Get Adobe Flash player

Lucky

Admin
  • Content count

    48,845
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

About Lucky

  • Rank
    Glavni baja administrator

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://www.klanrur.rs

Profile

  • Gender
    Male
  • Klan/Tim:
    RUR
  • Omiljene igre:
    Deus Ex
  • Lokacija:
    Srbija BRE

Recent Profile Visitors

48,097 profile views
  1. Serije koje pratite

    čim je putovanje kroz vreme uključeno u priču ja sam skeptičan. nisam stigao toliko daleko, tek četvrtu pogledah. javi kad pogledaš do kraja dal' vredi gledati! :))
  2. Evropska ekipa OG je osvajač sedmog ovosezonskog LAN turnira. Oni su u finalu savladali filipinsku ekipu TNC sa ubjedljivih 2:0. Ovom pobjedom su inkasirali 130,000 dolara i 150 kvalifikacionih poena koji su ih lansirali na 8. mjesto Dota Pro Circuita. TNC je, sa druge strane, uspio da zaradi 65,000 dolara i 90 kvalifikacionih poena, tako dospjevši na 10. mjesto DPC-a. OG je uspio od početka do kraja ovog Minora da održi sjajnu formu, koja im je tokom prve faze donijela i lidersku poziciju, sa rezultatom 6-2. Benefit prvog mjesta je opcija da biraju svoj protivnika u polufinalu. A oni su izabrali staru mušteriju – ekipu Natus Vincere. U grupnoj fazi su ih savladali sa 1:0, sa krajnje genijalnim draftom, pa su se osjećali samouvjereno i očekivali pozitivan rezultat i u polufinalu. To je bio i logičan izbor, sa obzirom na to da im je Virtus. Pro nanio jedan od 2 poraza tokom prve faze (drugi je bio od Infamousa), dok je TNC tradicionalno nezgodan protivnik. Tako je drugi polufinalni par bio upravo Virtus. Pro i TNC. Evropljani su savladali ukrajince sa 2:0 nakon dvije vrlo zanimljive mape. Prva je bila izuzetno izjednačena, ali je OG sa svojim Naga – Shadow Fiend kombom uspijevao da ubije protivničke heroje prije nego li su timske borbe mogle da se razviju. To im je donijelo nedostižnu prednost. I pored toga što je mapa trajala skoro 63 minuta OG je držao sve konce u svojim rukama. Druga je bila prilično jednostrana, Na’vi nije ličio na sebe i OG je to itekako iskoristio. Nakon 37 minuta Na‘vi pozvao GG, i na taj način se oprostio od daljeg takmičenja, a OG poslao u finale. TNC je u svom polufinalnom meču igrao protiv oslabljene ekipe Virtus. Pro. VP je bio lišen usluga svog kapitena (Solo), pa je trener ekipe – ArtStyle, morao da popuni sastav. Iako je VP loše počeo ovaj Minor, uspjeli su se oporaviti, i na kraju završiti kao drugoplasirana ekipa grupne faze, sa istim rezultatom kao TNC i Natus Vincere (5-3). Drugo mjesto su zaslužili tako što su bili bolji u oba međusobna duela sa navedenim ekipama. Ipak, to im nije previše značilo u polufinalu. Filipinci su prikazali izuzetan potencijal i znanje, a MVP meča je zasigurno roaming support ekipe, Timothy John “Tims” Randrup. Ne toliko zbog prikazane partije sa Clockwerkom na prvoj mapi, koliko zbog nevjerovatne količine umijeća sa Tuskom, koje je prikazao na drugoj mapi. Prvu mapu su odlučivale nijanse i na kraju se pokazalo da VP jednostavno nije imao dovoljno načina da ubije core heroje TNC-a. Dragon Knight, Shadow Fiend i Doom su imali previše HP-a, te je glavni cilj TNC-a bio da oduži timske borbe. Nakon 51. minuta igre, VP je bio prinuđen da pozove GG i TNC je bio korak bliži svom prvom Minor finalu ove sezone. Druga mapa je bila daleko jednostranija. Terroblade je imao Tinkera kao zaštitnika dok je rušio tornjeve, a VP nije imao postavku koja je adekvatno mogla da inicira na ova dva heroja. A i u onih par situacija kada bi tako nešto uspjeli da urade, Tims je bio tu da zaštiti svoje core heroje. Ova mapa je završena nakon samo 25 minuta i slavlje u taboru TNC-a je moglo da počne. Ipak, ono je bilo kratkog daha. Igrači OG-a su odlučili da pokažu kako još uvijek imaju potencijala za velike stvari ove sezone. MVP ove serije mečeva je zasigurno bio Roman “Resolut1on” Fominok, koji je po ko zna koji put iznio svoju ekipu do povoljnog rezultata. Njegov Morphling je na prvoj mapi bio prosto nezaustavljiv (11-0-4), pa je već tokom lejning faze mape bilo jasno da će OG bez većih problema savladati TNC. To se i desilo nakon 38 minuta mape. Mladi Ukrajinac je imao ogromnu pomoć u vidu Johan “N0tail” Sundsteina (Tiny), koji je prikazao sjajnu partiju, uz skor od 10-1-9. Pokušao je TNC da se vrati u meč, ali i druga mapa je protekla u znaku evropske ekipe. I ovog puta je Resolut1on uspio da “preživi” kompletnu mapu (6-0-13). Sjajan kombo u vidu Shadow Demon – Tiny – Invoker je hvatao nespremne igrače TNC-a po kompletnoj mapi, pa je tako lako stečena prednost održavana do samog kraja. Tačnije, do 40. minuta, kada su filipinci zvali GG. I na ovoj mapi je N0tail odlično odradio svoj dio posla sa skorom od 14-3-9. Tako je OG na svom drugom ovosezonskom LAN-u uspio da napravi veliki uspjeh i zaradi prve poene. Novu priliku će imati već za 3 dana, kada počinje The Summit 8, na kojem učestvuju kao jedna od dvije direktno pozvane ekipe. Ukoliko ste propustili akciju iz finala, FEAR NOT, jer se opraštamo uz najbolje poteze poslednjeg meča MDL Macau. Uživajte! Pročitajte više na sajtu
  3. broj pregleda i potencijalno interesovanje naravno nisu isto, kao što si do sad očigledno zaključio :))
  4. pričajte

