Get Adobe Flash player
kruko

Rick Henderson And The Artifact Of Gods - Domaća igra u razvoju

Recommended Posts

kruko   

Zdravo svima,

februara prošle godine sam počeo da radim na horizontalnoj pucačini koju bih ovom prilikom želeo da vam predstavim. Uprkos nazivu koji bi možda više odgovarao "point and click" avanturi, u pitanju je manje ili više klasična 2D horizontalno skrolujuća pucačina. Mešavina je igara poput Jets 'n' Guns i Steredenn. Priča prati Ricka Hendersona, veterana galaktičkog rata koji se po završetku istog okrenuo sumnjivim aktivnostima kako bi spojio kraj sa krajem, zajedno sa svojim robotskim pratiocem, sarkastičnim Benom koji čini svaki razgovor zabavnim.

Igru će činiti sledeći modovi:

"Story" mod za jednog igrača - Tipična "nivo > nivo > nivo > boss > prodavnica" struktura sa dijalozima
Beskrajni mod - za jednog ili više igrača, lokalno i online
Dnevni izazov - dnevni beskrajni mod sa predefinisanom opremom i dodacima
Online tabela bodova za poređenje sa prijateljima i drugim igračima
6 fakcija - Pirati, Rokh Raiders, Terran Konfederacija, Vakshaa, Syndyne Korporacija i Paragoni
Preko 40 tipova protivnika za sada
Preko 30 tipova oružja za sada

Kao i svako ko je neiskusan, na početku sam zapatio "puno hteo, puno započeo" sindrom. Neke stvari su u ovoj fazi jednostavno preveliki zalogaj za jednog čoveka, te je sada fokus na igri bez "story" moda, dakle beskrajni mod sa dnevnim izazovima. Planiram da u narednih nekoliko meseci to privedem kraju (nadam se da Steam Direct neće krenuti dotle) pustim igru na Steam Greenlight, a zatim u Early Access i nadam se najboljem, to jest dovoljnoj prodaji da skupim još novca uradim i "story" mod.

Beskrajni mod

Neke igre, kao što je Steredenn, koji mi je u dosta stvari bio uzor, su u potpunosti bazirane samo na ovom modu, te se nadam da se će postojanje istog biti dovoljno da opravda prodaju po normalnoj ceni na Steamu. Bazična mehanika je jednostavna, borba protiv nadirućih protivničkih talasa koji postaju sve veći, duži i teži. Posle nekoliko talasa, dolazi jedan od varijeteta "big boss"-ova, a zatim se prelazi na sledeći nivo. Usput ste u mogućnosti da skupljate oružje i dodatke (štit, dronovi i slične stvari). Brod može da nosi dva nadogradiva oružja, ali da u isto vreme puca samo iz jednog, i ona imaju više tipova: balistička, energetska, eksplozivna i za blisku borbu. Neka oružja bolje rade protiv nekih tipova protivnika, neka lošije, a neka ne prave nikakvu štetu, te je uvek potrebno pažljivo birati šta nosite sa sobom da ne biste došli u nezgodnu situaciju.

Kako bi mod bio zanimljiv za ponovno igranje svaki put, talasi se generišu polu-nasumično (da ne kažem proceduralno, poz Pajo) po određenim parametrima, uzimajući u obzir umešnost igrača. Po onome što sam testirao do sada, zaista je interesantno i drugačije svaki put.

Posebna poslastica će biti i mogućnost igre u dvoje, bilo lokalno, bilo online. Još nemam pristup Steamworks SDK, ali po onome što sam mogao da vidim, ne bi trebalo da bude problema u implementaciji da se igra sa Steam prijateljima ili random nubovima što bi trebalo da bude ultra zabavno. 

Grafika

Slike na kraju posta govore same za sebe. Igra je u piksel stilu koji mnogo volim i koji se uglavnom pokazao kao najbolji za ovaj tip igara zbog oštrine prikaza (i razvojnih troškova). Nisam neki crtač, pa pored stvari koje radim sam (pozadine, delovi korisničkog interfejsa i sitnija grafika), ostatak posla dodeljujem jednom finom Holandskom mladiću koji se predstavlja kao Lighterthief. Jako lepo radi i prezadovoljan sam stilom i načinom na koji se razumemo. Siguran sam da je i on presrećan kad dobije poruku da su mu legle pare na Paypal. Njegove radove možete naći na njegovom twitteru @Lighterthief

Zvuk

Pošto se bavim muzikom i dizajnom zvuka u slobodno vreme skoro 20 godina, ovaj deo radim sam.


