ozbiljni narodnjaci

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

6 hours ago, tortky said:

Nije, sry :(

Ja tebe volim, pa cu se upecati.

Zasto nije?

Razumem ja da verovatno 98% ljudi ovde na forumu radije slusa nesto drugo, bilo da je rock, techno, jazz... i to je zaista sjajna stvar! I u tom slucaju stoji ova "druze, nismo mi..."
Ali opet sam isto tako siguran da vecina tih ljudi zna i voli poneki kvalitetan narodnjak, koji ga pogadja u srce kao nijedna druga stvar.
Na kraju krajeva, to su neki kultni umetnici i pevaci, koji su majstori svog zanata.

2ch4bup.jpg

zeljko je ocigledan off-topic, nadovezivanje na ninin spot, stavljen zbog vanserijskih plesnih pokreta, ne sigurno jer je pjesma kultna, a sto se tice ove druge ona moze da ti se svidja ili ne svidja, ali ako ti osporavas 'Suzana Jovanovic i Juzni Vetar - Rodjeni u pravo vreme' kao vrhunski narodnjak onda je bilo kakva dalja polemika besmislena

edit: poslusao sam ovu od kovaca pa mi je jasno da nam se 'ukusi' kod narodnjaka poprilicno razlikuju, ja recimo ovo nikad u zivotu ne bih zelio da cujem u kafani:D

Edited by mladenq

• 1 year later...
  • 4 months later...
  • 2 years later...