Jump to content

Provereni auto placevi


Sa1Nt

Recommended Posts

Drugari, planiram da uzmem polovnjak pa me zanima ako imate neki provereni plac gde uvoze kvalitetne automobile a ne krseve sa 500k predjenih (pa neka budu i skuplji) .. bilo kakva preporuka :)

Inace, trenutni izbor mi se svodi na Ford Mondeo 2.0 HDI (2008+), Citroen C5 2.0 HDI (2008+), Astra J karavan (2009+) i eventualno Focus C-Max i C4 (2009+) pa ako imate neke infoe po pitanju delova i odrzavanja za ove modele - blagodarim :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mondeu je oznaka Tdci :) C-Max do 2010. ima iste motore kao i moj običan Focus pa ako gledaš gledaj ili 1.8 Tdci od 115ks (taj ja imam, malo živahniji ali ima plivajući zamajac) ili 1.6tdci od 90KS (on je isti kao u C4 ili u 308, nema plivajući zamajac pa je malo jeftiniji za održavanje ali je malo i tromiji) oba su dosta pouzdani i preporučuju se. Posle 2010. s novim modelom je kod C-Maxa taj 1.8 moj zamenjen sa 1.6 Tdci iste snage, nemam iskustva iz prve ruke ali kažu ljudi da je ok. Svakako bih preporučio da ako se odlučiš za Forda ga odvezeš pre kupovine u Ford RSD servis u Pinosavi jer imam jako pozitivna iskustva s njima a i još gomila ljudi, ako ti treba kontakt poslaću ti na PM. 

Edit: Pri čemu mi burazer vozi Mondea to godište koje ti gledaš, tj malo noviji, onaj restajl, ali je njegov benzinac i nije baš mnogo prešao, s tim da opet mu se dosta dobro pokazao. Ako imaš neko pitanje koje nije vezano za sam motor mogu da ga pitam. 

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

da da, tDCI, otisao mi mozak od pregledanih 1000 modela razlicitih kola :) al' bitno da je to isti motor (PSA group) :) baci taj kontakt na PM pls, zatrebace ako naletim na dobrog mondea (on mi je neki prvi pick) :)

hvala lale, zaboravih da je bio slican topic :)

Link to comment
Share on other sites

Za Mondea ne znam ništa, niti sam išta čuo. Za C5 sam se čudio kako to da ima istu cenu kao C4 a realno je bolji auto. Onda sam skapirao da je održavanje (redovno i neredovno) dosta skuplje.

Što se C-maxa tiče tu sam naišao na najviše kontraverze!!! Moj dobar ortak ima i odlično je sve šljakalo do trenutka kada je počeo da se kvari, a onda je počeo pakao (prešao je sigurno 200k do tada). Na netu može svašta da se nađe oko c-max problema, ali ono šta ne može je interesantna stvar koja je (ako se dobro sećam) začela problem kod ortaka, a to je da on ima dva kaiša na motoru. I sad, jedan je standardni kaiš, ali ovaj drugi bi trebalo da se menja na velikom servisu (tamo kad pređeš, ne znam tačno, ali recimo preko 120k km) i fora je što u servisima ti ne ukažu da postoji taj kaiš jer je komplikovana zamena. Da skratim priču, kada sam gledao da kupim auto (novembar 2015.) skapirao sam da se ni o jednom autu ne priča kao o c-maxu pa sam odustao od  kupovine. (ja inače nisam vernik u priče "moj ortak ima", tako da sam to ignorisao u odluci)

Za Astru J isto ne znam mnogo, ali se Astra pokazala kao odličan auto (tu imam neki solidniji uzorak, mada sve ljude koje znam redovno održavaju svoje automobile i ne voze mnogo). I vidim da se razmišljaš o različitim klasama automobila, što možda nije dobra ideja, jer su razlike dosta velike kad uđeš u suštinu automobila.

Samo još ovo. Ja sam kupio dizela i meni smeta buka. Nisu svi dizelaši takvi, ali definitivno jesu bučniji od benzinaca i (ja nisam računao), ali definitivno treba baciti na papir isplatiljivost benzinca u odnosu na dizel (i obrnuto). Čak kod nas je veoma teško naći polovan benzinac naročito na placu. Iz ove perspektive, sledeći auto će mi biti benzinac, mada, realno, zavisi od trenutne ponude.

 

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Ako neko vozi ispod 20-25k godišnje uopšte nisam siguran da se dizelaš isplati, posebno otkad je cena dizela viša od benzina. naravno drugo je kad se kupuje već polovan pa je izbor skromniji i/ili nabodeš neki auto koji ti se baš dopadne.

