Get Adobe Flash player

kruko

The X
  • Content count

    22,230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

About kruko

  • Rank
    Wille zur Macht
  • Birthday 12/08/1982

Kontakt podaci

  • Twitter
    https://twitter.com/FatPugStudio

Profile

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

17,761 profile views
  1. Kroz koji mesec će doći nova godišnja Hearthstone rotacija, kada će setovi iz 2016. godine napustiti Standard i otići u Wild format. Ove godišnje rotacije Blizzard često koristi i kao priliku da izvrši neke velike promene, kao što je recimo prošle godine bila ta da su čuvene Classic karte Sylvanas, Ragnaros i Azure Drake otišle u Hall of Fame, zajedno sa Ice Lance, Power Overwhelming i Conceal. Ono što je gotovo izvesno je da će Ice Block, karta koja godinama definiše mnoge Mage špilove, sa novom rotacijom da se pridruži ovim kartama u Hall of Fame, odnosno napustiće Standard i otići u Wild. Međutim, portal Hearthhead navodi da je u Amsterdamu, gde se trenutno održava Hearthstone svetsko prvenstvo, imao par razgovora sa igračima, koji su nezavisno potvrdili da će još jedna karta otići u Hall of Fame, i to Druidova ključna ramp karta, Wild Growth. Ovo su izjavili Frozen and Purple, koji su za Hearthhead rekli da su “načuli” da Blizzard obziljno razmišlja o ovome i da će se to verovatno desiti. Wild Growth kao karta praktično čini srce većine Druid špilova od kad je Druida i njegovu glavnu mehaniku, a to je da se odriče karata zarad ubrzavanja mane i odloženog tempa, nešto po čemu je Druid kao klasa poznat od svojih početaka. Izbacivanje Wild Growtha u Wild bi ozbiljno ugrozilo identitet Druida i na prvi pogled se nikako ne slažemo sa ovom odlukom, ali sačekaćemo još da vidimo zvanično obaveštenje Blizzarda o ovome. Koje je vaše mišljenje, treba li Wild Growth da ode u Wild kako bi otvorio prostora kod Druida za neke druge karte? Pročitajte na sajtu
  2. Subota je i ovog jutra nam počinje treći dan Hearthstone Svetskog prvenstva koje se održava u Amsterdamu. Nakon što su u svim grupama odlučeni šampioni grupa, koji su prošli u Top 8, kao i oni koji su ispali, danas čemo gledati poslednji dan grupne faze, odnosno četiri meča koja će odlučiti ko će u Top 8, a ko će šampionat nastaviti da gleda iz publike. Evropski favoriti Neirea, Kolento i Hoej su završili kao poslednji u svojim grupama, i tako razočarali ogromnu armiju fanova koja je uložila svoj glas za packove u njih, a ranom ispadanju se pridružio u Amerikanac Ant. Sa druge strane, dan ranije mesto u Top 8 su obezbedili sjajni Kanađanin DocPwn i Tajvanac SamuelTsao, zatim Južnokorejac Surrender, koji je već godinama u vrhu, i za mnoge favorit iz senke, i na kraju zasada jedini Evropljanin, Nemac Sintolol, potpuno zasluženo sa verovatno najboljim potezom prvenstva do sada, koji možete videti ispod: Kao što rekosmo, danas se igra treći dan turnira i poslednji dan grupne faze. Četiri meča i teška borba za preostala četiri mesta u top 8. Dan od 8:30 otvaraju evropska nada Orange i Tom60229 u grupi A, a zatim sledi meč odluke u grupi B između Amerikanca Muzzy i Kineza JasonZhou. Mnogi će posebno strepeti kada dođe meč grupe C, između odličnog Rusa ShtanUdachi i sjajnog, ali uvrnutog Purplea. Obojica su dobila solidan broj glasova i mnogi se uzdaju da će im baš oni doneti packove, ali će samo jedan proći dalje u Top 8. Na kraju, poslednji meč dana je u grupi D, između Amerikanca Fr0zena i Kineza OmegaZero. Očekuje nas sjajan dan Hearthstonea, osam vrhunskih igrača, četiri izuzetno napeta meča i samo 4 mesta za prolaz dalje. Ko su vaši favoriti? Podsećamo, deck liste svih igrača možete pregledati na ovom linku. Takmičarski dan počinje od 8:30 i sve mečeve možete pratiti uživo na zvaničnom Twitch kanalu: www.twitch.tv/PlayHearthstone Pročitajte na sajtu