    pogledah na dole i ušinu mi se vrat, izem ti spavanje :) i ja nemam pojma šta ms radi sa ovim skypom. opet su nešto updateovali i promenili, sada deluje da je totalno kao neki web app. imam utisak da niko živ ne zna kako taj kod i dalje funkcioniše...
  5. Serije koje pratite

    Odgledao sam i drugu, nije loša. Onaj lik što je kombinacija Švajnštajgera i Meds Mikelsena mi je bio nešto bezveze u prvoj, sad se malo izvukao ... A i krenulo je nešto da se događa.
  6. pričajte

    za međunarodnu ti sad treba i ona MUP potvrda da nemaš zabrane i tako neka glupost, zbog koje sam ja odustao od vađenja međunarodne kad sam išao sad negde skoro. naravno niko ti ni ne traži međunarodnu preko, ali to je sad već ona stara priča o tome :) a da malo csbujem... sve je počelo naizgled bezazlenom zamenom televizora kod babe ... naime, kopernikus nije više u sklopu analognih kanala već digitalnih, i odlučimo mi da nabavimo babi i nov tv kad smo već tu, veliki, da lepo vidi sve face tokom dnevnika, infotopa, vesti u 7 i čega sve ne :) I naravno sad potrebna je dodatna kartica za taj TV da bi radili digitalni kanali. Sve je to počelo sredinom novembra (!) pozivom SBB-u - dobar dan, dobar dan, bla bla, potrebna dodatna kartica za drugi tv - nema problema, 1950 dinara + 250 dinara mesečno održavanje (npr) vas to košta - super, sve ok (dranje ali ajde) donesite i da završimo sa tim. - nema problema, donosi kolega u narednih nekoliko dana Posle nekoliko dana dolazi lik - dobar dan, dobar dan, evo mene, gde je neispravna oprema, da zamenim? - wtf? treba nam dodatna kartica, nema neispravne opreme - meni ovde stoji neispravna oprema u nalogu. ništa, sad ću ja to da promenim, ali nemam karticu za vas, doći će neko već u narednim danima. I od tog trenutka kreće agonija :)) Da ne dužim, najmanje 10 poziva, nekoliko emailova i koječega usledilo je u međuvremenu, gde je rezultat poziva uvek isti - "aha, evo, vidimo nalog, neispravna oprema" ne, nije neispravna oprema, zatvorite to, ugasite, promenite, potrebna je samo nova kartica dodatna za digitalni tv i tako na svaka 2 dana, pošto se na kraju razgovor završava sa "nazvaće vas neko od kolega" i naravno taj kolega se nikada ne javi. U nekom od tih poziva javlja se i lik koji kaže "ne možete da dobijete novu karticu" (?) ali nudi SBB paket od 6000 dinara mesečno (!) gde ima dve kartice, ali na naše insistiranje "odlazi kod šefa" i "šef odobrava OVOGA PUTA" dodatnu karticu ali "to neće moći tako još dugo (!)". Naravno ni to nije pomoglo, opet se niko ne pojavljuje, i dalje nalog kaže "neispravna oprema". Nakon nekoliko dana, zove lik telefonom "dobar dan, dobar dan, ja samo da proverim da li ste na lokaciji, došao bih da zamenim neispravnu opremu". I njemu opet pojasnimo, i taj kaže da je "stavio napomenu" i opet se ništa ne dešava, da bi juče zvala neka žena i posle 10 minuta razgovora trijumfalno zaključila "pa vama ZAISTA treba dodatna kartica" (?!) i kao doneće je neko u ponedeljak ili utorak. Skoro mesec dana od SBB-a ne možeš da KUPIŠ dodatnu karticu za TV za digitalne kanale. Naravno, u pitanju je lokacija na kojoj je do tad šljakao IKOM sa svim svojim prednostima i manama bez problema i makar su jako brzo rešavali probleme kada su se dešavali.
  7. Serije koje pratite

