Wow Talks

markotod91

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Osecam implementaciju uskoro Like, Fart i Ibuy dugmice na blizzard sajtovima. Social ftw. Verovatno cemo dobiti i nove tasture sa nova tri tastera.

Recently, we introduced our new Real ID feature -www.battle.net/realid/ , a new way to stay connected with your friends on the new Battle.net. Today, we wanted to give you a heads up about our plans for Real ID on our official forums, discuss the design philosophy behind the changes we’re making, and give you a first look at some of the new features we’re adding to the forums to help improve the quality of conversations and make the forums an even more enjoyable place for players to visit.

The first and most significant change is that in the near future, anyone posting or replying to a post on official Blizzard forums will be doing so using their Real ID -- that is, their real-life first and last name -- with the option to also display the name of their primary in-game character alongside it. These changes will go into effect on all StarCraft II forums with the launch of the new community site prior to the July 27 release of the game, with the World of Warcraft site and forums following suit near the launch of Cataclysm. Certain classic forums, including the classic Battle.net forums, will remain unchanged.

The official forums have always been a great place to discuss the latest info on our games, offer ideas and suggestions, and share experiences with other players -- however, the forums have also earned a reputation as a place where flame wars, trolling, and other unpleasantness run wild. Removing the veil of anonymity typical to online dialogue will contribute to a more positive forum environment, promote constructive conversations, and connect the Blizzard community in ways they haven’t been connected before. With this change, you’ll see blue posters (i.e. Blizzard employees) posting by their real first and last names on our forums as well.

We also plan to add a number of other features designed to make reading the forums more enjoyable and to empower players with tools to improve the quality of forum discussions. Players will have the ability to rate up or rate down posts so that great topics and replies stand out from the not-so-great; low-rated posts will appear dimmer to show that the community feels that they don’t contribute effectively to the conversation, and Blizzard’s community team will be able to quickly and easily locate highly rated posts to participate in or to highlight discussions that players find worthwhile.

In addition, individual topics will be threaded by context, meaning replies to specific posts will be grouped together, making it easier for players to keep track of multiple conversations within a thread. We’re also adding a way for Blizzard posters to “broadcast” important messages forums-wide , to help communicate breaking news to the community in a clear and timely fashion. Beyond that, we’re improving our forum search function to make locating interesting topics easier and help lower the number of redundant threads, and we have more planned as well.

With the launch of the new Battle.net, it’s important to us to create a new and different kind of online gaming environment -- one that’s highly social, and which provides an ideal place for gamers to form long-lasting, meaningful relationships. All of our design decisions surrounding Real ID -- including these forum changes -- have been made with this goal in mind.

We’ve given a great deal of consideration to the design of Real ID as a company, as gamers, and as enthusiastic users of the various online-gaming, communication, and social-networking services that have become available in recent years. As these services have become more and more popular, gamers have become part of an increasingly connected and intimate global community – friendships are much more easily forged across long distances, and at conventions like PAX or our own BlizzCon, we’ve seen first-hand how gamers who may have never actually met in person have formed meaningful real-life relationships across borders and oceans. As the way gamers interact with one another continues to evolve, our goal is to ensure Battle.net is equipped to handle the ever-changing social-gaming experience for years to come.

For more info on Real ID, check out our Real ID page and FAQ located at http://www.battle.net/realid/ . We look forward to answering your questions about these upcoming forum changes in the thread below.

Edited by Silencer
rur-1.jpgrur-2.jpg

Caprma a da malo povijes rep ? Ovde je mnogo ljudi pametnije od tebe a ti glumis nekog nakurcenog zato sto si bolji u glupoj igri a opet nisi nista postigao..

ti sto si lozio ljude po forumu da si gladiator iz neznam koje sezone i iz neznam kog razloga i imas 10 godina i arenu igras tako sto stojis na sredini mape i jedes svaki cc u igrici okreces se na strelice i hodas u nazad i skolski si primer kako paladin ne treba da se igra nestani sa glupim postovima

A za druga silencera nadji nam neki leak na sta ce da lici paladin u cata posto trenutni talenti za sva 3 speca ne lice ni na sta

Interrupts better than Kanye

vrlo je prosto 3-4 coveka sa lb-a su mi rekla da si promasio igru jako i da si nagori indijanac na realmu koga treba obici u sirokom luku

cak nisam ni pitao pomenuli su te u nekoj totalno levoj prici na ventu kao primer idiota i kako ne treba raditi neke stvari

Interrupts better than Kanye

Ostavite Capmy na miru!

H8ujte mene. \o/

XD

I ne se pise uvek spojeno, pr.

necu, nemogu, nezelim, nedam, nejedi govna ...

