Jump to content

Grey Goo


Dark Voice

Recommended Posts

  • 6 months later...

Ispoštovali su sve, ali samo to.

 

Humans i Beta su i previše slični (osim kozmetički), bez obzira na način razvijanja baza. Vizuelni dizajn izvesnih jedinica ne ukazuje na njihovu ulogu, niti je jasno prepoznatljiv. Na Goo su stavili najveći akcenat (gle čuda) i zaista je osvežavajuće igrati sa njima. Jedinice svih frakcija nemaju jasno razložene uloge, a ni dovoljno health-a i brzo se raspadaju. Rekao bih da nije toliko bitno šta će se proizvesti, koliko je bitno da armija poseduje kritičnu masu. Jedine jedinice za koje čovek može da oseti da poseduju ikakav individualni značaj (i identitet uopšte) su epic jedinice.

Kampanja je linearna, likovi generički, a priča podseća na niz nebitnih izolovanih epizoda i nije me povukla.

 

Iako poseduje izvesne savremene tehnologije, igra deluje outdated (sama činjenica da HD7870 ovo tera u full-u na 1080p govori da ima prostora da se radi). Grafika je mogla biti mnogo oštrija i bolje definisana. Svetlo je neprirodno, slika je mračna, a boje su loše odabrane. Environment je previše plastičan i homogen iako su pokušali da ga zamažu florom (sve vreme dok igram razmišljam "Joj koliko bi ovo bilo lepše dočaran vanzemaljski svet da izgleda kao Dawn of War 2..."). Modeli nemaju dovoljno detalja. Particle sistemi su kriminalni. Fizika je slaba. Snažno se oseća prisustvo feature-a prve verzije Alamo engine-a na kome su napravili svoju prvu igru Star Wars: Empire at War davne 2006. Kao i tada udarili su neki diskretan blur preko svega ne bi li zamazali neispoliranost, ili je prosto art direction takav.

Pathfinding-u će biti potrebno dorade, naročito jer treba da se barata masama.

AI nije loš.

Frank Klepacki se nije potrudio da muzika bude na nivou CnC-a.

 

Jeste dobar core RTS i lepo je videti da može sa nečim svežim da se uđe u industriju pored Blizzard-a i Relic-a.

Na neke stvari se možda treba navići. Meh...

Edited by Dark Voice
  • Upvote (+1) 1
MSc
Link to comment
Share on other sites

DoW je izuzetno stara igra, pa svakako nije neki grafički parametar, ali u svoje vreme imao je baš ozbiljan vizuelni dizajn koji se meni isto sviđao dosta.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Naveo sam to kao poredjenje jer mi je prvo palo na pamet. DoW1 i nije graficki parametar. Ni tamo environment nije dobro integrisan.

DoW2 iako nije tako skoro izasao je napravljen u Essence engine-u, koji je za danasnje standarde i dalje state of the art. Nijedan drugi RTS engine ne moze da mu se priblizi po tehnologiji. Starcraft 2 je samo bolji u pathfinding-u.

Meni je ovo cistije, lepse i bolje integrisano od Grey Goo environment-a. Ima i lepsih primera. Nisam uspeo da izguglam.

Dawn%2Bof%2BWar%2B2%2BCombat.jpg

Edited by Dark Voice
MSc
Link to comment
Share on other sites

Steta sto sve tri frakcije imaju samo po 5 misija. Kampanja human-a zapravo ima interesantne likove i taman sam se navikao na njih, kad ono medjutim.

 

Sad kad sam malo vise igrao sa human-ima, a ne znam da li zavisi od playstyle-a, daleko su laksi za igranje. Ne raspadaju se kao beta. Stekovi su im na nivou, glavni tenk im je stvarno tenk, imaju auto-repair, stealth harvester-e i stosta jos. Jedini downside je sto je to sve skupo i sto moraju land grab da izvedu kako treba da bi osigurali resurse. Jako tesko je posle expand-ovati kroz frontline.

 

Otkrio sam slabost Goo-a. Imaju problem da se nose sa protivnikom koji igra previse agresivno.

Edited by Dark Voice
MSc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Grey Goo: Definitive Edition

 

Notes: the official Definitive Edition includes:
 
- A brand-new multiplayer faction: face off against-or play as-the
Shroud (also available for play in skirmish mode)
- New units: the Humans' Valiant, the Beta's Squall and the Goo's
Siphon.
- "Emergence" campaign
- Mission 16: "Herald of Silence"
- The complete game soundtrack
- Additional Shroud-related accomplishments
- An extensive gameplay balance overhaul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...