Get Adobe Flash player

RUR.SyS

Level 1
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About RUR.SyS

  • Rank
    Nemam pravo na custom titulu!
  1. Kao što ime kaže, ako nekom timu nedostaje igrač, ili više pojedinaca želi da sastavi tim, možete ovde pokušati!
  2. Koju konfiguraciju uzeti?

    Bukvalno ti je rekao kako jeste :) Osim ako nećeš da teraš ćelavu grafiku sa svim ugašenim detaljima. Nijedna "civilna" grafika na max settings na ovoj planeti ti neće držati 144+FPS zakovano u Dota 2 trenutno osim 1080TI a procesor već sve i5 iz novih generacija i jače klase će biti ok.
  3. Koju konfiguraciju uzeti?

    Bukvalno jedini odgovor koji postoji na planeti na to pitanje :( feelsbadman
  4. Gari, relax, prati mejl, prijave su zatvorene u 20:00.
  5. Kapiteni će link dobiti na mail kojim su prijavili ekipu, posle zatvaranja prijava :)
  6. Sva pitanja vezana za RUR Esports Dota 2 turnir u sklopu Reboot Infogamera postavite ovde.
  7. Prvo kolo RUR Dota 2 lige odigrano

    https://go.twitch.tv/slayzer92 Evo ga strim jednog susreta iz lige :)
  8. Prvo kolo RUR Dota 2 lige odigrano

    https://www.toornament.com/tournaments/633418809601024000/participants/
  9. RUR Dota 2 Liga

