Tyranny - RPG by Obsidian

G!!!

http://www.tyrannygame.com/

https://www.facebook.com/TyrannyGame/

http://store.steampowered.com/app/362960

Teaser Trailer

In Tyranny, the grand war between good and evil is over –and the forces of evil, led by Kyros, the Overlord, have won. The Overlord’s merciless armies dominate the face of the world, and its denizens must find their new roles within the war-torn realm. Players interact with the population of the populace to inspire loyalty, disgust, or fear as they roam the world as an officer in Kyros’ forces, empowered to act as both judge and executioner.

screenshots [:0][:D][jupi]

12828936_1259755344041875_74676300550922

12068684_1259755287375214_50654403157885

10258735_1259755284041881_15391039852242

• A branching narrative with a unique story in an original setting: The Battle between good and evil has already taken place, and evil stands victorious. 
  • Choices matter - a different player experience every time you play it - As an Officer in the Overlord’s army you wield a vast amount of power in the occupied lands of the Tiers. Will you use that power to inspire stability and loyalty, or will you be a feared oppressor? 
  • Challenging, classic RPG combat with modern mechanics and presentation 
  • A rich original setting - a completely new and original fantasy world with rich lore and many paths to follow

Kazu izlazi 2016, izdavac Paradox (saradnja pocela sa Pillars of eternity)

jest da nisu vampiri, ali je mozda nesto jos bolje, nesto novo i originalno :)

na igri je radjeno od 2014 godine zajedno sa PoE naslovom, 

Edited by G!!!
  • Upvote (+1) 2

fallout_table.gif

"In our game," said Singh, "within character creation, we actually let the player decide how that conquest happened, and based off the decisions that you make there, you actually shape the starting state of the world. And so, depending on those choices you're actually going to get a very different experience."

http://www.pcgamer.com/obsidians-tyranny-explores-what-happens-after-the-bad-guys-win/?utm_content=bufferf1fb6&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamer

fallout_table.gif

Sviđa mi se što radiš za zlog baju, ali ako ovo bude neka redemption priča, to će da bude lejm, a verovatno oće :D

Edited by SavKe

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

wow po ovo izgleda odlicno

skill based WOHO, RTwP, meh eh aj ok, skill based dijalozi, frakcije

sasvim dobro izgleda i vizuelno

For Tyranny, we wanted to explore an idea: Does the player need to start off weak in order to feel more powerful later in the game?

Obsidian’s new RPG Tyranny debuts at E3

Sometimes, evil wins. That’s the tagline for Obsidian’s upcoming RPG Tyranny, and it rather succinctly sums up the landscape of the world we’ll be stepping into.

Set in the aftermath of an epic war between good and evil, Kyros the Overlord has triumphed, and if his name didn’t tip you off, he’s firmly rooted on the side of evil.

Your role is that of a Fatebinder, and it’s your job to swan about passing judgement on the denizens of the land.

Tyranny was announced in March with the idea to turn one of the typical RPG tropes on its head.

“A lot of RPGs start you out as the weak or inexperienced character who becomes more important and influential over time. This parallels how your character grows in strength and power as they gain levels, so it’s a structure that works well for RPGs,” wrote project director Brian Heins in a developer update.

“For Tyranny, we wanted to play with that concept. Does the player need to start off weak in order to feel more powerful later in the game? We decided to make the player important from the very beginning of the game, from the very first interaction with an NPC.”

He went on to explain how the whole ‘being an adjudicator of evil’ concept will pan out, saying, ” I am disappointed when I play games where the ‘evil’ choice requires me to act like a psychopath, murdering everyone in front of me. Sometimes that’s fun, but it’s very limiting when it’s the only option. Especially when the game punishes me for making those decisions.