  3. Jedna od najboljih stvari koje Hearthstone zajednica radi, pored naravno konstantnog meme materijala, jesu povremene zabavne animacije koje rade kreativni ljudi na sceni. Jutjuber Olynyte je do sada uradio dve Hearthstone animacije, jednu krajem davne 2015. godine, durgu u 2016, i jednu nam je doneo danas u kojoj parodira novog Evolve Shamana. Šta se dešava kada igraju Evolve Shaman protiv Evolve Shamana? RNG, naravno! Kako sve to izgleda, pogledajte u ovoj simpatičnoj animaciji ispod. Ukoliko vam ovo deluje zanimljivo, pogledajte i ostale animacije Olynyte, a takođe i kanal Wronchi Animation je uradio par zanimljivih Hearthstone animiranih parodija, kao i kanal Lesllee. Oni pored Hearthstone parodija, takođe redovno rade i animacije sa parodijama drugih popularnih igara. Na kraju, ne treba zaboraviti ni legendarnog Carbot Animations, koji radi vrhunske parodije svih Blizzardovih igara. Pročitajte na sajtu
  4. Jutros po našem vremenu startovalo je Hearthstone svetsko prvenstvo, četvrto po redu od kada je izašao Hearthstone. Igrani su mečevi grupa A i B, i odmah velika iznenađenja na samom startu. Aktuelni šampion i vicešampion Evrope, Hoej i Kolento, u startu su ispali iz daljeg toka takmičenja! Kolento, glavni favorit i ljubimac publike, je oba svoja meča izgubio nakon što je otvorio sa vođstvom, najpre je protiv SamuelTsao imao dve meč lopte, ali ga je izdao Jade Druid, dok je u meču za opstanak poveo sa 2-0 protiv kineskog predstavnika, ali su onda usledila tri vezana poraza sa Tempo Rogueom i poraz od 3-2. Vidno uzrujani Kolento se tako oprostio od šanse da se konačno dokaže onom glavnom titulom, titulom šampiona sveta, već prvog dana takmičenja, a takozvano “pack” prokletstvo se nastavlja. Svako ko je bio glavni favorit publike u glasanju za packove, je po pravilu podbacio, najpre je Thjis prošle godine ispao u prvoj fazi, zatim je Pavel na zimskog evropskom šampionatu doneo samo jedan pack publici koja je masovno glasala za njega, da bi sada ovu neslavnu tradiciju nastavio i Ukrajinac. Iz grupa A i B dalje su prošli odlični severnoamerički predstavnici, Kanađanin DocPwn i Amerikanac Muzzy. Ko će im se pridružiti iz grupa, saznaćemo u subotu, kada se igraju mečevi za prolaz između Tom60229 i Orange u grupi A, odnosno SamuelTsao i JasonZhou u grupi B, dok se sutra od 8 i 30 po našem vremenu igaju mečevi drugog dana, u grupama C i D, i koje takođe možete pratiti uživo na zvaničnom Twitch kanalu www.twitch.tv/playhearthstone Ko će do titule šampiona sveta u Hearthstoneu i čeka na 250 000 dolara? Da li je vaš favorit još uvek u igri? Pročitajte na sajtu
  5. Kao što verovatno već znate, danas je počelo Hearthstone svetsko prvenstvo, najveći događaj godine kada je Hearthstone esport u pitanju. Blizzard je u to ime rešio da nas časti sa 3 besplatna packa! Potrebno je samo da počev od danas (četvrtak), pa tokom trajanja svetskog prvenstva, se bar jednom dnevno ulogujete u Hearthstone i automatski ćete dobiti pack. Danas je nagrada Un’Goro pack, sutra će biti Frozen Throne pack, dok će poslednja nagrada biti Kobolds and Catacombs pack. Više detalja o samom svetskom prvenstvu možete pronaći na ovom linku. Pročitajte na sajtu