    Ako ste ovde, znači da ste pročitali našu objavu o RUR Dota 2 Ligi. Ukratko - RUR Dota 2 liga je takmičenje za 16 ekipa (ili više/manje) koje će imati dve faze takmičenja, i zdravih šest nedelja ispunjenih Dotom. U ovom topiku možete pročitati kako da se prijavite, pravilnik koji će RDL primenjivati i kratko objašnjenje swiss sistema za timove koji nikada nisu igrali unutar istog. Pravilnik lige - tokom RDL primenjivaće se opšti pravilnik turnira u organizaciji RUR Esports, osim za specifične situacije vezane za samu Dotu, koje će biti naglašene dodatno ispod (dok će neka pravila biti prezentovana samo kapitenima POSLE uspešne prijave tima). Opšti pravilnik Klan RUR turnira Opšti pravilnik Klan RUR turnira jeste set načela kojih se svaki učesnik turnira koje organizuje Klan RUR mora pridržavati. Opšti pravilnik predstavlja krovni set pravila nevezanih za igru, oblik i veličinu takmičenja. Pravila za specifična i konkretna takmičenja koja organizuje RUR se sastavljaju i objavljuju nezavisno od ovog dokumenta u vreme kada se specifično takmičenje najavljuje i kao deo te najave. Učešće na RUR turnirima je na dobrovoljnoj bazi i u skladu sa time niko nije primoran da se na takmičenje prijavi, ali kada se prijavi dužan je da pažljivo pročita i poštuje sva pravila. Prijave se obavljaju u skladu sa definisanim načinom u okviru najave turnira i onaj ko se prijavljuje dužan je da ispoštuje svaki korak procedure prijave i sve date rokove, u protivnom organizator može da ne prihvati prijavu. Igrač koji se prijavi za takmičenje dužan je da dobro pročita i zapamti pravila turnira i da se u skladu sa tim pravilima i ponaša, a da bilo kakvu žalbu ulaže isključivo u okvirima pravila turnira. Svaki oblik žalbe/pitanja/prijave mora ići zvaničnim kanalima naglašenim u pravilima tog turnira, kako bi se uvažio. Igrač koji se dobrovoljno prijavi na takmičenje, dužan je i da na tom takmičenju odigra do kraja sve svoje mečeve sa maksimalnim zalaganjem, čak i ako izgubi šanse za prolaz dalje, radi poštovanja takmičenja, organizatora, protivnika i ostalih takmičara, i pre svega radi sportskog duha i integriteta samog takmičenja, ali i pokazivanja ličnog dostojanstva. Svaki oblik namerne predaje ili nameštanja je najstrože kažnjiv. Svi učesnici takmičenja, i kao timovi i kao pojedinci, dužni su da se sa poštovanjem i vaspitano odnose prema ostalim učesnicima takmičenja, organizatorima, sponzorima i publici, kako u ličnoj komunikaciji, tako i u razgovoru sa trećim licima ili putem javnih vidova komunikacije. Kada Klan RUR organizuje turnir u ličnoj izvedbi, za nagrade odgovara RUR i one mogu biti isporučene u periodu od odmah po završetku takmičenja pa do 30 dana posle turnira. Kada je RUR angažovan od strane trećeg lica da napravi, administrira i sprovede turnir u određenoj igri, za nagrade ne odgovara RUR već treće lice koje je organizator događaja. Kada je naveden konkretan sponzor događaja koji daruje navedene nagrade, za nagrade odgovara sponzor, a ne RUR kao organizator turnira. Klan RUR i njihovi administratori će sprovoditi turnire u skladu sa pravilima turnira, ali i u skladu sa pažljivim razmatranjem svake sporne situacije i uzimanja u obzir okolnosti, izjava i svih specifičnosti vezanih za pojedinačne probleme, kako bi se osiguralo da ferplej bude zadovoljen i da onaj ko nije zgrešio ne ispašta. Naravno, od svih igrača se pored poštovanja pravila očekuje i međusobni ferplej i poštovanje, odnosno da se kad god je to moguće protivnicima izlazi u susret i eventualni problemi rešavaju razgovorom i dogovorom. Kazne za kršenje ovih ali i konkretnih pravila turnira se definišu nakon što se ustanovi problem i krivica, a na osnovu veličine i težine prestupa, kao i stava prestupnika u toj situaciji, i kazna može biti od male opomene, preko kaznenih poena i diskvalifikacije, pa do isključivanja iz svih daljih takmičenja u organizaciji RUR Esports. Kazna za vređanje/psovanje/klevetanje organizatora, učesnika takmičenja, sponzora ili publike je