“With Tyranny we wanted to create a more nuanced evil. One where the choices players make aren’t so obviously black and white. We wanted to make a game where players were free to take the evil path as far as they want to go, and feel powerful and rewarded for it. Ultimately, RPGs are about the choices players make. [Our goal is to make] Tyranny a highly reactive game that you can play multiple times. Each time seeing how the world changes as you make different choices.”

It sounds like it’ll be huge amounts of fun.

You can keep an eye on updates over on Obsidian’s dev blog.

Tyranny is coming to PC later this year.

Edited by G!!!

fallout_table.gif

meni izgleda mnogo lepse i bolje od PE, i animacije su drasticno bolje, i efekti su moderniji, koriscenje engine-a je cini mi se bolje

odlicno i jasnije deluju i sami likovi sa detaljima, u stvari nekako deluje autenticnije od pillarsa koji je ono bio skoro pa genericki po pitanju vizuelnog dojma (iako je to sve prelepo izgledalo ako mene pitas)

evo i trejlera sa E3

mozda pokusaju da budu malo inventivniji nego inace, kao npr sto su hteli u nesrecnom VanBurenu da implementiraju pored tebe jos jednu grupu koja ce da luta wastelandom i da tvoji izbori uticu na tu grupu a i njihovi random na tebe, i da se susretnete u jednom momentu (fenomenalno zamisljen deo mehanike)

listajuci tako dalje detalje o igri (nisam je uzimao u obzir jer sam ocekivao da ce izlazak igre biti za fazon godinu dve tri) naidjoh kakav ce skill sistem biti imeplementiran 

"Skills in Tyranny are grouped into three broad categories: Weapons, Support, and Magic. Weapon skills determine how accurate your character is when wielding weapons of that type. Support skills determine how good you are at avoiding being hit in combat, as well as how nimble, sneaky, or knowledgeable your character is. Magic skills determine how precisely your character can draw various magical sigils and control the forces they evoke.

Skills increase as you use them, but there must be some challenge involved. You can’t fight characters who are far below your level to gain experience, or climb up and down the same wall over and over."

Edited by G!!!

fallout_table.gif

• 3 months later...
  • 3 weeks later...

E pa sad sledi iznenadjenje koje apsolutno niko nije ocekivao

Igra izlazi 10. novembra ! 2016  godine!  sto ce reci za nekih 20ak dana

evo ga najnoviji trejler, i ovo izgleda zaista odlicno :)

Edited by G!!!

fallout_table.gif

Jebote izbaciše igru za manje od godinu dana (doduše na istom endžinu i verovatno sa dosta recikliranih asseta), a onaj Fargo jede govna tri godine i ništa, plus će još četiri da cinculira na Wastelandu 3 jer verovatno neće da plati profesionalce nego zapošljava klince za minimalac.

Hoću reći, Obsidian carevi (kakvi-takvi)!

negde procitah da su radili na igri od pocetka 2014, objavili je sad u martu i evo ga izlazak

kampanja ce imati oko 25 sati, sto je pa duplo manje od pilarsa, verovatno su iskoristili maksimalno rad na toj igri i samo produzili dalje :)

da odbranim malo inxile, jbg oni su se tek okupljali  i sklapali ozbiljniji tim developera, obsidian je za njih misaona imenica sto se tice kapaciteta, a i svaka igra im je crowdfunding , dok je obsidian ovo izbacio sa paradoxom na umu, ali sve to svakako ne opravdava toliko odlaganje tormenta :|

fallout_table.gif

• 3 weeks later...

Pratio sam celokupan razvoj igre ovih par meseci, stvarno iznenađujuće brz izlazak. Videćemo šta će biti za desetak dana, nada se najboljem!

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

loot and enemy lvl scaling 

Enemies will scale within a level range, and their level becomes fixed when they are revealed by fog of war. So if you see an enemy and they are level 5, then leave the area, gain several levels and come back, they won’t suddenly increase in level. They’ll still be at level 5. On a different playthrough, if you went to that same area for the first time at level 8, the enemies would be a higher level.