  6. Još jedna sreda, još jedan novi Tavern Brawl je stigao u Hearthstone. Ali, ovoga puta, to nije bilo kakav Brawl, već Brawl svetskih šampiona – Hall of Champions! Naime, u ovom Brawlu igrači nasumično dobijaju jedan od 12 špilova koje su svetski Hearthstone prvaci, Pavel, Firebat i Ostkata, nosili na BlizzCon onih godina kada su postali svetski prvaci. Ovo je jedinstvena prilika da vidimo kako će se najbolji špilovi iz različitih meta pokazati jedni protiv drugih, ali i jednostavno prilika da se posle puno vremena ponovo oprobamo u nekim špilovima koje smo svi voleli da igramo i mrzeli da igramo protiv njih, a koje više nije moguće igrati zbog nerfova. Čuveni špilovi kao što su Undertaker Hunter, Oil Rogue i Combo Druid, ovde su u svojim “punim” varijantama, gde su karte u izvornim nenerfovanim oblicima. Blade Flurry košta dve mane, Ancient of Lore vuče dve karte, Undertaker raste za +1/+1… Svi užasi bivših Hearthstone meta na jednom mestu. Simpatičan detalj je i to što umesto našeg imena uvek stoji ime onog igrača čiji je špil, a uz svaki špil ide i neki mali komentar vezan za igrača koji ga je nosio na svetkom prvenstvu i taj špil. Ovaj Brawl nam je stigao u čast Hearthstone svetkog prvenstva koje počinje sutra, i trajaće do ponedeljka rano ujutru. A sad odosmo da igramo Oil Roguea. Pročitajte na sajtu
  7. Pre par dana u jednom pro meču na GEICO Shodwdown igrali su popularni StrifeCro protiv takođe veoma dobrog igrača hotMEOWTH. U drugoj partiji tog duela igrao se mirror meč između dva Preist decka, gde je StrifeCro igrao Dragon combo špil sa Divine Spirit i Inner Fire, dok je HotMEOWTH igrao klasičnog Razakus Priesta. U situaciji sa skrinšota ispod, StrifeCro je odigrao potez koji mu nije doneo pobedu, ali je kasnije budno oko Reddita otkrilo da je tu ipak postojao Lethal. StrifeCro je na kraju izgubio tu partiju, ali je na sreću po njega dobio seriju. Možete li vi da vidite lethal? Ukoliko ga vidite, napišite nam u komentarima rešenje. Pročitajte na sajtu
  8. Jedan od najvećih Hearthstone turnira u Srbiji prošle godine održan je u okviru RUR Blizzard Arene na Games.CON 2017 festivalu krajem decembra. RUR Esport je napravio turnir za 64 igrača iz regiona, sa nagradnim fondom od 400 evra. U veoma uzbudljivom finalu između Brode, prvaka RUR Hearthstone Lige, i Lavveka iz tima Ancestral, pobedu je odneo gost iz Hrvatske. Luka „Lavvek“ Črneli je sjajno predstavljao boje svog tima na ovom turniru i sasvim zasluženo odneo titulu. Par nedelja kasnije, i tu smo sa Lukom da razgovaramo o iskustvu na turniru, njemu kao igraču, trenutoj Hearthstone meti i mnogim drugim pojedinostima. Ćao Luka, čestitamo ti na osvojenoj tituli! Kako se osećaš kao Games.Con šampion? Osjećam se fantastično nakon osvojene titule na Games.Con RuR turniru! Turnir je bio iznimno zanimljiv s pregršt dobrih i zanimljivih partija i jako mi je drago što sam na kraju završio kao pobjednik. Koliko dugo igraš Hearthstone? Kada si počeo da ga igraš na ozbiljnijem nivou? Hearthstone igram od same bete s nekim većim pauzama koje sam imao. Ozbiljnije sam krenuo u sedmom mjesecu 2016. godine kada sam prvi puta sudjelovao na nekom LAN turniru, što je bilo u Sloveniji. Nakon tog turnira pridružio sam se Team Ancestralu. U vreme turnira meta je još uvek bila solidno nedefinisana, možeš li nam reći nešto više o tome kako