    Dark - http://www.imdb.com/title/tt5753856/ Odgledao sam samo jednu epizodu, ne mogu baš da procenim na šta će da liči nadalje, ali izgleda interesantno. Naravno sad nijedna serija ne može da "pobegne" od toga da je neka asocijacija na stranger things a opet st na neke starije filmove itd, ali ako ništa vidi se ta razlika između nemačke produkcije i američke. Deluje solidno mračno (šta sam očekivao pored imena!) što stvara dobru atmosferu. U najkraćem, koga mrzi da gugla, jedan klinac nestane pa potom drugi, sve to slično kao pre mnogo godina, a u malom nemačkom gradu nadomak nuklearne elektrane koji je prepun unutrašnjih "misterija".
  8. The International 1 je pogodio gejming svijet jačinom atomske bombe. Milion dolara nagradnog fonda, sjajna organizacija samog događaja, sva slava koja je došla nakon njega. Blistava svijetla slave su zapala za oči ogromnom broju pro igrača, ali i onima koji su to željeli da postanu. Sjećam se kakvo je ludilo vladalo u post TI1 eri. Beta ključevi su se tražili na sve strane. Molilo se, plakalo, grebalo, udaralo… Sve za priliku da se odigra partija dote. Oni srećnici koji su se domogli ključa su smatrani bogovima. Prinosile su im se žrtve u vidu slatkiša, sokova, grickalica, povlašćenog položaja u društvu, djevice i šta sve ne, a sve u pokušaju da se smiluje na vas i pokloni vam jedan od tri beta ključa koja su došli u paketu sa njegovim. Ukoliko nijeste uspjeli da se nađete u njegovoj milosti, onda se šerovao jedan Steam profil. Oh, kakva je to tek bila agonija. Nikad nijeste znali šta vas čeka sa druge strane profila vašeg druga. Neki njegov drug, 1k pleb ili možda njegov pas. Lutrija najvišeg nivoa. Ali, sve za ljubav prema Doti 2. I dok se na našim prostorima tražio ključ više, u drugim djelovima Evrope su polako počele da se osnivaju ekipe, organizacije, organizuju turniri, stvara gejming zajednica. Sve to nerealnom brzinom. Warp speed ahead. Turniri su bili ogromna prekretnica. Valve je pomagao u organizaciji koliko je mogao. Ekipe su bile željne igre. Skrimovalo se kao ludo, mečevi su bili itekako smiješni, ali ujedno i zanimljivi. Sijaset bugova je činilo igru još više egzotičnom. Beta je ipak beta. Ipak, ekipe su bile predusretljive, pomagale su da se ti bugovi iskorijene, poboljšavali igru kako direktno tako i indirektno. Zajednica je rasla iz dana u dan. Dota je intenzivno praćena i na Twitch i staroj Own3d streaming platformi, tako da su ljudi relativno brzo mogli da dobiju inspiraciju za svoje gejmove. Nijeste više morali da se smarate skidanjem snimaka, gledanjem partija bez komentara, kao ni da sami tražite šta je najbolje u datom trenutku. Sada ste imali pro igrače koji su bili tu da vam sve objasne. A pored njih i Tobi Dawsona, poznatijeg kao TobiWan. Australijski kaster je bio prisutan i na prvom istorijskom The Internationalu i bio je jedan od najzaslužnijih za ogroman hype koji je vladao tokom mečeva. Pored toga, jedan je od najzaslužnijih ljudi za ono čime se trenutno bavim. Plijenio je svojom energijom, originalnošću i svi ćemo se složiti da je najbolji Dota 2 kaster na svijetu. Njegov komentar tokom mečeva je nezaboravan, a sami Bog zna koliko njegovih autentičnih izjava krasi istoriju ove igre. Još od legendarnih “The Defense” turnira nas je provlačio kroz ovu igru, a tu je i dan danas. A upravo je “The Defense” turnir, koji je važio za mini International, služio da ekipe kuju formu za sledeće Svjetsko prvenstvo. Trajao je od novembra 2011. do marta 2012. i za pobjednika imao ekipu Natus Vincere, koja je u finalu bila bolja od Quantic Gaminga. To je samo učvrstilo Na‘vi na prvom mjestu svjetske rang liste. Te godine (2012) ukrajinska organizacija je uspjela da osvoji 4 od 7 premijer rankiranih turnira (2 online, 2 LAN) i sa pravom su ljudi smatrali da su veliki favoriti da na sledećem Internationalu ponove uspjeh ostvaren godinu dana ranije. Fun fact: od TI 1 do TI 2 Na‘vi je učestvovao na 10 turnira. Osvojili su 6, bili su vicešampioni na 2, i na 2 su ostali bez plasmana! Ah, good ol’ Na’vi… A onda je sredinom maja mjeseca Valve bacio još jednu veliku vijest: The International 2 će se održati u Sijetlu tokom PAX sajma! To je značilo da će Dota dobiti još jednu ogromnu reklamu, ovog puta na američkom