Ebes gramatiku kad je vuk kara. lepo rekao (napisao), pisi kako seres (i citaj kako je napisano),

a ja ne mogu da se setim kada sam cuo nekog da je rec ne odvojio dok ju je izgovarao.

:p

Ne pises odvojeno samo kade je potrebno i bitno nekome da ne ispadnes "nepismen".

I don't know who pegi is, but i'm glad she's 18.

I ne se pise uvek spojeno, pr.

necu, nemogu, nezelim, nedam, nejedi govna ...

Ebes gramatiku kad je vuk kara. lepo rekao (napisao), pisi kako seres (i citaj kako je napisano),

a ja ne mogu da se setim kada sam cuo nekog da je rec ne odvojio dok ju je izgovarao.

Strasne izjave, nema se prilike da se ovako nesto cesto cuje..

Da sam pameta sigurno bi bio neki dr mr pr i bio PISMEN a nebi zavrsio za mesara i klao svaki dan 2000svinja.

Kada si ti mene video kako ja igram paladina molim te? A ti tu sa nekim linkovima na low mmr napravis dobar skor pa mi prdis po ovom forumu izvini molim te. Intelekt ti je napadnut a ti se branis glupom igrom,svaka ti dala..

A inace je opste poznato kako je holy paladinu jako tezak posao u bilo kom setupu kad se nadje sa boljim igracima od sebe u retardirano imba setupu

Sve je ok brate siguran sam da imas 3k mmr u koji god tim da udjes ali isto tako ja garatnujem svojim dupetom da ovaj pala

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&cn=Ohrrly%C3%9F

koji isto tako ima gladitore i 3k mmr-ove je najgori retard od healera koji je ikad postojao u ovoj igricu koga sam licno razguzio previse puta da bi mi i dalje bilo jasno zasto ga iko bustuje na gladiatora svake sezone. Sa istog ste servera i potpuno ste ista prica i isti tip ljudi koji prodaju svima pricu kako su mnogo dobri i tako nalaze sebi timove sa pricama kako ste gladiatori i slicno . E pa da ti srusim sneska, svaki polu covek sa jednom rukom bi mogao da igra sa ljudima koji su inace sposobni da uzmu 3k rating. Cak je dovoljno recimo u 3v3 da samo 1 lik bude mnogo dobar da vuce ceo tim sto sam i ja sam iskusio par puta kada sam igrao sa nekim ljudima koji su stvarno zasluzili titulu - ti ljudi mogu da igraju i sa najgorim mogucim paladinom koji ce umirati na sredini mape a to sto se tebi digao penis misleci da imas neku zaslugu mozes samo da se zapitas da li je to stvarno tako

Jedan od razloga za ovo je relativno veliki broj igrača koji ne želi da plaća skupe pretplate da bi povremeno igrali neku igru, a nemaju vremena da je non-stop igraju kako bi iskoristili ono što su platili

da stvarno je previse 2k mesecno, to sto u zivotu da bi samo napravio jedan korak van kuce platis isto toliko to nema veze

glupi casual retardi unistavaju svet a ne znam koliko mozes vise casual igra da bude od ovoga nego sto je sad gde je dovoljno da radis daily heroic jednom dnevno i mozda 1-2 raida nedeljno da bi imao najbolji gear u igri

sa druge strane ti tekstovi u novinama su uvek bili bez osnove i gluposti koje ljudi tih profesija pisu o poznatim temama cisto da bi se nesto reklo

kao sto recimo o tome ne postoji ni rec na mmochampionu ?

@kili, ortak kaze da je to procitao na jos nekom forumu, juce mi je rekao za to, da je bio neki inervju sa nekim likom iz Blizza i da je spomenuo da imaju u vidu kao jednu od opcija.. isto neki mmo-nesto-sajt.com bla.. nemam pojma koji tacno xD

sve u svemu bolje bi im bilo da kada izbace i taj drugi mmo sto su spomenuli pa da jedna pretplata vazi za sve igre.. dakle.. da nam omoguce da se placa bnet nalog, kroz koji cemo igrati sve blizz igre online za 2k sto da ne? .. kao sto placamo net... primer dajem..

oGvh0q0.gif

u tom pravcu je vec ok i meni je padalo na pamet da ce ubaciti da se placa pretplata na bnet account i onda bi imalo smisla da izbace pretplatu za wow jer niko nije lud da placa dve stvari da bi radio jednu

ali isto tako ce verovatno da iskoriste priliku da podignu svoju zaradu na neki nacin kao sto bi mogli sebi da daju pravo za izgovor da dignu cenu pretplatu jer za iste pare bi mogao da igras mnogo vise igri nego sto je samo wow + kupovina original cdkeya za svaku tu novu igru = masa prostora za vise i vise para (za njih ofkors)