Najnovije Vesti Vezane Za D3

E pa drugari, Del Boy je dobio ulogu moderatora za D3, pa ce vas do izlaska igre obavestavati o svim najnovijim vestima :)

Trenutno najaktuelnija prica jeste taj famozni release date i sve vesti se vrte oko toga.

Diablo 3 je konacno dobio rating za Juznu Koreju GRB. Dobio je "M" rating i nece imati neke stvari sto se tice aukcijske kuce omogucene, ali ono sto je bitno je da je konacno proslo.

Ovo je oficijalni sajt za taj rating http://www.inven.co.kr/webzine/news/?news=41568 ( na korejskom je naravno )

Ovo je zvanicni Quote povodom toga

ㅇ geimmul Rating Board (abbreviated 'geimwi', Chairman yisugeun) 13 days of the 2012 classification of the hearing in 4th Blizzard's Diablo 3 ', the' Rated M 'classification as decided.

ㅇ ratings board with respect to this classification, cash transactions between users feature is not implemented because of the fact it was not subject to review, he said.

ㅇ In addition, the interpretation of the Law Review and refer to relevant organizations, in the process for future service modifications (updates) in cash transactions between users through the implementation of functions to modify the content if the reclassification of non-reportable (classification reapply) Obviously the target is said.

Takodje zvanicnik Blizzarda je rekao da ce uskoro poslati jos ''many'' invites za betu, tako da ukoliko ste se prijavili za betu imate cemu da se nadate ;) (prvo je pitanje, a onda je ovo sa - u boji odgovor Blizzardovog zvanicnika)

Will there be any more beta invites for diablo?

-Yes. Many.

this is something we know little about. Can we expect these new invites to come shortly after the writeup by Jay Wilson?

-We generally don't announce beta invites beforehand, provide invite numbers, etc. It just makes people go insane.

Edited by Beli Eurokrem

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takodje zvanicnik Blizzarda je rekao da ce uskoro poslati jos ''many'' invites za betu, tako da ukoliko ste se prijavili za betu imate cemu da se nadate ;) (prvo je pitanje, a onda je ovo sa - u boji odgovor Blizzardovog zvanicnika)

Will there be any more beta invites for diablo?

-Yes. Many.

this is something we know little about. Can we expect these new invites to come shortly after the writeup by Jay Wilson?

-We generally don't announce beta invites beforehand, provide invite numbers, etc. It just makes people go insane.

Upisacu se od srece ako dobijem betu!

Bilo je nekih prica o smanjenju grafickih efekata kako bi bilo preglednije i olaksano igranje/snalazenje u situaciji jos 12.12.2011. i juce su pitali Blizzardovog zvanicnika da li ce zbog tih smanjenja mozd biti povecan broj maksimalnih igraca u jednoj igri ( koji je trenutno 4 ) evo kako je to proslo (prvo je pitanje, a onda je ovo sa - u boji odgovor Blizzardovog zvanicnika)

Official Blizzard Quote:

[blizzard Source]

Hey, regarding your post on Dec-12 about graphics, will the player cap will be increased since it was limited by graphics before?

-I'm not sure what you're referring to, but in any case no, the cap for players in a game is and will remain 4.

But that doesnt explain the 3vs3 in arena when thats 6 players. I dont see the logic.

-Arena maps are a specific size and design, and there are not hundreds of enemies, just players.

reffering to JW saying a while ago that limit was capped bc too much graphics going on & you recently said they arent intensive.

-Ah ok, I see. Yeah FPS/performance is not the same as readability. We have a 4 player limit for readability.

Evo nekog infa o tome kako ce izgledati regionalno i medjuregionalno igranje (crveno su izjave raznih Blizzardovih zvanicnika)

Official Blizzard Quote:

[blizzard Source]

With an NA account you'll be able to play everywhere, but you'll only be able to use the currency-based auction house in NA.

Just for normal play, imagine it like Diablo II. On every region you have access it's a completely separate database, different gold auction house, and you have a different set of 10 characters available. Each region is a separate 'realm' of the game.

We'll have more information about the whole cross-regional play closer to launch.

So is this subject to change, or concrete?

And as per your updated post, can we change these regions in-game since you invoked the D2 example?