tlu. Benaroya Hall u Sijetlu sa svojih 2500 mjesta je bila domaćin eliminacione faze. Prethodno, grupna faza se održavala u hotelu u kojem su igrači bili smješteni. Ali prvo, kvalifikacije. The International 2 je imao samo dvije kvalifikacione regije: Zapadnu i Istočnu. U Zapadanoj smo imali 7 evropskih i jednu američku ekipu, dok je u Istočnoj bilo 8 azijskih ekipa. Pobjednici bi se pridružili ostalim ekipama, njima 14, u Sijetlu. Zapadne kvalifikacije je osvojila ekipa Mortal Teamwork (mTw), dok je Tong Fu izdominirao Istočne. A onda je došao red i na sami The International. I ovog puta je nagrada za osvojeno prvo mjesto bila milion dolara. I ovog puta su kinezi smatrani glavnim favoritima. I ovog puta je Na‘vi bio tu da im pomrsi račune. Nažalost, nijesmo vidjeli potpunu reprizu prvog Internationala. Napredak ekipa je bio nevjerovatan. Nije bilo više banalnih grešaka. Nije bilo igrača koji su “visili” u prostoru i vremenu. Znalo se ko šta radi. Poštovala se meta. Mečevi su bili nevjerovatni. Toliko je teško izdvojiti favorita sa ovog Internationala, i našao sam se na slatkim mukama. Ono što sam odmah zaključio – ponovo ću opisati Na‘vi meč. Svi rezultati koji su ih doveli na TI 2 su zaslužni za ovo. Ipak, ključan faktor u odabiru meča koji ću vam prenijeti ovog puta nije bilo ni to što navijam za njih, ni njihovi rezultati te godine, ni dobra igra tokom turnira, već THE PLAY, timska borba koja će još dugo odzvanjati u istoriji ove igre. Ipak, put do meča sa Invictus Gamingom i legendarne 3 mape je bio dosta bolan za ukrajinsku organizaciju. Nakon prvog dana grupnog dijela takmičenja nalazili su se na začelju svoje grupe, sa dvije pobjede i šest poraza. Šok, kako za njih, tako i za njihove navijače. Radost za sve ostale. Sa druge strane, Invictus Gaming je dominirao tom istom grupom i prvi dan su završili sa skorom od 7-1. Ipak, Na‘vi je uspio da se konsoliduje tokom drugog dana, pa su grupu završili na trećoj poziciji. IG je ostao dosljedan, i drugi dan su završili bez poraza. U drugoj grupi, grupi A, LGD se prošetao do vrha, sa nevjerovatnih 14-0! A onda su uslijedile eliminacije. Natus Vincere je imao želju da igra protiv kineske ekipe DK i ta želja im se ostvarila. U četvrtfinalu gornjeg dijela kostura su igrali 3 mape protiv kineskog giganta i uspjeli su da slave sa 2:1. Invictus Gaming je, sa druge strane, savladao Evil Geniuses, takođe sa 2:1 i tako zakazao polufinalni meč protiv ukrajinaca. Međusobni duel unutar grupe B je IG riješio u svoju korist, sa 2:0. Tako zagrijane ih je bilo teško zaustaviti i dota zajednica se već pomirila sa činjenicom da će Na‘vi morati da brani titulu kroz donji dio kostura. A početak prve mape je samo potvrdio sve pretpostavke. Invictus Gaming je nakon samo 16 minuta uspio da natjera ukrajinsku ekipu da pozove GG. 16 minuta i 6 ubistava je bilo dovoljno da se branioc titule baci na koljena. Mada se to moglo i pretpostaviti nakon pik faze u kojoj je IG ugrabio Broodmother, za koju Na‘vi nije imao adekvatan odgovor. Činjenica da nijesu uspjeli da naprave ubistvo na prvoj mapi govori sve. Kompletne postavke su izgledale ovako – iG: Rubick, Morphling, Broodmother, Shadow Shaman, Night Stalker; Na‘vi: Chen, Anti-Mage, Tidehunter, Venomancer, Queen of Pain. Lejning faza se odvijala onako kako je iG želio – duo mid lejn koji se sastojao od Rubicka i Morpha je bio daleko jači od Veno + Anti-Mage, pa tako ni Chen nije mogao previše da pomogne. Top lejn je bio duel 1 na 1 između Brood i QoP, koji je Brood vrlo lako izdominirala, dok na bot lejnu Tidehunter nije imao šta da traži pored Shadow Shamana i Night Stalkera. Jednostavno Na‘vi nije mogao da razvije svoju igru, pa je samo logično bilo predati mapu tako rano i fokusirati se na drugu. Šta reći o drugoj mapi a da već nije rečeno? Riječ EPSKA piše preko nje, počevši od pik faze pa sve do samog kraja mape. 25 minuta vrhunskog taktičkog nadmudrivanja. Fenomenalnih timskih borbi. Nevjerovatnih individualnih poteza. Dok kucam ovo prisjećam se meča koji sam gledao uživo i do dana današnjeg se sjećam emocija tokom legendarne mape. A sve je počelo sa Naga Siren, Dark Seer combom od strane iG-a, tokom pik faze. TI 2 meta se u potpunosti vrtjela oko Nage, a Na‘vi je pustio da prođe kroz prvu ban