momentalno diskvalifikovanje sa takmičenja i zabrana učestvovanja na budućim događajima u organizaciji RUR-a (minimum naredno takmičenje, maksimum doživotno). Kazna za pretnje fizičkim nasiljem, konkretno fizičko ili psihičko nasilje ka takmičarima i predstavnicima organizatora, sponzora i publike je momentalno diskvalifikovanje sa takmičenja i zabrana učestvovanja na budućim događajima u organizaciji RUR-a (minimum naredno takmičenje, maksimum doživotno). Takođe, odgovorni će biti prijavljeni policiji. Kazna za pokušaj nameštanja mečeva, namerno nezalaganje ili odustajanje/napuštanje takmičenja u sred njegovog održavanja označava momentalnu diskvalifikaciju i zabranu učešća na daljim RUR takmičenjima u budućnosti (minimum naredno takmičenje, maksimum doživotno). Kazna za nepoštovanje dogovora, rokova, satnica, kašnjenje i svaki drugi oblik “vremenskih” prekršaja se određuje u zavisnosti od veličine prekršaja, pravila takmičenja, faze takmičenja i specifičnosti same situacije, a po pravilima takmičenja. Kazne za kršenje specifičnih pravila vezanih za konkretnu igru i konkretno takmičenje se definišu u pravilniku tog turnira. Prilikom optužbi za bilo kakvo kršenje pravila, takmičari su dužni da uz prijavu kršenja pravila daju i valjane materijalne dokaze (skrinšotovi, video ili audio snimci i slično) koji potkrepljuju njihove tvrdnje, kako bi prijava kršenja pravila bila validna. U protivnim, smatraće se klevetom. Ukoliko igrači/timovi imaju određene situacije/probleme koji se krše sa pravilima turnira iz razloga koji nisu u njihovoj moći, dužni su da to momentalno prijave administratoru turnira, kako bi se za datu situaciju/problem našlo rešenje. Administratori turnira zadržavaju pravo da u skladu sa analiziranjem svake specifične sporne situacije i njenih okolnosti kazne preinače u strože ili blaže, ukoliko se pokaže da je tako nešto potrebno. Dota 2 specifična pravila tokom RDL: Pauziranje: Svaki od igrača tima koji igra je dužan da zbog online forme, sam snosi odgovornost za svoje uslove igranja. Samim tim, pauziranje tokom meča je regulisano na 15 minuta PO EKIPI, tokom JEDNOG meča unutar serije. Samo pritiskanje pauze je zabranjeno na vrhuncu eksplozivnih situacija poput timskih borbi ili gankova koji su u početnim fazama realizacije. Pauza je dozvoljena samo POSLE ovakvih kritičnih trenutaka, da bi tehnički problem bio otklonjen tokom daljeg toka meča. Zbog prilike da se ovako specifično pravilo lako zloupotrebi, eksplicitno naglašavamo timovima da se ne igraju sa pauziranjem tokom mečeva i da pokušaju da sve pauze najave verbalno unapred pa makar i sa all-chat porukom tipa :"p5" i pauzom 5 sekundi posle. Neregularnosti: Sve neregularnosti tokom RDL moraju biti dokumentovane screenshottom, replayem ili screenrecording snimkom meča tj neregularnosti. Procedura je: Administratoru koji je online u tom trenutku na Discordu se šalje poruka da postoji problem uz kratak opis problema ili situacije(admin u tom slučaju neće i ne mora ODMAH da razreši pomenutu situaciju), a onda se screenshot, snimak ili replay šalje na email adresu koja će biti napomenuta kapitenima po pristupu ligi. NE POKUŠAVAJTE DA REŠITE SAMI OVE SITUACIJE. Odlaganje mečeva: Je tema koja mora biti pažljivo iskomunicirana sa adminima, i kapitenom protivničkog tima. RDL nije strimovana liga strogog karaktera, već liga drugarskih mečeva i samim tim, uz dovoljno saradnje možete pomerati neke od vaših mečeva ako to dobro osmislite i iskoordinišete sa administratorima. Kako mečevi mogu da "šetaju"? RDL se igra subotom i nedeljom, gde obe faze takmičenja zavise od prethodnog kola - tokom swiss sistema, zbog tabelarnog rasporeda igranja, a tokom plej-ofa zbog winner/loser sistema. Odlaganje i pomeranje mečeva dakle ide u dva pravca: Ako se pomera meč zakazan za subotu, on može biti odigran samo PRE SUBOTE do dva dana pre toga (četvrtak ili petak pre pomenute subote) Ako se pomera meč zakazan za nedelju, on može biti odigran samo POSLE NEDELJE do tri dana posle