Jump to content

No Man's Sky


SteXmaN

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ima igra taj jedan main quest ,praćenje "Atlas Patha" to centra univerzuma sa minimalističkom pričom.Što si bliže centru igra postaje teža.Ima više (jednostavnog) on foot combata sa živuljkama i sentinelima/robotima a tu je i dogfight sa piratima ili trgovcima.Alieni su uglavnom u bazama i interakcija sa njima je minimalna.Igra forsira učenje njihovog jezika da bi izbor od tri opcije bio lakši kada se komunicira sa njima pa kaada se ubode pravi odgovor daju tech/blueprint/upgrade za craftovanje.

I onda je tu grind. Ima dosta grinda,60-70% igre se svodi na bušenju kamenja i to uništava osećaj istraživanja/otkrića planeta jer posle 10ak sletanja igrač samo razmišlja o tome da pokupi ono što mu treba i to je to.Za bolji brod treba masu cimanja a najgore od svega toga je to da se gleda broj store slotova za resurse u brodu a ne brzina,oružije,štit itd. Sve se te tehnologije craftuju sa resursima i ubacuju u pomenute slotove xD

Da se prodaje kao niskobudžetni indie onda bi bilo sasvim ok i igra je u tom nekom cenovnom rangu ali oni su je sa samom cenom a i bogami sa marketingom predstavljali kao triple A.

14 ljudi je na kraju radilo na njoj (u početku četvoro) pa treba imati to u vidu zašto je igra mehanički i sistemski siromašna ali jedan običan konzument je odgledao onaj E3 trailer i očekivao je Isusa da mu iskoči iz ekrana a dobio je Space Minecraft.

Link to comment
Share on other sites

koliko se sprdaju sa njima na netu, neviđeno.

inače je najuspešniji steam naslov ove godine:

Quote

No matter what you think of the game, No Man’s Sky [official site] has gripped the games industry in a rare frenzy with its promises of nigh limitless space exploration. The game launched today on PC, and although things were a bit rocky, No Man’s Sky is already setting records, swiftly becoming Steam’s most successful launch of the year.
According to Steam Stats, No Man’s Sky peaked at 212,620 concurrent players on its first day. Even at the time of writing this article (which is a ridiculous time, I’ll have you know), No Man’s Sky sits at over 125,000 players, sitting pretty in third place below Dota 2 and CounterStrike: GO. It’s likely we could see these numbers climbing higher as we head into the weekend proper.

sa druge strane naleteo sam na neki chart koji, osim ako nije fejk, kaze da su ljudi ispod 2h proveli u igri u proseku :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Although No Man's Sky seems to have created a spike in refunds across multiple services, in many cases the refunds are not out of the norm. Steam's current refund policy guarantees a refund if the buyer has spent under two hours playing the game and has owned it for fewer than two weeks, but does state that "even if you fall outside of the refund rules we’ve described, you can ask for a refund anyway and we’ll take a look." Amazon, similarly, states: "Amazon will make case-by-case exceptions and accept returns for units fulfilled through [Fullfilment By Amazon] that may be past the stated return time frame." Amazon's policy on downloaded games, however, states that it will not refund those purchases.

PSN refunds are perhaps the most surprising; Sony states they will refund any purchase with 14 days of purchase, but only if the buyer has not begun downloading the game itself. Not everyone has reported being able to get a refund, but it seems as though enough people have that the threads have proliferated with success stories. "For anyone who is not getting a refund I would just keep trying," said Reddit user whaaatcrazy. "I'm not sure why it works for some and not others but no harm in just trying again."

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Menjaju neke delove price i neke mehanike u samoj igri, dodaju neke portale za brze kretanje po lokacijama, nove brodove, resurse, spominju se nekakvi planovi za nove brodove i potraga za njima, raznorazne audio trake sa skrivenim podacima koje treba desifrovati (to su testirali prethodnih 2 meseca u Titanu), a sve je opet povezano sa putovanjem u centar u koji i ne moras da odes. Ovo je tek pocetak, jer planiraju da dodaju ko zna koliko stvari, a sve te stvari ce biti besplatne kao i do sada. Jbga, ljudi koji su pazarili igru su platili 60 eur samo taj famozni kod kao tvrdu bazu za dalje nadogradnje, a kada pogledam sta i kako su programirali tih 60 eur je opravdano (ako imas takvo znanje iz programiranja i matematike, zasto da ga lepo ne unovcis). Sedni pa iskucaj 600000 linija koda sa kompleksnim algoritmima. Ne znam da li bi podigao igru na neki servis i stavio cenu 15 ili 20 eur. Art style u igri je sci fi Asimov sa Galaktika brodicima sto je retko da se vidi u nekoj igri, pogotovo posle dodavanja onih camera filtera gde moze da se promeni ceo kolorit u igri. Po meni NMS ide u super smeru i jedva cekam da vidim dalje sta ce da izbacuju. Ja sam je kupio kada je bila na popustu za 23 eur i ako je malo falilo da im zalepim 60. Ko zna koliko sam ubio sati u njoj. I dalje je igram. Jaka je moderska zajednica oko NMS, a ima i puno mod djubreta. Probao sam dosta tih modova, neki su zanimljivi, neki ne, ali sam na kraju pobrisao sve te modove i vratio se na osnovnu verziju.