Mondea valjda ima Srba, mada je pitanje dal' je to isti Mondeo za rusko i ovo naše EU tržište.

Link to comment
Share on other sites

Jeste, Srba ima Mondea, već rekoh, samo je benzinac. Isti je model kao i kod nas. Ono što je njegovo iskustvo koje može biti značajno pogotovu u kontekstu ovih s malom decom jeste što on misli da se zajebao što je uzeo limuzinu varijantu. Šta je problem - otvor gepeka na svakoj limuzini je dosta mali pa ubacivanje dečijih kolica ili sada recimo kad su malo porasli dečijih bicikala može da bude problem. Zato je naravno karavan bolji ali on kaže da bi mu verovatno bilo bolje i da je uzeo onu kao hatchback (ili se to zove liftback) verziju limuzine koja ima kao peta vrata, tj podiže se i zadnje staklo zajedno s gepekom jer je prosto veći otvor za ubacivanje stvari. Nažalost tu je jako teško uklopiti želje i nalaženje odgovarajućeg primerka, ali eto primer iz iskustva. Pritom on je uzeo limuzinu jer se taj model proizvodi u Rusiji pa je jeftiniji dok je isti taj samo sa petim vratima znatno skuplji jer se uvozi iz EU. Takođe komentar jednog rođaka na C-Maxa (nevezano za pouzdanost već za prostor): "jebote kad sam video komšiju kako pozadi ubacuje kolica bez da ih rasklopi došlo mi odmah da ga kupim" :)

Što se dileme benzinac/dizel tiče slažem se s Lakijem da u suštini ako ne planiraš da prelaziš preko 20k km godišnje dizel nije baš idealno rešenje, pogotovu imajući u vidu cene goriva. Primera radi ja sam za nekih malo manje od 7 godina prešao 145k km i ja sam zadovoljan što se ekonomičnosti tiče, ali opet sad dolazi na primer na zamenu taj zamajac koji košta tipa 500 eur, da sam na gorivu štedeo po stotinjak evra godišnje maltene dođem na isto. Jedino što za dizelaše kao važi da su malo izdržljiviji što je opet ok u kontekstu kupovine polovnjaka koji je verovatno već prešao bar 100k km. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Da, da, to je tacno - Mazda 6 one generacije kao moja Honda je svakako bolji izbor sa te strane jer ima ta peta vrata i znatno veci prostor - kod mene iako je gepek solidne velicine, otvor je totalno glup pa ne moze da se ubaci bilo sta vece.

Link to comment
Share on other sites

bole, svasta nesto gledam istina, al' prvi pik su mi bili:

Ford Mondeo (hatch, bash zbog tog otvora koji spominjete) ili karavan
C5 - sedan ili karavan

Posle, gledajuci tonu oglasa sam naleteo na Astru J koja moze da se nadje za iste pare al' svega par godina matora u karavan verziji (2012+) i sa dobrom opremom pa sam i nju ubacio na listu a C4, C4 Picasso i CMax su mi vise u fazonu "hmm mozda bih mogao i ove da overim) :)
 

Link to comment
Share on other sites

@Sa1Nt

Moj kum je nešto pre mene uzeo Renault Scenic (ja sam uzeo C4) koji je po širini i dužini isti kao Megan (kao C4 i C4 Picasso i sve tog tipa) i mogu ti reći ne zovu se džabe porodični automobili. Stvarno je sve neuporedivo lakše i fleksibilnije naročito kad su deca mala.

E sad, problem može da bude u tome šta za tebe predstavlja auto i šta misliš o vožnji, jer evo Džanki ti je idealan primer čoveka koji voli da vozi i koji će da da više novca za auto od proseka (prosek koji si ti postavio). Meni su to recimo sekundarne stvari. Kao kada pitaš nekog ko je zaluđenik za kompove šta da kupiš i on ti da najjaču mašinu iako si ti rekao da ti treba samo za net i word. Nije on u krivu, nego ne kapira perspektivu (eto rime). Doduše možda ja nisam skapirao tvoju perspektivu. Svejedno, mislim da su ti automobili klase Scenic, genijalni za porodicu i ljude koje auto ne interesuje preterano osim kao prevozno sredstvo koje je udobno, lako za korišćenje i sa dosta prostora (u odnosu na gabarit).