That would be surprising and pleasant, for once.

Sorry, it's a bit confusing to explain even though it's extremely simple and obvious in practice.

Pretty solid, of course nothing is guaranteed.

Yes the whole point is you can change regions in-game.

You're welcome. :)

So as an australian does this mean I'm only allowed to use the SEA rmah? That's kinda terrible for a lot of people.

I'm unaware of all the regional breakdowns. I'd wait for the more info I referenced.

From what the blue said, you wouldn't have access to their RMAH anyway.

But it's good to know that we have access to at least one purely gold-based economy.

Hrm. Well Korea still has a currency-based auction house, there's just no current cash out functionality. They can buy and sell items and still build up their Battle.net balance to buy Blizzard goods and services from the store.

So, I was right, they have an auction house that uses Battle.net balance, which is separate from the gold auction house. There are some details I'm still fuzzy on because the Korea Battle.net balance works a bit differently from ours.

In any case, it won't be the currency-free option you're looking for.

Jay on Korea Rating

Got our ratings from Korea! No, this doesn't mean a release date because the game is not done yet. Update soon on what we're working on.

Takodje The Black Soulstone cinematic je nominovan za VES Award u kategoriji Outstanding Visual Effects in an Animated Commercial or Video Game Trailer.

Official Blizzard Quote:

[blizzard Source]

Congrats to Blizz's Cinematics team for their VES Award nomination! http://www.visualeff...awards-nominees

Bashiok je odgovorio na par random pitanja sa twitter-a (prvo je pitanje, a onda je ovo sa - u boji odgovor Blizzardovog zvanicnika)

Official Blizzard Quote:

[blizzard Source]

Are there anymore updates to the battletag system?

-They'll be coming soon. The current restrictions are most definitely unintended.

Will Gheed or gambling be making a return in Diablo 3?

-Neither. Although crafting has enough randomization that it's pretty close to D2 gambling.

In regards to Inferno, will we have to go through the whole game another time, or can we start farming anywhere, such as Act IV?

-You will. Current design is that it will not all be available at the start, it will function like previous difficulties.

What happened to the BlizzCasts, it's been quite some time since the last one? Can we expect new episodes?

-Hrm that's true. We were planning to have one for the #D3 release. We all now where that is... :)

Edited by Beli Eurokrem

Vest od pre sat vremena:

We’re excited to be showcasing Blizzard eSports on a truly global stage this year. We're also heavily focused on getting Diablo III, Mists of Pandaria, and Heart of the Swarm into players’ hands as soon as possible. In light of our jam-packed schedule, we’ve decided to hold the next BlizzCon in 2013.

Ovo mi se ne svidja. Iskreno se nadam da ce nova WOW eskpanzija izaci sledece godine. Definitivno jedna od te 3 igre mora izaci dogodine jer jedan od ta tri naslova bi trebalo da bude glavni higlight sledece BlizzCon-a.

Vest od pre sat vremena:

We’re excited to be showcasing Blizzard eSports on a truly global stage this year. We're also heavily focused on getting Diablo III, Mists of Pandaria, and Heart of the Swarm into players’ hands as soon as possible. In light of our jam-packed schedule, we’ve decided to hold the next BlizzCon in 2013.

Ovo mi se ne svidja. Iskreno se nadam da ce nova WOW eskpanzija izaci sledece godine. Definitivno jedna od te 3 igre mora izaci dogodine jer jedan od ta tri naslova bi trebalo da bude glavni higlight sledece BlizzCon-a.

Ako odluche da izbace SC2/WoW exp ove godine a D3 sledetje eksplodiratju od rejdza i netju biti jedini :)... mada to se sigurno netje desiti, D3/SC2exp ove a WoW exp sledetje - tako najrealnije zvuchi.

Vratio mi blizzard account sa betom, trajalo je citavih 7 dana da mi provere licnu kartu i sve ostale gluposti. Na benchmark forumu sam delio nalog sa gomilom clanova, svi hteli da isprobaju i onda mi je nalog postao "compromised", tako da mi to ustupanje bete vise nije pametan potez. Naravno, jos 2 naloga imam koja su na prodaju - jedan je vec "rezervisan" za clana Sajro, drugi je je trenutno slobodan.