fazu. Tada je Naga mogla vrlo lako da namjesti timske borbe, obzirom da nijeste morali da tempirate ostale spelove, jer je sve prolazilo kroz njen ulti. Pa ste tako mogli da koristite i Vacuum (Dark Seer) i Ravage (Tidehunter) bez straha da ćete promašiti tajming. Ipak, Puppey nije smatran najboljim drafterom bez razloga. Odgovorio je sa Enigmom i Juggernautom, herojima koji imaju Black King Bar ispisanim po sred čela. Pikovi su izgledali ovako – iG: Naga Siren, Dark Seer, Tidehunter, Puck i Lina; Na‘vi: Rubick, Enigma, Juggernaut, Shadow Shaman, Enchantress. Rani dio mape je protekao u znaku ukrajinske ekipe. Ipak, Naga nije osjećala prevelik pritisak, sa obzirom na to da se Na‘vi fokusirao na mid i bot lejn. A onda se u 17. minutu i 15. sekundi iG odlučio za smoke gank. Imali su sve svoje spellove i krenuli da iznenade Na‘vi, koji je odlučio da uzme i poslednju tier 2 kulu. A onda….. They storm up the river, patience from Zhou, waiting in the wake, Na’Vi’s about to be caught. Oh there’s the sleep, the surge, he catches everyone! Oh this could be a total disaster! Vacuum in, ravage on everyone, the blackhole as well. LightofHeaven, he turns it around, ravage as well, stolen by Dendi. ARE YOU KIDDING ME, THEY TURNED IT AROUND. 4 heroes dead, 5 heroes dead, Chuan trying to survive, Chuan’s gonna go down. Puppey talked about the naga counter, it’s lightofheaven with his bkb. They turned it around. Suze su navirale na moje oči. Suze radosnice, što zbog sjajne timske borbe, što zbog sreće jer je Na‘vi konačno pokazao da može da se nosi sa najboljima i tokom TI 2. Uh, žmarci too stronk! Naga ult > Dark Seer vacuum > Tide ravage > Enigma BKB + ulti > Jugger spin > Rubick forcestaff + telekinesis Lina + spellsteal Tide + ravage. Toliko toga se odigralo u svega 3 sekunde. Ovu timsku borbu i poslije 5 i po godina nijedan potez nije skinuo sa trona, a vjerujemo da će proći još dosta vremena prije nego se to i desi. Nedugo zatim je iG zvao GG i Na‘vi je uspio da nas odvede u Game 3. Treća mapa je počela sa ignorisanjem Nage. Heroja koji je bio najprisutniji u draftu tokom The Internationala je bio u potpunosti ignorisan u draftu treće mape. Toliko je straha ulio Na‘vi u kosti iG-a. Kinezi su se na ovoj mapi uzdali u Dark Seera, Enchantress, Venomancera, Tinkera i Lunu, dok je ukrajinski sastav odlučio za sledeći pik: Enigma, Leshraca, Chena, Anti-Mage i Queen of Pain. Najpasivnija mapa u seriji nam je prvu akciju priredila u 14. minutu meča, koliko smo čekali da padne prvo ubistvo. A ono je bilo u režiji iG-a, dok je žrtva bio Ars–Art. Ipak, Na‘vi je uspio da iskoristi taj momenat da uhvati 3 heroja protivničke ekipe i preokrene situaciju u svoju korist. Anti-Mage je ovako sastavio svoj Battle Fury u 14. minutu, što je predstavljalo veliki problem za iG. A u to smo imali prilike da se uvjerimo u sledećoj timskoj borbi, gdje je Light of Heaven sa svojom Enigmom uhvatio 3 protivnička heroja u svoj ulti, a Dendi sa QoP i XBOCT sa AM-om su bili tu da počiste. Slična situacija se desila nakon 3 minuta, sa istim ulogama. Tu je Natus Vincere stekao ogromnu prednost, koju su čuvali do samog kraja, uz ubjedljivu i krajnje disciplinovanu igru. Ključni momenat je bila inicijacija Tinkera, koja je završila njegovom smrću u momentu kada nije imao golda za buyback, što je Na’viju širom otvorilo vrata pobjedničkog finala. A oni su tu priliku objeručke prihvatili. Tako je ekipa Natus Vincere ostala jedina ekipa van kineske regije koja je imala šansu da osvoji The International 2012. Ostale 3 su bile: Team DK, LGD (koji je čekao Na‘vi u finalu gornjeg dijela kostura) i upravo Invictus Gaming. Na kraju, nijesu uspjeli da se odbrane od napada Kineza, osvojivši drugo mjesto, nakon poraza od iG-a u sveukupnom finalu. Još jednom je dokazana stara poslovica – ko se zadnji smije, najslađe se smije. Invictus Gaming je pokazao da su rival dostojan svakog poštovanja, i kao novi šampioni svijeta su zaslužili sve čestitke. Natus Vincere je sa druge strane ostvario ogroman uspjeh i imali su razloga za slavlje, iako su završili na drugom mjestu. Salutiram svima vama koji ste imali želje i volje da pročitate sve ovo. Do sledećeg puta: GL & HF Pročitajte više na sajtu
  9. Stranger Things - Netflix serija