Ostalo

Ukoliko imate Twitter ili Instagram, cenio bih da pratite i ritvitujete, jer mi bez publike ne sleduje baš dobra prodaja

Twitter: https://twitter.com/FatPugStudio
Instagram: https://www.instagram.com/fatpugstudio/
Razvojne zanimljivosti, tutorijale, kao i slike i gifove u punom kvalitetu možete naći na www.fatpugstudio.com
Razvojni log se nalazi na Tigsource forumu

U narednih mesec dana ću najverovatnije postovati i prvi gameplay video (trenutno malo utežem animacije, interfejs i zvuk).

Ako imate neka pitanja, biću srećan da odgovorim na njih, a vaša podrška na bilo koji način mi puno znači!

Pirates-Otkrivanje.png

Weapons.jpg

Paragons.jpg

Otkrivanje-Ostalih.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
kruko   

Evo malog gifa za danas

w8mUPk6.gif

Ima dosta nedovršenih stvari i placeholder grafike, ali je završen sistem skupljanja i nadogradnje oružja.

Edited by kruko

Share this post


Link to post
Share on other sites
voodoo_   

Daj turi ovo na Steam Greenlight pa da votujemo, shut up and take my money

Neki sa SK foruma je napravio klona Super Marija, i to čak ne ni previše ispoliranog (u smislu, ovo tvoje je svemirska grafika u odnosu na njegovo, pun intended) pa je prošao, ti prolaziš milion posto

Share this post


Link to post
Share on other sites
kruko   

Za koji mesec, ima još mnogo da se radi. Ako za to vreme ukinu greenlight i uvedu direct onda smor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shw.   

Bravo!

Izgleda do jaja, screen shake je carevanje, EMP i hromatska aberacija su pobeda.

Devolver te kupuje i postaješ prilijarder!

Ako ti treba neki testing za fidbek, cimaj.

Edited by shw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
digrejzo   

je l' moze malo detalja o koliziji? jesu hitboxovi neprijatelja kvadrati/pravougaonici ili nesto kompleksnije? je l' se u svakom drawu radi provera kolizije svih entiteta ili se koristi neki malo finiji pristup (broad/narrow, itd)? da se razumemo, potpuni sam nub sto se tice svega vezanog za game dev/Unity/iole ozbiljnije programiranje, ali me zanima da li je to (i koliko) bila muka s obzirom da u svakom trenutku na ekranu imas milion neprijatelja i projektile na sve strane =)

super izgleda, samo rokaj!

Edited by digrejzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
kruko   

Naravno. Zavisi, uglavnom pratim oblik sprajta (poligonalni kolajder) mada je za ovaj teretnjak običan box kolajder, a za okrugle metke circle kolajder, ali verujem da ću na kraju napraviti hitboxove za sve koji u potpu osti odgovaraju obliku svakog sprajta. Da, provera se radi u svakom draw callu (kontinualno), u protivnom unity ima problema sa detekcijom kolizije brzih kolajdera. Verovatno se vidi na nekim sprajtovima da metak eksplodira tek na sredini sprajta jer je tek tad detektovana kolizija, tu je verovatno uključena diskretna detekcija, nije još prebačeno svuda na kontinualnu. Unity je prilično utegnut što se tiče tih stvari tako da je i u mnogo kompleksnijim scenama jako malo zauzeće procesora. GPU se ne koristi, nema potrebe, biće jako malo grafičkih efekata, hromatska aberacija, malo blura, malo blooma, poneki generator čestica. Svi objekti se vuku iz takozvanog poola (preinstancirani objekti) jer runtime instanciranje hoće da izazove seckanje, a svi sprajtovi se nalaze u sprite atlasu, tako da cela ova scena na gifu nema više od nekoliko draw callova (svaki atlas je oko 4k puta 4k piksela, pa koliko stane). Nisam gledao, ali mislim da igra fercera na oko 200 frejmova (biće zaključano na 60 naravno, pre svega zbog nekih stvari kojile se odigravaju po frejmu, tipa bacač plamena koji zapali brod i nanosi štetu po frejmu).

Mala zanimljivost, kontaktirao sam pre oko godinu dana Andrew Segu, lika koji je radio muziku za Crusadera (original i No Remorse), Unreal Tournament i Freelancera da mi ustupi neke stare module koje je radio pod pseudonimom Necros koje bih preradio u malo modernije softveru i ubacio u igru. Generalno je zainteresovan, videćemo šta će reći kada vidi video igre. Što se mene tiče, može da ide u prodaju kao soundtrack i da uzme sve pare, ekstra bi legle trake i mislim da bi bile dobar, što bi rekli, "selling point".

Završavam strukturu beskrajnog moda pa ću vam sledeći put pričati malo o tome kako to funkcioniše, interesantno je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
G!!!   

odlicna je i mjuza :)

bravo kurko, samo napred, bas prijatno iznenadjenje xD  ne znam kako uspevass sve da stignes 

svidja mi se i EMP, ne znam kako ce da izgleda u samoj igri ali konceptualno fino skockano 

nestrpljivo cekam da cujem i nekakav zvucni efekat 

ovako na prvu bih rekao da samo taj naziv igre, nekako je predugachak i mozda manje catchy, ali ne mora da znaci 

samo napred do konacne pobede [roflmao]

Share this post


Link to post
Share on other sites
shw.   