si pripremio lineup za turnir? Znao sam okvirno koji su deckovi najjači. Trebalo je samo ubaciti tech za matchupe koje sam vjerovao da će ih biti najviše na turniru. Iako je meta još bila nedefinirana, mislim da sam odlično zamislio taktiku i line-up. Igrao sam dosta od izlaska ekspanzije i uz pomoć svojih suigrača Hungrya i MagicZYYZAe došao do najboljeg mogućeg line-upa u tom trenutku. U koji si deck imao najviše poverenja, a za koji si smatrao da može da ti bude slaba tačka? Najviše sam povjerenja imao u Tempo Roguea pošto je to bio nekako najviše staple deck i s njime sam odigrao najviše partija. Za slabu točku sam smatrao da će biti Paladin, iako to na kraju nije tako ispalo. Paladin je bio deck koji je izgubio samo jedan game na cijelom turniru što me jako iznenadilo. Što se tiče Priesta i Warlocka, to su dva najjača decka u trenutnoj meti i s njima nije bilo nekih većih problema, osim u finalu gdje mi je Priest dropao tri gamea. Mislim da finale nisam odigrao na najvišoj mogućoj razini, pogotovo s Priestom i mislim da je to bio jedan od glavnih razloga zašto je Priest izgubio tri gamea. Da li si zadovoljan svojim partijama generalno na turniru? Koji ti je gejm ostao specifično urezan kao najbolji i najuzbudljiviji? Generalno sam jako zadovoljan načinom na koji sam igrao cijeli turnir, osim tih nekih manjih stvari u samom finalu. Što se tiče gejmeova koji su bili najbolji ili najuzbudljiviji, za mene to je definitivno zadnji game u finalu – Brodin Jade Druid protiv mog Razakus Priesta gdje je Broda imao savršeno otvaranje. Nakon što sam pogledao video skužio sam da je većina ljudi mislila da sam izgubio već u mulliganu. Mislim da je to bio apsolutno najzanimljiviji duel, ponajviše zbog toga što je to bio zadnji i odlučivao je pobjednika turnira. Da li te je neko od protivnika iznenadio sa nekim deckom ili su ljudi mahom igrali šta si očekivao? Najveće iznenađenje priredio mi je Juggernaut u prvom kolu. Igrao je Magea i Roguea i imao sam totalno drugu koncepciju i viziju toga što igra, a na kraju je ispalo da je igrao Control Magea i Miracle Roguea što mi je donijelo nekih mini problema dok se nisam prilagodio i na kraju sam jedva taj meč izvukao s 3-2. Nakon toga su svi u principu igrali neke standardne tempo deckove koje sam očekivao i gdje je sve bilo puno lakše nego taj prvi meč. Kakvi su tvoji utisci sa turnira i uopšte gostovanja u Beogradu? Na turniru mi je bilo fantastično! Od RUR organizacije do sudionika koji su me prihvatili. Neopisivo mi je bilo drago što sam se pojavio i gostovao. U Beogradu je bilo nezaboravno. Đukino gostoprimstvo kada smo došli kod njega, stvarno nam je omogućio da se osjećamo kao doma. Cijela atmosfera na turniru gdje su svi bili stvarno korektni, dragi i dobri prema nama. Apsolutno najbolji turnir na kojemu sam ikada sudjelovao i još sam ga na kraju i osvojio. Stvarno nemam nijednu lošu riječ o gostovanju u Beogradu. Koje je tvoje mišljenje o trenutnoj Hearthstone meti? Misliš li da je KNC meta „provaljena“ ili još uvek ima mesta iznenađenjima? Trenutna Hearthstone meta mi se sviđa pošto je opet došlo do toga da su skoro sve klase viable, pogotovo za turnire gdje možeš iznenaditi sa svakakvim deckovima. Što se tiče toga je li „provaljena“ ili još uvijek ima mjesta iznenađenjima, mislim da uvijek ima mjesta iznenađenjima, ali da je već dobar dio mete provaljen i da se već u principu zna koji su deckovi najjači i najkvalitetniji. Kada bi na