Odigrah pre posla opet jedan krug bete, sa ovim novim zezalicama sto su ubacili, ovo prsti na sve strane, svakim patchom ostavlja sve bolji i bolji utisak. Jednostavno nikad nesto igrivije i zaraznije nisam igrao. Vidim ja da ce se dugi niz godina ovo igrati celonocne sesije :) Ako ovo ne izadje makar na leto, iz protesta necu upaliti nijednu drugu igru. Ionako mi je singleplayer igranje postalo nekako jezivo zatupljujuce, zabavno mi je samo da opicim nesto preko neta sa nekim koga znam.

Okacicu veceras neki snimak ili screenshot cisto da prenesem malo atmosferu.

Edited by Beli Eurokrem

Ja znam jos dvoje :P

Ako znaci onima koji nisu igrali, beta nije nista posebno, bolje cekajte da izadje full :)

Uhhh, mozda trenutno (mada sumnjam) ali zamisli za mesec dana recimo! Vredi imati tu betu kako god okrenesh, pogotovo shto igra netje skoro po onome shto se za sada zna.

Uhhh, mozda trenutno (mada sumnjam) ali zamisli za mesec dana recimo! Vredi imati tu betu kako god okrenesh, pogotovo shto igra netje skoro po onome shto se za sada zna.

Pa sta god budu ubacivali bice uglavnom UI ili po neka gameplay izmena. I dalje ces grindovati kroz nivo na istoj tezini (normal). Ne znam za vas ali mene je normal smorio nakon prvog ciscenja, tako da nakon toga nisam imao preterane zelje da igram vise, co op je zanimljiv ako igras od nule, ako si maksovan igra je ezpz. Zanimljivo je videti i odigrati prvi put, ali posle toga ce ti beta skupljati prasinu samo :D

Pa sta god budu ubacivali bice uglavnom UI ili po neka gameplay izmena. I dalje ces grindovati kroz nivo na istoj tezini (normal). Ne znam za vas ali mene je normal smorio nakon prvog ciscenja, tako da nakon toga nisam imao preterane zelje da igram vise, co op je zanimljiv ako igras od nule, ako si maksovan igra je ezpz. Zanimljivo je videti i odigrati prvi put, ali posle toga ce ti beta skupljati prasinu samo :D

Bez namere da trolujem, ali brate mili ako si ti stao na kraju normala onda ko da nisi ni igrao (ovde pretpostavljam da bazirash svoju izjavu na D2 i LoD). Ja sam proveo bogzna koliko vremena na D2, preshao Hell sa svim klasama i i dalje nisam imao strpljenja da izmaksujem ni jednog lika na 99 (Assassin 92 mi je top lvl). Samo chekam komentare na ovo tvoje od hardcore ekipe ovde koja je imala celu diviziju 99-ica, pa ti probaj njima da prodash to "jednom predjesh pa smori" prichu... :)

... ukusi su razlichiti... reche djavo i sede u trnje...

Bez namere da trolujem, ali brate mili ako si ti stao na kraju normala onda ko da nisi ni igrao (ovde pretpostavljam da bazirash svoju izjavu na D2 i LoD). Ja sam proveo bogzna koliko vremena na D2, preshao Hell sa svim klasama i i dalje nisam imao strpljenja da izmaksujem ni jednog lika na 99 (Assassin 92 mi je top lvl). Samo chekam komentare na ovo tvoje od hardcore ekipe ovde koja je imala celu diviziju 99-ica, pa ti probaj njima da prodash to "jednom predjesh pa smori" prichu... :)

Govorim za iskljucivo za D3 betu, posto sam imao priliku da je odigram nekoliko puta :)

Citaj sta ljudi pisu <3

Puca me nostalgija sada...Ja jos nisam imao prvi komp tad, iznajmljivao sam sony.. :D

nego...igrao sam betu na DH-u onaj dan, jes' kratka ali bi mi cesalo taj svrab do retail-a...Ionako vise ne igram nista skoro...run do SK-a od sat vremena jednom u 2 dana bi mi tako lepo lego.. x) <3

[#10211] You may only use up to 0 images in your signature. <3