toga (ponedeljak, utorak, sreda) Zbog lake zloupotrebe ovog sistema, napomena je da nijedno odlaganje ovog tipa ne može proći bez potvrde admina. Verbalne sukobe nećemo tolerisati i screenshot je dovoljan da vas spreči u daljem igranju RDL. Postavka lobija: CM mod, bez obzervera osim ako admini traže slot, unlisted, na Luksemburg ili Austrija serveru (LOCAL HOST NIJE DOZVOLJENA POSTAVKA), sa automatskim coin toss ili postavkom pik/ban i strana o kojoj su se kapiteni dogovorili. Iako je nepotrebna opcija bez obzervera, Dota TV delay 5 min. Prijavljivanje završenih mečeva: Screenshot izlaznog ekrana sa otvorenim stats meča, za svaki od mečeva u seriji, se šalje na mail adresu koja će biti naknadno naglašena kapitenima timova koji učestvuju u RDL. Ostavljamo prostor da ovu listu pravila dopunimo i prilagodimo u slučaju nekih nepredviđenih slučajeva. Poslednju reč ima upravo RUR.SyS u ovim situacijama. KAKO SE PRIJAVITI: Na mail adresu redakcija@klanrur.rs kopirajte i pošaljite sledeću listu: Ime/prezime kapitena: Kontakt telefon kapitena: Ime kapitena na Discordu: Mail adresa kapitena (samo ako nije ta sa koje pišete prijavni mail) Ime tima: Steam nalog link kapitena: Igrač #1 (ime, prezime, steam, email): Igrač #2 (-||-): Igrač #3 Igrač #4 Uz ovo šaljete i sliku ili sken uplatnice na sledeće podatke: Uplata na: Nikola Nešović Carigradska 21 Beograd Račun: 160-5100100336416-75 Prijava je 2500 dinara. Prijava i uplata mora biti ostvarena do 23:00h 05.10.2017. Po ispunjavanju ovih uslova, bićete direktno kontaktirani za dodatne informacije i potvrde. Uplate i prijave koje kasne neće biti uvažene. Pojašnjenje Swiss sistema: Swiss sistem garantuje svim učesnicima takmičenja sa 16 članova tri runde igara koje će vas pozicionirati na tabeli. Ova tabela direktno određuje o protivniku kojeg će ekipa imati u plej ofu. Ako ste veoma uspešni tokom swiss dela takmičenja, sistem će vas nagraditi i dodeliti vam potencijalno slabijeg protivnika. Ako ste veoma neuspešni tokom swiss dela takmičenja, sistem će vam pružiti šansu da se iskupite u plej-ofu. Naravno, ako dokažete da ste dovoljno dobri da savladate potencijalno veoma jakog protivnika. Sistem ukršta početno uspešne ekipe sa početno uspešnim ekipama, i neuspešne sa neuspešnim. Ekipe koje posle prve runde imaju 1:0 sreću ekipe koje imaju 1:0, dok je za poražene obrnuto - ako krenete sa 0:1, srećete protivnika sa ISTIM skorom. Mogući plasman: Ako swiss deo takmičenja započnete sa određenim skorom, evo kako će on uticati na vaš plasman. Ako kreneta sa: 3:0 - očekujte neko od prva dva mesta na tabeli. Ova mesta vam garantuju da ćete sresti potencijalno slabog protivnika koji je tokom swiss sistema imao 0:3 otvaranje. 2:1 - tokom prve faze ste igrali dobro, i srešćete ekipu koja se slabije snašla. Rezultati iz četvrtog kola: Četvrto kolo swiss sistema ne igraju svi timovi. Timovi sa skorom 3:0 ili 0:3 sigurno ne igraju ovo kolo. Ono se koristi samo da se razreše direktno jednaki timovi (npr skor 1:2, gde su obe ekipe počele sa 0-1 i preokrenule na 2:1). Otvaranje 1-u-2 protiv otvaranja 2-u-1: Nije isto početi ovaj deo takmičenja sa 2:0 pa izgubiti, ili igrati 0:1 pa pobediti dva meča. U ovom slučaju će ekipa koja je u početku bolje igrala biti plasirana više na tabeli i sresti potencijalno slabijeg protivnika. Na kraju - Swiss system pomaže svim ekipama, ali nije presudan. Ako ste dovoljno dobri da savladate ekipu u plej-ofu, to je sve što se računa. A tu je i lower bracket takmičenja tako da imate još jednu šansu. Kako čitavo takmičenje izgleda za vas? Čak i ako vas baš loše krene, to će vas samo pozicionirati u osminu finala winner bracketa. Ako i tu izgubite, očekuje vas lower bracket i poslednja šansa da se vratite. Ako ste igrali i četvrto kolo unutar swissa, ovo znači da ćete pre ispadanja iz lige igrati 6x Bo3 seriju. Ako isključivo nižete pobede, vaš put je jednostavan - 3 Bo3 u Swissu, i četiri runde do titule šampiona RDL. Sva pitanja pitajte u odgovorima u ovoj temi! Srećno