jedan dan mogao da se baviš balansom, šta bi nerfovao, a šta buffovao? Sigurno bih nerfao Corridor Creepera i Psychic Scream. Mislim da su to dvije karte koje apsolutno najviše definiraju metu. Tu su također neke karte iz Warlock decka, no za njih je teško procijeniti koji nerf bi bio dobar i smislen. Za ove dvije karte sam siguran da su zaslužile nerf. Također, cijeli Razakus Priest deck koji te može OTK s combo elementima u kojem su combo delovi sami po sebi igrivi, odnosno dobri u samom trenutku kada su odigrani, a ne samo kada se skupi combo i može te OTK-ati. Definitivno sam za da se u tom decku nešto promijeni da ne bi moglo doći do takvih situacija. Što se buffova tiče, o njima je teško govoriti, pogotovo jer se te karte koje su loše ne igraju tako da je teško procijeniti što bi bilo dobro da se buffa i na koji način ojačati, a da ne ispadne OP. Koja je meta po tebi bila najgora u Hearthstoneu i zašto tako misliš? Mislim da je najgora meta bila u vrijeme Aggro Shamana kada je ladder bio 99% Aggro Shamana. Sami mirrori, mirror playevi… Bilo je predosadno jer nije bilo drugih klasa koje mogu parirati Shamanu. Smatram da je to bilo najgore vrijeme Hearthstonea pošto nije bilo puno prostora za eksperimentiranje i kreiranje nekih zanimljivijih deckova i line-upova. Sa druge, strane, u vreme koje mete si najviše uživao u igri? Najviše sam uživao u meti u kojoj su bili Reno deckovi i Control Warrior pošto smatram da je tu skill cap dolazio do izražaja i da si sa svojim playevima zapravo mogao najviše utjecati na sami ishod meča. To su uglavnom sve bili neki heavy control ili uglavnom control deckovi u kojima si uvijek imao više playeva gdje je tvoja odluka značila dobar ili loš potez tako da definitivno smatram da je to bilo razdoblje Hearthstonea u kojemu je dobar igrač mogao pokazati najviše. Koja ti je najomiljenija karta u istoriji Hearthstonea, a koju kartu najviše mrziš? Najomiljenija karta u povijesti Hearthstone mi je definitivno Azure Drake, 5 mane 4/4, Spell Damage i vuče kartu. Karta koja je po meni bila jako dobro balansirana, koja se mogla igrati u svakom decku, od Tempo do Control, čak i u nekim Aggro deckovima. Jednostavno, karta koja mi je dizajnom nekako najviše prirasla srcu. Karta koju najviše mrzim… Teško je sada razmisliti o svim kartama, ali Corridor Creeper koji je tek izašao već je karta koja me toliko živcira, U aggro match-upima onaj koji prvi izađe s Corridor Creeperom ako protivnik nema svog Creepera da odgovori na njega radi preveliki swing i prelagano se vrati na tablu. Također, board clearovi. Općenito board clearovi, pošto sam poznat kao aggro igrač i svi znamo da aggro deck bez boarda ne može ništa, tako da me board clearovi uvijek dosta živciraju. Reci nam nešto o svom timu i uopšte Hearthstone sceni u Hrvatskoj. Team Ancestral je tim koji je nastao još 2015. godine. Pridružio sam se krajem 2016. te sam sada također jedan od vođa tima uz Hoylu i Streetsa. Tim se jako dobro etablirao na sceni. Trenutno brojimo oko četrdeset članova u nekoliko različitih igara. To su Hearthstone, PES, PUBG, Starcraft 2 i Counter-Strike: Global Offensive, a namjeravamo napraviti i LoL tim. Što se tiče Hearthstone scene u Hrvatskoj, mislim da je scena uvelike napredovala u zadnjih godinu dana kada sam se praktički i pridružio sceni. Kada gledamo na one početke gdje uopće nije bilo nikakvih turnira i dosta malo igrača, danas smo došli do nekih zavidnih razina gdje jako