Ideš u kurac, tek sam sad izvalio muziku.

Pa ovo će biti definitivno najača igra!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tortky   

špajađ najača š-pajađ

Opa, da li se to nazire neka nova karijera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucky   

Čitam al' nešto nisam našao info, u čemu radiš igru?

I koliko ti je trebalo da savladaš te osnove da imaš nešto da pokažeš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shekk   

Unity reče u onom wot-u gore, izdalo te dijagonalno čitanje luki.

oTEx7ad.png Kurko, samo cepaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucky   
5 hours ago, Shekk said:

Unity reče u onom wot-u gore, izdalo te dijagonalno čitanje luki.

oTEx7ad.png Kurko, samo cepaj.

bukvalno sam dva puta preletao, i eto :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
kruko   

@G!!!

Što se tiče muzike, to što sam okačio je modul koji je Sega radio na UT, ali ima još dosta takvih neizdatih. Na kraju krajeva, ako ništa ne bude od toga, sam radim muziku, mada je to malo komplikovano. Grafiku i kodiranje mogu da radim uveče kad mali ode na spavanje, muziku malo teže, jedino da uložim jedno 500 evra u profesionalne slušalice, što je nebuloza kad već imam profi studijske zvučnike. Bilo kako bilo, muzika će biti u "tom fazonu".

@Lucky

Znaš kako je Pikaso pričao kad je nacrtao nešto dami na salveti, "trebalo mi je 40 godina". I meni je trebalo 5 godina, od prvog (od mnogih) Java kursa, preko učenja Unity-ja i C#-a do implementacije grafike i pozadinskih sistema. Ono što se vidi je na tom malom gifu je instanciranje svih objekata iz "poola" objekata sa svim svojim promenljivim i sistemima (pravac kretanja, brzina kretanja, nasumično kreiranje talasa po određenim parametrima, sistem pucanja, aktiviranja animacije itd. da ne zalazim u dubiozu). Ono što je bitno je da stvari sad idu prilično brzo, sad ide smor deo, kreiranje sadržaja i utezanje cifara (kako ne bi bilo ni prelako ni preteško, već automatski prilagodljivo).

U svakom slučaju, očekujte uskoro malo duži video sa utegnutim animacijama, eksplozijama, efektima i prvim bossom (koji je ružan do jaja, treba da se menja).

Boss.png

 

Edited by kruko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zwerko   

I do sad je fee za Greenlight bio $100, tako da ispadne da su samo izbacili proces glasanja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kruko   

Hm, zanimljivo. Greenlight mi je interesantan jer predstavlja prvi stepenik ozbiljnije izgradnje pratioca i kupaca igre. Postojeći pratioci sa foruma i društvenih mreža mogu da vide da si ozbiljan u nameri da kreiraš dobru igru, a Steam korisnici mogu da te bace na praćenje. Ovako se to gubi, ali nema veze, počeo sam na vreme da radim na tome.

Ono što me zanima je da li early access nastavlja da postoji, mislim da je on jako bitan sa marketinškog aspekta.

U principu mislim da je dobra promena u pitanju i da će se dosta treša isfiltrirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zwerko   

Early access nisu pominjali da će dirati tako da si sa te strane ok.

S tim da imaj u vidu da je to donekle i mač sa dve oštrice u smislu da viđam baš gomilu igara koje se pojavljuju kao early access, ostvare čak i neki solidan uspeh, ali onda kada "izađu" se ne desi praktično ništa na planu prodaje, ko je već hteo da igra je igrao kao EA. Razmisli da li ti je EA najbolja opcija čisto da ti se ne desi da napraviš ok prodaju kao EA, onda te resurse uložiš u story mode i od toga ne dobiješ nikakav benefit posle. Možda da ti story mode bude kao DLC ili nešto tako, mislim samo nabacujem ideje. Naravno može da se desi i da kada izađe kao EA onda sama sebi krene da pravi marketing kroz zadovoljne korisnike pa da tu imaš benefit, samo sugestija da razmisliš o različitim scenarijima.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
kruko   

Dobro razmišljaš, praktično igra može da prođe i samo kao endless (ima ih i uspešne su generalno) pa posle da napravim dlc. U principu mi za taj story mod ni neće trebati para, grafika mi je već spremna i za to.

Zapravo mislim da je bolje da lupim demo na steam, samo ne znam kako da napravim demo endless moda, glupo je sakatiti ga, a vremensko ograničenje ne znam kako da izvedem dok ne vidim steamworks api.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now