Jump to content

speed-industry.com - Audi A1


speedind

Recommended Posts

<ahttp://www.speed-industry.com/noviteti/audia1/audi1m.jpg align=right vspace=5 hspace=5>Nemački Audi je jednom pokušao da se, da kažemo, spusti u klasu manjih automobila. Bio je to nesretni model A2, čiji koncept ni dan danas ne možemo da shvatimo na pravi način. Odavno se sprema novi model, koji bi trebao da vrati imidž Audija kao premijum-marke i u svet malih, gradskih vozila. Toliko je potrošeno u marketing najnovijeg modela oznake A1, da je britanski magazin What Car još pre mesec dana izabrao A1 za najuzbudljiviji automobil 2010. godine. Sad bi vi na osnovu toga rekli kako vam plasiramo bajat prilog, ali tada mali Audi nije bio ni prikazan!

<ahttp://www.speed-industry.com/noviteti/audia1/audi2m.jpg align=left vspace=5 hspace=5>Sada jeste i predstavlja manje-više ono što smo mogli i da očekujemo na osnovu prethodnih koncept-vozila. To je mali hečbek sa troje vrata, kraći od 4 metra, sa širinom od čak 1,74 metra. Samim tim, jasno je i ko mu je konkurencija – MINI, MiTo i budući BMW serije Nula. Audi A1 će posedovati neki svoj imidž i neku svoju posebnu priču. Funkcionalno, ciljno i tehnički su sve to isti automobili, ali su vizuelno potpuno različiti. Tako A1 donosi kontra-obojene lukove iznad prozora, LED tehnologiju svuda unaokolo, kao i male i veoma efikasne motore. Felne će biti dostupne u veličinama od 16 do 18 inča.

<ahttp://www.speed-industry.com/noviteti/audia1/audi3m.jpg align=right vspace=5 hspace=5>Enterijer je dovoljan za četiri putnika, gde će ova verzija sa troje vrata zapravo više biti 2+2 model, dok će tek budući Sportback biti komforan na četiri, eventualno pet putnika. Dizajn prati mladački duh eksterijera, sa ponekim jasno prepoznatljivim detaljima iz većih Audija. Ceo enterijer je osvetljen LED tehnikom, a interesantan je i veliki ekran pomoću kojeg se kontroliše MMI sistem (MultiMedia Interface), poznat sa većih i skupljih Audija.

<ahttp://www.speed-industry.com/noviteti/audia1/audi4m.jpg align=left vspace=5 hspace=5>Motora će u startu biti četiri - dva dizela i dva benzinca. Svi će dolaziti sa turbo-punjačima, što znači da neće biti blokova velike zapremine. Osnovni je 1,2 TSI sa 86 konjskih snaga i sa sjajnom ekonomičnošću. Nešto veću potrošnju ima 1,4 TSI preuzet iz Audija A3. On ima 122 konjske snage i stiže do maksimalnih 200 km/h, dok mu za pola od te brzine treba 9,2 sekunde. Najekonomičniji ali i nešto skuplji će biti dizeli iz novog Folksvagenovog Pola. Dakle, to je 1,6 TDI blok, onaj koji smo vam mi prikazali u našem Speed Industry testu novog VW Pola. Ponuđene su verzije od 90 i od 105 konja.

<ahttp://www.speed-industry.com/noviteti/audia1/audi5m.jpg align=right vspace=5 hspace=5>I sami vidite da novoj A-jedinici fali snage kako bi bio ravnopravan takmac u borbi sa MINI Cooper S ili Mito Turbo modelima. Stoga je za kasnije ostavljena premijera novog Audija S1, koji će imati popularni 1,4 turbo sa svih 180 konjskih snaga! Pored toga, planira se i Sportback sa petoro vrata, kao i kabriolet. Svi oni će imati podelu na Ambition i Attraction pakete opreme, ali uz pozamašnu listu opcionala. Oni se odnose na milion kombinacija boja unutra, sjajni MMI multimedijalni centar iz većih Audija, kao i na luksuzne detalje eksterijera. Sa cenom od oko 17.000 evra pa naviše, ovo će biti još jedan u nizu trendy automobila na našem ali i evropskom tržištu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...