puno igrača postiže dobre rankove u Legendu, pojavljuju se na turnirima pa je samim time i konkurencija sve veća i veća, a to je, normalno, i zanimljivije za takvu igru. Jako sam sretan što se Hearthstone scena u Hrvatskoj razvija takvim tempom. Misliš li da ima prostora za napredak regionalne Hearthstone scene? Apsolutno smatram da ima prostora za napredak regionalne Hearthstone scene. Mislim da su tu najveći problem nekakva materijalna, tj. novčana ulaganja, te sponzorstva timova i turnira koji se organiziraju. U regiji ima jako, jako puno igrača koji su sposobni za velike stvari kada bi im se pružila prilika da to pokažu uz nekakavu podršku gdje ne bi ovisili samo o sebi, već bi se maksimalno mogli posvetiti igranju igre i da za to budu normalno nagrađeni, odnosno zarađuju. Također, što se tiče turnira, kada bi se neke malo veće tvrtke uključile u organizaciju, mislim da bi se to diglo na još višu i zavidniju razinu s dobrim prize poolovima i da bi to bilo puno kvalitetnije, a samim time bi porasla i konkurencija jer bilo bi isplativije ljudima iz cijele regije dolaziti na takve turnire što, opet, sve to diže na neku višu razinu. Koja tu tvoja očekivanja od 2018. kada je Hearthstone u pitanju, kako po pitanju same igre, tako i tebe kao igrača? Što se tiče 2018. godine, očekivanja su kvalifikacija na svjetsko prvenstvo. To je primarni cilj i napravit ću sve da se to i ostvari. Bit će također tih HCT stopova koji će biti must za sve igrače koji žele sudjelovati svjetskom prvenstvu. Već sada planiram na koje ću turnire ići i mislim da će to biti velika šansa za mene da upoznam druge igrače i pokažem se na nekim većim scenama, a samim time i napredujem kao igrač. Hvala ti puno na razgovoru, RUR ekipa ti želi puno uspeha u 2018. godini! Hvala i vama na sjajnom turniru i nadam se vidimo uskoro ponovo! Pripremio: Nikola Savić Pročitajte na sajtu
  9. Završnica HCT 2017 je na samo nedelju dana od nas, i trodnevni spektakl nas sledećeg vikenda (18-21. januar) očekuje u Amsterdamu, gde se 16 najboljih takmičara iz 2017. godine bori za titulu Hearthstone šampiona. Kako je uvek do sada bilo kada su u pitanju zvanični Hearthstone događaji u organizaciji Blizzarda, i sada sve deck liste takmičara su potpuno javne kada igrači završe sa prijavama istih. Tako da nema nikakvih tajni kada se dođe na turnir. Kao što je i očekivano, ubedljivo dominiraju Razakus Priest i CubeLuck, a odmah tu iza su i Druid sa Jade i Aggro varijantama, kao i Tempo Rogue. Iznenađuje veoma mali broj Aggro/Murloc Paladina, koga su ponela samo tri igrača, kao i odsutvo Burst/Tempo Secret Magea, jer dva magea na turniru igraju sporije, Control varijante ove klase, jedna “klasična” kontrola, a druga sa akcentom na velike spellove. Na kraju, zanimljivo je da ćemo na turniru videti i jednog jedinog Huntera, i to Aggro Huntera koga je poneo Hoej. Očekivano, i pomalo tužno, niti jedan jedini Warrior i Shaman špil neće biti prisutni ove godine na svetskom prvenstvu, ali ruku na srce, ovo su klase koje su dominirale prethodnih godina, tako da je i vreme da malo “odmore”. Deck liste svih igrača, možete pronaći na zvaničnoj stranici prateći ovaj link, a kada ih dobro analizirate onda možete i bolje da procenite ko je vas favorit za titulu šampiona i zatim odete i glasate za njega, kako bi potencijalno osvojili do 6 KNC packova. Pročitajte na sajtu