Items are hand created rather than randomly generated. Most of the key/named items are hand placed, with some available as random loot drops.

fallout_table.gif

• 2 weeks later...

ko bi da igra nesto sa originalnom pricom i zapletom to je to

piknuo sam sinoc mozda nekih dva sata sve u svemu i igra je vredna vremena (mozda i para al to cemo tek da vidimo)

nagovestavaju da ce replay value biti znacajan, da ima mnogo razlicitih izbora i posledica, da sve utice na pricu i za sada deluje tako (mada prekratko sam igrao da bih uopste to osetio)

ima dosta finih detalja, skillovi napreduju sa njihovom upotrebom, i deluje veoma konkretno

lore je odlican, lako ispratis pricu sa svakojakim tooltipovima u dijalozima (uvek je oznacen tekst koji kada stavis pointer dobijes naknadne informacije bitne za celu pricu i dogadjaje)

fajt deluje unapredjen u odnosu na PoE iako se vidi da je sve jako slicno, ali je sve fluidnije

postoji kombo skill koji dobijas u grupi, pa tipa prvi mlatne neprijatelja i onesvesti ga a drugi clan grupe pridje i secne ga izazivajuci mu bleed efekat :) vrh

takodje jako je bitno kakvu reputaciju imas sa svojim clanovima grupe (sto je bolji taj clan dobija jako koristan i sjajno dradjen skill), onda reputacija sa razlicitim grupama, dijalozi su sjajno odradjeni dobijaju nove opcije u zavisnosti od reputacije i skilla, kao i samih karakteristika tvog lika

dijalozi su text heavy, sa po kojim voice over-om da razbija monotoniju

nemam pojma kuda i u kojem pravcu prica se razvija jer razvoj igre nisam uopste pratio i osecaj je fenomenalan [:D]

e da, borbe je bilo jako jako malo za ovo vreme sto sam igrao, iako je u principu ovo kao neki uvodni deo gde jos hvatas sta se desava i kakav je zaplet i koja je tvoja uloga u svemu tome

Edited by G!!!

fallout_table.gif

4 hours ago, G!!! said:

sinoc sam opet malo citao, pardon, igrao :D

au koliko teksta i pozadinskih prica, ali je nekako sve pitkije u odnosu na POE

malo me vec svrbi da opiknem i nekakvu borbu :D

Malo mi se ne svidja taj pocetak jer je prekomplikovan u smislu da se ocekuje da sad procitas 50 strana lore-a cisto da bi zavrsio kreiranje lika. Posle toga svi dijalozi su dosta opsirni.

Vise bi mi odgovaralo da te na pocetku uvedu u igru a da kasnije malo po malo spoznajes sve i ucis lore. Ovako je nekako baceno previse tako da moram iz pocetka sve jer mi i dalje pola toga nije jasno...

Nema veze, najvaznije stvari, likovi i pojmovi su oznaceni posebno tokom dijaloga i mozes da desnim klikom otvoris opsirniji opis istog. Meni je jedini problem sto je motivacija glavnog lika ostavljena meni na izbor. Treba mi neka struktura da bi igra imala neki replay jerbo ne vidim sebe da cu da je igram vise od 2 puta.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

38 minutes ago, Pekarman said:

Nema veze, najvaznije stvari, likovi i pojmovi su oznaceni posebno tokom dijaloga i mozes da desnim klikom otvoris opsirniji opis istog. Meni je jedini problem sto je motivacija glavnog lika ostavljena meni na izbor. Treba mi neka struktura da bi igra imala neki replay jerbo ne vidim sebe da cu da je igram vise od 2 puta.

Dobro oni su to kao namerno tako napravili jer su hteli da zavisi gomila stvari od tvojih izbora sto je mac sa 2 ostrice jer niko ziv nece da proba sve kombinacije :D
Takodje glupo mi je malo sto na pocetku kao mage nemas ni jednu ranged magiju nego su maltene sve melee...