Jump to content

Resenje o prevodjenju u rezervni sastav Vojske Srbije


Recommended Posts

Dobio sam danas pomenuto resenje.

Vojsku nisam služio, pošto sam bio student do dana ukidanja vojne obaveze. Bio sam na regrutaciji 2003. godine.

 

S obzirom da sam u julu napunio 30 godina, kontam da je ovo formalnost (kao što i piše u samom rešenju).

Navedeno je da sam dužan da se odazovem u slučaju raspoređivanja u ratnu vojnu jedinicu, tj da ponovo odradim lekarski pregled i regrutovanje.

 

Interesuje me da li neko ima dodatnih informacija, da li je neko već bio pozivan itd.

 

Thx

Link to comment
Share on other sites

Pa to znaci da si u evidenciji i ako dodje opsta mobilizacija u slucaju ratnog stanja da moras da se odazoves pozivu, dobijes obuku u trajanju od 5-7 dana kako se rukuje kalas i onda budes ubacen u jedinicu, 99% pesadija (cannon fodder jedinica) :D

Nebitno da li si sluzio vojsku civilno, li ne volis oruzije, to je obaveza svakog drzavljanina srbije koji je u kategoriji vojno sposobnog lica.

It's kinda hard when you don't know the meaning, but everything happens for a reason

Link to comment
Share on other sites

samo se zajebi i nemoj da se odazoves. fasujes prekrsajnu prijavu 1-1, sto dalje implicira neku novcanu kaznu. ne veliku, ali opet... malo-malo pa dodje neko kod mene u fazonu: "stakojkurac....". isto tako smaraju i ljude koji se ne odazivaju na poziv za vojnu vezbu, sto je realno, tezak sit. ima slucajeve gde su terali ljude da potpisuju da svog stojadina stavljaju u sluzbu VS za slucaj rata :D

 

 

Link to comment
Share on other sites