    OK mi je druga sezona, simpatična kao i prva. Imam slične "probleme" sa sezonom kao i Igor, tj. to su neke stvari koje su onako, ali pošto ne može tako da se posmatra serija koja je "razbibriga" za celu porodicu, onda je generalno OK :)
  10. pričajte

    ovo nisam imao pojma, prekoskočio sam tu vest ... u pravu si, mnogo poznatija nego ova.
  11. U moru turnira koji se igraju u sklopu Dota Pro Circuita postoji jedno ostrvo. To ostrvo se zove ROG Masters 2017 i nalazi se u Maleziji. Ono će sledeća 3 dana biti domaćin LAN turnira sa nagradnim fondom od 235,000 dolara i 0 kvalifikacionih poena. Shodno tome, sve veće ekipe su preskočile ovaj LAN, pa je kvalitet turnira, najblaže rečeno, osrednji. Najjača imena su, svakako, Optic Gaming i Team Empire, ekipe koje su pokazale da su za klasu bolje od ostala 4 učesnika. U grupi A, Optic je danas bio bolji od ekipa WarriorsGaming.Unity i PENTA Sports, dok je Empire u grupi B savladao Execration i Team Max. Format takmičenja se sastoji iz dvije faze. Prva je grupna, koja se igra u Best of 2 formatu. Dok je druga single elimination Best of 3 format, sa finalem koje je Best of 5. Pobjednici grupa se plasiraju direktno u polufinale, dok se preostale ekipe ukrštaju u četvrtfinalu. Ekipa WG.Unity je zauzela drugo mjesto u grupi A, zahvaljujući pobjedi od 2:0 nad ekipom PENTA i na taj način izbjegli Execration, koji je savladao Team Max u grupi B. Možda vam je čudna bila metafora ostrva koju smo upotrijebili za ROG Masters. Vjerujemo da će vam ovo malo približiti zašto smo se tako izrazili: publika koja je htjela da prati ovaj turnir sa samog LAN-a je uskraćena za engleske komentatore! Organizatori su tek nakon vapaja Dota zajednice odlučili da angažuju nekog ko bi i ljudima van malezijskog govornog područja približio doživljaj sa ovog turnira, pa će tako sjutrašnji program biti ispraćen kako dolikuje. Dota je u definitivno u drugom planu na ovom LAN-u a glavni razlog je CS:GO LAN, koji se održava uporedo. Sjutrašnji program donosi 2 meča četvrtfinala, koja će se igrati istovremeno. Naš predlog je da, ukoliko ste iz nekog razloga budni u 06:15 izjutra i odlučite da ćete radije gledati ROG Masters umjesto MDL Macau, odgledate meč između ekipa Execration i PENTA sports. Obje ekipe su krajnje nepredvidive, pa njihov meč možda donese i po neki neočekivani pik. Pročitajte više na sajtu
  12. pričajte

