Ja nikakve markere ne bih koristio jer ipak vozimo nova kola da bi pljunuli i zalepili nesto.
Kad je steta vec nacinjena prvi korak je poliranje. Ono sto je tu problem je sto ti treba usluga da ti neko odradi samo toliko mali deo. U koliko poliranjem ne moze da se sredi onda moze jedino farbanjem sto isto nema poente da radis dok se ne sjebe jos nesto na tom segmentu (a sjebace se).
Sad treba da pricamo o prevenciji kao najboljem resenju za ove situacije!
Jeftinija opcija je keramicka zastita koja bi pomoglo kod sitnijih ostecenja tog tipa i kamencica. Koju ja imam sad na kolima.
Prava opcija je PPF gde bi sad lepo otisao tamo gde si je stavio skinuo taj deo, ispod bi sve bilo savrseno i dalje i stavio novu. Koju bih stavio na sledeci auto ako bude bio jos skuplji od ovoga.
Najskuplja opcija je selfhealing PPF koja bi se ispeglao na suncu delimicno ili potpuno u zavisnosti od dubine ogrebotine.
Raptor zastite za offroad naravno nisu za nas obicne ljude sa obicnim kolima.