Jump to content

Ko igra prvi ima znatno veće šanse za pobedu u Hearthstone areni


kruko

Recommended Posts

Hearthstone coin

Sinoć je Kripparrian u saradnji sa Heartharena portalom, specijalizovanim za Hearthstone arenu, izbacio zanimljiv video koji se bavi problemom neizbalansiranosti startovanja kao prvi ili kao drugi igrač u areni. Hearthstone igrači koji igraju arenu su otprilike oduvek znali da je i te kako prednost startovati prvi, pogotovo igrači koji vode ličnu statistiku, ali ono što nam je Kripp prezentovao u statistici sinoć je premašilo sva očekivanja. Ispostavilo se da je trenutno procenat pobeda veći za skoro 9% ukoliko partiju startujete prvi, što je ogromna razlika!

Statistički uzorak je rađen na osnovu preko 9,5 miliona zabeleženih partija od izlaska Whisper of the Old Gods ekspanzije, tako da je i više nego precizan. Situacija je najgora kod Warlocka, čiji je win % veći za skoro 12% ukoliko partiju startuje prvi, a prati ga Paladin koji odnosi 10% više pobeda ukoliko startuje prvi. Najmanje razlike ima kod Warriora, oko 5%, što je opet zabrinjavajuće velika razlika za takvu stvar kao što je to da li igrate prvi ili drugi.

hearthstone wotg arena coin

Nije oduvek bilo ovakvo, jer je u vreme prvih par ekspanzija ova brojka uglavnom išla od 3,7% (GvG era) do 4,9% (BRM era). Skok u razlici se desio sa izlaskom The Grand Tournament ekspanzije u vreme koje je je razlika iznosila oko 8,1%. Razlog ovome je što je arena u Hearthstoneu vremenom sve više i više postala zavisna od tempa, izuzetno je važno imati dobar curve (1-drop, 2-drop, 3-drop, itd) i biti stalno ispred protivnika na tabli, jer je sa povećanjem broja karata broj kvalitetnih “comeback” karata postao vremenom sve manji, što znači da je sve teže i teže vratiti se na tablu ukoliko izgubite tempo.

Ovakav negativan trend za arenu ima veoma loše posledice, i nadamo se da će Blizzard uraditi nešto po ovom pitanju, mada znamo da je Blizzard često na arenu gledao kao na zapostavljeno dete, kada se setimo problema sa Warrirom i diskutabilnim retkostima nekih jakih karata ( Keeper of Uldaman, Flamewreathed Faceless, Faceless Summoner). Potrebno je na neki način povećati ponudu spellova i balansirati retkost karata kod klasa, ili uvesti standard format i u areni, kako bi se povratio balans i mogućnost da procenite šta vaš protivnik može da odigra.

Pogledaje ceo Krippov video ispod:

 

Procitajte na sajtu

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Ovo su ozbiljne razlike jebote, praktično dobar deo partije je odlučen ako igraš prvi ili drugi :D

Ja sam bacio pogled na moj Heartharena nalog i oko 6,8% je razlika u win % ako igram prvi.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...