  10. Četvrto po redu Hearthstone svetsko prvenstvo je na manje od nedelju dana od nas, startuje sledećeg četvrtka, 18. januara i održaće se u Amsterdamu. Sada već tradicionalno, Blizzard daje inicijativu široj igračkoj publici da prati i navija za svoje omiljene takmičare, tako što organizuje glasanje za šampiona, odnosno za onog ko je vaš favorit i mislite da će baš on osvojiti titulu. Dovoljno je samo da glasate i već ste osvojili jedan garantovani Kobolds and Catacombs pack, a kako vaš favorit bude napredovao, možete osvojiti do 6 KNC packova. Przinaćete, sasvim primamljiva brojka, zato glasajte pažljivo. Na svetskom prvenstvu učestvuje 16 takmičara iz regiona širom sveta, koji su tokom prošle godine pokazali zavidno znanje i uz malo sreće zasluženo došli do završnog turnira sezone. Konkurencija je ovoga puta zaista jaka, iz svih regiona nam dolaze poznati i kvalitetni igrači. Kao po običaju, mi vam dajemo našeg favorita, ali nemojte nas držati za reč – glasaćemo za Purplea! Ko je vaš favorit? Glasanje možete obaviti prateći ovaj link, samo birajte pažljivo, jednom kada zaključate vašeg favorita, to je to. Glasanje možete obaviti do 16. januara, zato požurite! Pročitajte na sajtu
  11. Nadoknada za izgubljene dnevne kvestove u Hearthstoneu tokom jednog perioda decembra je sada tu! Iz Blizzarda su najavili da će početkom januara na naše Battle.net naloge stići 3 besplatna Kobolds and Catacombs packa, što se desilo večeras po našem vremenu. Možete ih pronaći u novom “Gift” delu Battle.net klijenta (odakle pokrećete sve vaše Blizzardove igre). To dugme se nalazi u desnom gornjem ćošku, odmah desno od vašeg imena, izgleda kao ikona u obliku poklona, što možete vidieti na sličici ispod: Svakako je dobro što smo dobili bar nekakvu nadoknadnu, ali ostaje pitanje da li je ona dovoljna da pokrije gubitke koje su pojedini igrači imali. Tokom trajanja ovog problema mnogi igrači skoro pa i dve nedelje nisu dobijali dnevne kvestove, što vredi i daleko više od 300 golda. Istina, postojale su i cake kako da uspete da dobijete kvestove, ali to je nešto što prosečan Hearthstone igrač svakako nije mogao da zna ukoliko ne posećuje redovno Reddit i slična mesta. Sa druge strane, mnogi Arena igrači su pogotovo oštećeni jer svoj gold gotovo nikada ne troše na packove, već na Arenu, pa su pitali zašto nismo jednostavno mogli da dobijemo 300 golda, umesto 3 packa, a isto važi i za one koji gold možda nisu planirali da potroše baš na Kobolds and Catacombs packove, već na neke druge. Bilo kako bilo, požurite sa otvaranjem ovih packova i srećno! Pročitajte na sajtu
  12. Mislim da su mi animacije najgori posao u celoj priči, pogotovo nešto ovog tipa. Iseci mlaz motora, napravi spritesheet, importuj, namesti interpolaciju, veličinu, stavi u atlas, bla, bla, bla, iseci na frejmove, namesti pivot, namesti poziciju gde stoji, kad se koja animacija aktivira ("loop" mlaza dok se kreće, gašenje motora kad stane, paljenje motora, "loop" velikog mlaza kad se zaleti). Ali lep je rezultat. Malo je crvenaksto, bio mi uključen f.lux, a i meta je placeholder :P Drugi se zaleće u pravcu igrača
  13. Treba da stavim još sledeće: Da pozadina ubrzava Ove sitnije razvučene "zvezde" da se malo postepenije pojavljuju i one ubrzavaju (i stavim ih iza broda, koji fail lol) Nadrkani natpis "entering hyperspace" Trešenje treba da se nastavi i utihne po izlasku. Treba da napravim naglo usporenje pozadine po izlasku Šta osim toga nemam pojma. Crtač mi radi nalo bolji prelaz mlaza motora iz hajpera u regularan mod.