Mada je uvek najbitnije koliko si spreman da daš para, jer suštinski je to sada merilo, iako Džanki kaže da nije.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sa1Nt said:

bole, svasta nesto gledam istina, al' prvi pik su mi bili:

Ford Mondeo (hatch, bash zbog tog otvora koji spominjete) ili karavan
C5 - sedan ili karavan

Posle, gledajuci tonu oglasa sam naleteo na Astru J koja moze da se nadje za iste pare al' svega par godina matora u karavan verziji (2012+) i sa dobrom opremom pa sam i nju ubacio na listu a C4, C4 Picasso i CMax su mi vise u fazonu "hmm mozda bih mogao i ove da overim) :)
 

Ja sam kad sam uzimao Smarta "izblejao" u C4 Pikaso u nekoj ludoj opremi i ono je svemirski brod iznutra. Ali svi su mi rekli da je sa tehnicke strane najveci problem sa Citroenom kad je polovnjak i mator. Ali komfor, oprema, sve, bukvalno kao enterprajz :)

Link to comment
Share on other sites

Nikola sine, tako kad bih slushao ljude nikad auto ne bih kupio :)) neko ne voli francuze, neko nemce, neko italijane i tako u krug :) 

@bolkonski generalno porodichni auto sa dosta prostora al' da se bash ne vuche (znachi da ima ok motor, ne mora ludilo, munje i 0-100 za 5 sec) i nekom solidnom opremom :) 

@Lucky ludilo je auto skroz, enterijer je odlican al' se bojani ne dopada izgled uopste pa cu jos videti :DD

Link to comment
Share on other sites

ja sam dao ispod 3.000 za auto, tako da nije uopste u tome poenta :)

imho:

1)hatchback je apsolutno kretenska varijanta za porodican auto, pogotovo ko jos fura kolica.

2)ne mora da bude karavan da bi imao auto gepek... moj A6, passat B6, itd.. stane slon and then some.. ne racunajuci belu tehniku.

3)meni licno je limuzina bolje resenje kad imas decu, jer mozes da brljas po gepeku bez da ih "luftiras", budis itd. karavan je super, ali ne znam nikoga ko tovari preko visine sedista, tako da dobijes isto sto i limuzina.

4)citroen je govno od DS/GS/SM generacije ka ovamo, reno se nekako i izvukao od francuza, ostali prave godinama kante za sitne pare da prezive. dizajn aside.

5)ja bi ,opet licno, pre uzeo stariji auto viseg ranga nego noviji nizeg. prosto se prepoznaje razlika u kvalitetu i komforu.

Link to comment
Share on other sites

Samo pod stavkom 3. nije isto karavan i limuzina baš zbog tog malo otvora gepeka na limuzini. Karavan u načelu do visine sedišta ima skoro pa zanemarljivo veći gepek (ni gepek na limuzini nije mali po litraži), ali je mnogo praktičniji baš u kontekstu dece i tih kabastih stvari tipa kolica, bicikli i slično. Ovo što Bole kaže on ima C4, ovaj ima Senica, u načelu su dimenzije automobila skoro pa iste osim visine, ali je ovaj drugi znatno komforniji kao porodični auto baš zbog toga. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, killYg0r said:

ako ne prelazis vise od 15k godisnje ne treba ti dizel motor da ga gusis ispod 2k obrtaja po semaforima

ovi daju 2 godine/50k km garancije na motor ili menjac pa mozes da ih uzmes u obzir

http://www.polovniautomobili.com/holliday?sort=price_asc&category=0

a ako  odu i motor i menjač u isto vreme? :tf: 

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

@killYg0r sabac ni u ludilu :)

@dovlagsi i ona ce da se vozi u tim kolima tako da definitivno uzimam i njeno misljenje u obzir :)

overio sam juce astru j 2014 (88k presla) u full opremi i deluje dosta utegnut auto al' je po gabaritima kao thalia (osim sto je karavan) tako da su mixed feelings.. pogledao sam i C-Max i maksimalno sam se razocharao.. unutra nema mesta, gepek je mali (manji od moje ex-Thalie jbt).. danas cu verovatno da odem da overim C5 karavan 2013to (180k+ presao).. 

dvoumim se oko ove astre jer je relativno nov auto i deluje da je u bash dobrom stanju pa kao neki resale value za par godina kad ga budem prodavao al' opet ima manje mesta nego sto sam hteo u kabini i nemam nekog pouzdanog opel mehanichara (dok za citroen i ford znam par ljudi)..

Link to comment
Share on other sites

evo draganče, rešio sam ti problem!

download.jpg

1 hour ago, Sa1Nt said:

pogledao sam i C-Max i maksimalno sam se razocharao.. unutra nema mesta, gepek je mali (manji od moje ex-Thalie jbt)..

Neđo ima C-Max i (osim ako nisam pobrkao oznake) on je mega zadovoljan veličinom gepeka. Kao valjda tačno stanu dva velika kofera po širini i dužini u "pod" gepeka i onda posle ređaš dalje po njima a oni kao da "ne postoje".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...