Edited by support
Link to comment
Share on other sites

Za NMS bolje vreme tek dolazi i ima sanse da postane nesto jako posebno (po meni je vec sada, ne znam da li postoji ista slicno ovoj igri, Elite Dangerous, Star Citizen su drugaciji profili igara, a opet se sve tri kuvaju u istom loncu). Ljudi se polako vracaju na ovu igru sa svim ovim besplatnim sadrzajima. Sto rece jedan lik: "Putovanje je važnije od cilja", tako da ta jurnjava do sredista galaksije nije primarni cilj. Ja nikada nisam otisao tamo i nije me to zanimalo. Samo sam ispratio 2 traga da bi dosao do Antimmatera zbog Hyper pogona i baterija za isti i dalje sam sam birao gde cu i kako cu i svaki put je to bilo drugacije (pa u igri postoji ceo sistem statistika sta si otkrio, koje zivotinje, sisteme, sa kim si ok od frakcija i za sva ta otkrica dobijas novac, a sva ta imena sistema mozes da preimenujes ili ako te ne mrzi da pises dnevnik, zapisujes i posle nekog vremena, eto ti lepa sci fi prica sa gomilom fotografija). Algoritam radi posao kako treba i nista nije isto, a nikada ne znas sta te ceka na nekoj planeti, da li ce da te napadne neka zivotinja, da te presretnu pirati, da li ces ostati bez goriva, pa opet jurnjava i skupljanje resursa za gorivo, da li ces da se sprzis na +200 setajuci po planeti i skupljajuci neke bitne resurse, a lose si procenio razdaljinu od broda. Pa onda planiranje gde izgraditi bazu, vozila, pa frigatu i njihovo povezivanje zbog para...NMS kod svakog igraca ostavlja drugaciji utisak i svako sebi pravi svoju Sci Fi pricu (to je Sean i hteo sa igrom). Stvar je samo kako je ko shvatio NMS i kako ga prihvata. Meni je igra super, nekome ne, jer je gledao samo trejlere i najave pre izdavanja, a kada se igra pojavila vecina nije ni probala igru, vec se vode samo onim sto su videli na YT i citajuci komentare likova koji su u igri proveli max sat vremena, izbrisali igru i trazili povracaj novca.

Ako nekoga zanima i tek krece sa NMS ovde moze da pronadje vecinu stvari

NMS Wiki

Link to comment
Share on other sites

У ствари куца :)
НМС има, по мени, проблем да је ем незграпан ем бесмислен. Игра је болно репетитивна и неудобна, а све то не води ничему. Води мало шаренијим мапама и релативно плитком искуству. Поједностављено, скупљај ресурсе да би ти било лакше да скупљаш још ресурса. Ово је бесмислен концепт. Смисао овакве игре мора да буде другде: истраживање, напредовање, преживљавање, али не пуки продужетак играња.

На страну технички киксеви које је игра имала. Али и да испеглају техничку страну игре, и даље је то бљутав укус. Лоша је основа.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Meni se cini da je NMS jedna od onih igara koja ce u buducnosti omoguciti druge dobre igru da nastani na njenoj platformi. Neshto kao nova tehnologija ciju ce primenu i pun potencijal ostvariti u buducnosti neko drugi. Za sada mi se cini da je u pitanju samo random map generator za galaksije. Mozda greshim.

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Sting said:

Meni se cini da je NMS jedna od onih igara koja ce u buducnosti omoguciti druge dobre igru da nastani na njenoj platformi. Neshto kao nova tehnologija ciju ce primenu i pun potencijal ostvariti u buducnosti neko drugi. Za sada mi se cini da je u pitanju samo random map generator za galaksije. Mozda greshim.

ali ne može se ignorisati to što ljudi imaju određeni set stvari koje (ne)žele da rade. da je NMS i ispunio sva obećanja, opet bi bilo pitanje da li bi i takav koncept bio zanimljiv igračima.

Link to comment
Share on other sites

Izasao update 1.3 Atlas Rises.

Hello!

It’s been a year since No Man’s Sky first released, and it’s been an exciting, intense and emotional time for us at Hello Games.

We have been quiet, but we have been listening intently.

Today we’re excited to announce our third update: Version 1.3 – Atlas Rises is available on Steam now!

This is the biggest update we’ve released to date, featuring a new central storyline and a wide array of new and improved features. Whether you’re a veteran interloper or completely new to the No Man’s Sky universe, there has never been a better time to start your journey.

Full patch notes are available here: http://www.nomanssky.com/atlas-rises-update, but here’s a quick run down of the main features:

30 hours of branching story and deeper lore
Procedurally generated guild missions
Much deeper interstellar trading
Star Systems have varying wealth, conflict and economies
Overhauled Space combat controls, weapons and AI
Portal stargates enable quick travel
Terrain manipulation for more complex bases
New farming and mining interactions bring increased depth
Increased biome variety and Rare exotic biomes
Analysis visor & discovery improvements
Galaxy map and many other UI improvements
New S Class ship designs
Low altitude flight and the ability to crash your ship
Crashed Freighters to salvage on planets
Joint exploration

Our story brings a new quest system and branching narrative to No Man’s Sky. In the Atlas Rises story, the fabric of existence is starting to falter. A mysterious new inter-dimensional race have appeared, and ancient portals have begun to open.

Glitches in the simulation, visualised by strange floating orbs, allow players to see and communicate with up to 16 other travellers and explore the universe together. While interaction with others is currently very limited, this is an important first step into the world of synchronous co-op in No Man’s Sky.

On behalf of myself and the team here at Hello Games, I just want to say thank you for this year. Thank you for playing, providing feedback, sharing, discovering and so much more…

Our journey continues.

https://www.youtube.com/watch?v=7Ux2uewek6s

https://www.youtube.com/watch?v=5328iuzHw-w

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...