  14. Scena između prelaska nivoa. Još malo ću se poigrati naravno. Krucijalan je beli bljesak kad se odigrava interesantna mehanika. Pored menjanja pozadine, postoji mogućnost aktiviranja specijalnog događaja, kvar hiper drajva, mreteorska kiša ili artiljerijski baraž na početku sledećeg nivoa itd.http://cloud.tapatalk.com/s/5a3beb44d0bed/1.mp4
  15. Poslednji dan u okviru RUR Blizzard Arene na Games.CON 2017 festivalu bio je rezervisan za WarCraft 3 i Hearthstone. Za mesto na Hearthstone turniru tražila se karta više, jer je turnir bio ograničen na 64 igrača, a interesovanje je bilo ogromno. Događaj i grupna faza su startovali od ranog jutra, gde se igrao GSL sistem sa 16 grupa i po 4 igrača u njima. Nakon proprilično efikasne i brze grupne faze, igrači su ušli u top 32 plej-of, gde su imali oko 2 sata odmora pre početka. Počev od osmine finala, igrači su imali pravo na uvid u deck liste svojih protivnika. Na turniru, u još uvek svežoj Kobolds and Catacombs meti, su dominirali Cube Warlock, Secret Mage, Razakus Priest, Aggro Murloc Paladin, Tempo Rogue, Face Hunter, Zoo i Dragon Priest. Svakako je zvezda dana bio Cube Warlock, kao jedan od ubedljivo najdominantnijih špilova turnira, koji je i našem pobedniku praktično doneo titulu. Na kraju su do velikog finala stigli hrvatski igrač Lavvek iz tima Ancestral, i Broda, ovogodišnji šampion RUR Hearthstone Lige. I jedan i drugi igrač su dali najbolje partije na turniru, igrali veoma promišljeno i pažljivo, te su se potpuno zasluženo našli u velikom finalu. Poneli su gotovo identične deck liste, tu su bili Tempo Rogue, Razakus Priest i Cube Warlock, ali ono gde su im se putevi rastali je bila četvrta lista, Brodin Jade Druid, a Lavvekov Murloc Paladin. Upravo će Jade Druid Brodi doći glave, iako je ovo uglavnom bio špil koji su mu banovali u ranijim fazama. Podsećamo, veliko finale je bilo bo7, i sva četiri špila su morala odneti pobedu, nije bilo banovanja u finalu. Najpre je Broda poneo 2-0, pobedom u Priest Mirroru i sa Tempo Rogueom, i činilo se da će šampipon RUR HS Lige odneti još jednu veliku titulu, dok je Lavvek krenuo da postaje nervozan i pravi par misplejeva. Ipak, Luka (Lavvek) je uspeo da konsoliduje svoje misli i vrati se u igru i čak preokrene na 3-2, no Broda uspeva da izjednači sa svojim Cube Lokom kada mu je guldan samonovao čak 3 Doomguarda za Lethal. Poslednji meč je bio Razakus Priest Lavveka protiv Jade Druida Brode. Lavvek nije imao tech u svom špilu, ali je ogroman broj board clearova omogućio Lavveku da potpuno preuzme kontrolu table i lagano privede partiju kraju Burst kombom, jer su se delovi slagalice pojavljivali onako kako trebaju, Raza, pa Anduin pa Velen. Tako je Lavvek osvojio veliku titulu u RUR Blizzard Areni na Games.CON 2017 festivalu i nagradni ček na 300 evra, dok je drugplasiranom Brodi pripalo 100 evra. Mi čestitamo finalistima i zahvaljujemo se svim učesnicima na njihovom prisustvu i fer-pleju, nadamo se da je svima bilo zabavno i naravno, vidimo se uskoro opet na nekom novom velikom LAN događaju. Pročitajte na sajtu