    originalno ime joj je genijalno :))) Inače poznato ime, ono do sad kad pišu da se ubio ovaj ili onaj, sve neki anonimusi. Ova je čak podobijala i neke nagrade! vratio ti je nazad da imaš za ogrev, a ti tako!
  13. Capcom, tvorci legendarnih igara Street Fighter, Resident Evil, Devil May Cry, su se odlučili da na jedan krajnje neobičan način promovišu svoju igru Okami HD. Naime, Japanci su se povezali sa američkom kompanijom Valve i predložili im koncept za kurira unutar igre Dota 2. Kurir po imenu Amaterasu se trenutno nalazi unutar Dota radionice (workshop) gdje članovi zajednice mogu glasati da li ovaj model zaslužuje svoje mjesto unutar same igre. Sudeći po komentarima unutar same radionice i po Reddit postovima, ovaj kurir će postati dio igre relativno brzo. Sama priroda ovog simpatičnog vučka savršeno odgovara tematici, sa obzirom na to da se Amaterasu smatra pomagačem onih kojima pomoć očajnički treba. A ko je očajniji od jadnog supporta na kojeg se istresa kompletan tim? Mada mislim da ni sama Boginja Sunca ne može pomoći supportu kojem random Rus igra core heroja. Ovo nije prvi put da Valve sarađuje sa “stranim” izvorima tokom implementiranja stvari unutar svojih igara. Konkretno vezano za Dotu 2, Valve je sarađivao sa Square Enix (Final Fantasy, Type-0 HD) i Adult Swim Games (Rick & Morty announcer pack). Takođe, ideju za Glados announcera su uzeli iz svoje igre Portal. Vjerujemo da će američka kompanija nastaviti tradiciju, te da će se ovaj prelijepi kurir naći pri ruci svim dota igračima voljnim da izdvoje, za sada, nepoznatu sumu novca kako bi Boginju Sunca dodali svojoj kolekciji. Za sam kraj, ukoliko među vama ima ljubitelja originalne igre Okami HD, premijera ovog klasika je zakazana za sledeću nedelju (tačnije 12. decembar), a novitet je to što će sada biti dostupna i za PC, kao i za PS4, i XBOX ONE konzole. Pročitajte više na sajtu
  14. Davnih dana i u zlatnoj eri WarCraft III, bio sam blagosloven i proklet jer su sa mnom školske klupe delili “SledgeHammer” i “stex”. Hard-core fanovima samog WCIII će biti poznati sa LAN događaja, a za vas ostale će možda pomoći ako kažem da su dugo i suvereno vladali sa vrha AT (Arranged Team) liste evropskog Battle.net. Blagoslov, i prokletstvo! Prvo zbog količine znanja i skilla kojom su me kupali i uvodili u ovaj svet pro RTS žanra, a prokletstvo zbog svakodnevnog kažnjavanja i gaženja na WCIII mapama koje sam doživljavao od strane gorepomenutih. I dok me SledgeHammer polako uvodio u svet custom mapa za WC3 i kojima se isplati posvetiti, “stex” me naučio koliko je zapravo jak Undead Dreadlord+Ghoul spam. Vampiric Aura je na papiru slaba, Ghoul na papiru slab, a ove male napasti su svejedno zaletale se i krale život od protivnika kao besne osice. Sa dobrim mikrom i pozicioniranjem, mogli ste da izvučete dupli HP pool iz svake od ovih jeftinih i osnovnih jedinica. Ne verujte kripovima! Pogotovo ako ih ima 5 na lejnu! DotA je imala redovan spam Ghoulova u vidu Scourge kripova koji su generički trčali niz lejn, umiruću za dobro svoje strane, sa fiksiranim statovima i tvrdo skriptovanim ponašanjem. Tamanili smo ih levo i desno jedva nabadajući last hitove, a oni su kreštanjem otpozdravljali svaki ding golda. Upečatljiv zvuk, nema šta. Zaista ih nije bio izazov farmovati bez Vampiric Aure i mikroa kojim su ih dobri igrači čuvali u WCIII mečevima. Sve dok jednog dana, jedan od ovih malih glupavih NPC botova, nije skrenuo od svoje gomile i tvrdoglavo mi se okačio na grbaču. Malo veći, malo ružniji, malo opasniji, na prvi pogled stari N’aix, Lifestealer, nije delovao impresivno. Nesrećni i generički model koji je dodeljen ovom heroju nije ga činio zanimljivim, ali zaboraviti na N’aix-a u partiji DotA je bilo strogo kažnjivo – od strane samog Lifestealera. N’aix je bio agility heroj! I to impresivnih statsa, sa jednim od najvećih rastova agility u igri! Da, dobro ste čuli, “agi” heroj, sa više nego solidnim armorom, prosečnom brzinom kretanja i veoma tužnim izgledom svojih moći kada počnete da igrate. Otvorite tab za biranje spellova, i tamo vas čekaju tri pasivne moći, i jedna aktivna, ali dostupna tek na nivou 6. Ako neko kaže da N’aix nije najdosadniji heroj starih DotA verzija, laže! Ružan model, jako spor početak igre i nula stvari za kontrolisanje vašom levom rukom garantuju da je to upravo bio slučaj! Ipak, neki fanovi melee heroja koji nanose fizičku štetu protivnicima se nikako ne bi složili sa vama. Svi smo veoma brzo naučili da N’aix, iako nije strašan na malim levelima, postaje verovatno najopasniji heroj DotA u kasnim fazama igre, i to upravo oslanjajući se na svoj jednostavni i dosadni pristup, sa strašnim pasivnim moćima i +4 agility gain po nivou, ali i tada nesrazmerno jakim ultom! Ok, čija je ovo loša ideja, Ghoul na steroidima? Tvrdoglavi nasilnik od kojeg ne možete pobeći niti ga se otresti, to je najbolji način da opišete Lifestealera iz starih verzija DotA. Ako odlučite da mu se okrenete u lice, sačeka vas još tužnija istina – skoro pa je bilo nebitno koji ste heroj, N’aix je bio jači ako se odigra pravilno! I eto muke, očas posla raid boss kojeg obara čitav tim. Njegov skillset je dozvoljavao da se heroj igra i u džungli, a u starim rudimentarnim verzijama DotA nije mnogo heroja moglo da se pohvali ovom sposobnošću! Na lejnu je bio veoma slab protiv nekih heroja, pa vam je jedina prilika da ga zaustavite, bila upravo u prvih nekoliko minuta partije. Sa uvođenjem Quelling Blade N’aix je doživeo drugi talas masovnog džanglinga. Da se pozabavimo tim pasivnim moćima kojima je stari Lifestealer raspolagao. Feast: Ali ne ovaj za današnje mlakonje! 40% lifesteal! ČETRDESET POSTO LIFESTEAL! Sećate se kako smo pričali o Vampiric Auri? E pa ona je na level 1 bila 15% i Ghoul spam je radio bez problema! Iako ovaj ability nije radio procentualni damage koji današnji Feast radi, garantovao je da ako pokušate da razmenjujete udarce sa Lifestealerom nećete dobro proći. Tadašnja DotA još nije evoluirala ni blizu današnjih nivoa pa je većina standardnih buildova uključivala Vladimir’s Offering za totalnu potvrdu imena Lifestealer. Poison Sting: Još jedna loša ideja, dati heroju pasivni Eye of Skadi. Poison Sting je radio malu količinu damage i usporavao protivnika na 2 sekunde za 40% na najvećem nivou. Iako je Poison Sting često zapostavljan u levelovanju u korist druga dva N’aix-ova abilitija, ne znači da je bio slab! Poison Sting je bio Unique Attack Modifier, nešto što je totalno uklonjeno u novim verzijama DotA ali je u originalnoj bio barem delom balansiran na ovaj način. Bežanje od N’aix-a u kasnim fazama igre je bilo nemoguće. Anabolic Frenzy: Pasivna moć koja je N’aixu davala movement speed i attack speed u procentima (9% movement i 40% attack speed). Anabolic Frenzy je, smešno za reći ali bio verovatno najslabiji skill koji je N’aix imao u svom repertoaru ali veoma popularan zbog ne mnogo načina da povećate brzinu kretanja u tadašnoj DotA. Rage: Znate li onaj moment u partiji kada protivnički carry ima svež BKB i prosto znate da ćete biti srećni ako ostanete jednaki sa protivnikom u sledećem okršaju? “Neka, umrećemo ali barem će mu se BKB skratiti” – e pa toga nije bilo u slučaju N’aix-a u staroj DotA. Rage je bio ultimativno oružje prefarmane životinje N’aixa koji je izlevelovao sve svoje pasivne moći, nagurao 25 nivoa sa po +4 agility i odlučio da izađe iz džungle i razgrće buldožerom decu po lokalnom igralištu. 20 sekundi totalne imunosti na magije i dodatni damage su garantovali da vam tokom trajanja Rage preostaje samo jedno, a to je bežanje, i to ako vas ne pomiluje šapa Ghoula sa Poison Stingom. Da sve bude tragikomičnije, Rage je nasleđen mehanikom od Mountain Kinga iy WCIII pa je N’aix rastao modelom tokom trajanja, čisto da svemu doda dramski efekt. Sami ste krivi što ste se doveli u situaciju da se borite sa N’aix-om u kasnim fazama igre! Posmatrajući sve njegove moći iz današnjeg ugla igrača, N’aix je bez problema u kasnim fazama igre raspolagao “inventarom” od 9 ili više itema, jer su mu mnoge moći pandan onome što dobijate za vaše pare u igri. Sreća je što nikad nije doživeo susret sa “starim” tj originalnim Phase Boots jer bi verovatno gejmerski univerzum implodirao od ovakvog overpowera. Spas je stigao dosta brzo! Evolucija igre i novi heroji su brzo ukazali koliko je N’aix prejak, ali i “dosadan”. Heroju je trebalo samo ispuniti par osnovnih uslova tokom meča, sačekati kasne faze igre, i fejsrolovati protivnike. Ogroman stat gain, armor, damage, sinergija moći kojima je raspolagao i njihovog skejlovanja sa itemima su brzo zapečatili sudbinu malog Ghoula. Stigao je peč 6.49 i ovakom stilu igre je donekle bio kraj. N’aix je dobio dodatne načine da se bori u ranim fazama igre i naglašeniji moment skilla u njegovom gejmpleju, a mi dinamičnijeg i balansiranijeg heroja. Jedna od najvažnijih promena je da je N’aix postao Strenght heroj sa mnogo balansiranijim napredovanjem kroz igru a druga najvažnija da je dotadašnji Ultimate, Rage, prebačen na poziciju prvog ability kojim Lifestealer raspolaže, i u okvire normale sa trajanjem. Koliko je ovaj rebalans heroja bio dobar i precizan dokazuje da je heroj prošao kroz 40-ak sledećih pečeva bez velikih promena, sa sitnim prepravkama vrednosti moći kojima N’aix raspolaže, sa izuzetkom kreiranja Aghanim’s Scepter moći za ovog heroja. Tek izlaskom 7.00 i dodavanjem talenata, Lifestealer je dobio nove opcije koje su stavljene pred njega, ali je put do pobede ostao isti – čekati svoj trenutak, a onda proždrati sve što vam stoji na putu do protivničkog Ancienta. Pročitajte više na sajtu