Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme

Manchester by the sea - Prejeben film, odlicna gluma. Zasluzen Oskar za Kejsija.

Office Christmas party - tipicna americka komedija, mada nije toliko losa. Na par momenata sam se fino ismejao.

Why him? - opet komedija, mada mi je vise prijala gorepomenuta. Cranston propo.

40 days 40 nights - uhvatio na tv-u, pa odgledao opet posle 13 god. Tada mi se mnogo vise svideo :) Doduse, prijalo je gledati makar samo zbog prelepe Shanyn Sossamon.

"Choose life..."

upalio Silence, izdrzao jedva 30 min i ugasio

ovaj klempavi iz force awakens i ovaj retko antipatican lik iz novog spajdermena, koji je ujedno i narator sa svojim glupim pederskim glasom, ne da mi nisu docarali svoje likove nego sam uz njih i japance, koji bukvalno govore herro i prease u svakoj drugoj sceni, mislio na trenutke da se radi o nekoj parodiji

meni je taj retko antipatican lik iz nekog bivseg spajdermena takodje odvratan, sav je njanjav, sav je politicki korektan, sav je ispeglan, sav je bejbi fajs bejbi glas bejbi frizura pravi  je trandzender-vegan tip, kojeg sdtavljaju u totalno neprimerene uloge

kllempa iz sw-a mi je delovao kao normalniji tip glumca jer sam par puta uhvatio u nekoj seriji na hbo-u i bio je vise nego korektan u tim momentima

film nisam gledao, skida se, pa se razmisljam da li da pokusavam uopste

fallout_table.gif

Hajde ovako, na brzinu šta sam gledao u poslednjih 2-3 nedelje.

Arrival - odličan, baš mi fino legao, ni meni sad nije jasno poređenje sa interstellar-om, apsolutno dva različita fazona, ali ako već moram da poredim, Arrival mi je bolji 20 puta, što i nije teško jer je Interstellar govno. Baš dobra radnja, i nekako "realno", sviđaju mi se bukvalno svi detalji, što vizualni što u priči, odavno nisam gledao bolji šćifi.

Face/Off - tek nedavno uhvatio na TV-u slučajno i pogledao, skroz mi ok legao, taj neki matori fazon filma

I onda sam nastavio niz fimova sa jebenim Nikolas(ij)om Kejdžom, pa sam odgledao i

8 mm - Vrlo dobar, zanimljiva radnja, iako je dosta predvidljiv kraj... film bi bio naravno još bolji da je neko drugi dobio glavnu ulogu :D

Isto na TV-u uhvatim i ovo:

The Fourth State (2012)
http://www.imdb.com/title/tt1709122/?ref_=nv_sr_1

Zanimljivo skroz, iako propagira ruse kao bad guys, tu je i neizbežni Rade Šerbeždija :) Zanimljiva radnja, dobra gluma, vrhunski sporedni likovi itd. TOPLA preporuka (no homo)

20 hours ago, togFU said:

Arrival mi je bolji 20 puta,

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

20 hours ago, Vlada_ said:

ako vec gledas kejdza, odgledaj 'lord of war' i 'the weather man' ako nisi :)

20 hours ago, Bliss said:

ne postoji veci car u kategoriji 5 filmova godisnje minimum!  

top 5 preporuka bez ikakvog redosleda: adaptacija, leaving las vegas, bringing out the dead, wild at heart, face/off

Пољубац вампира

Подизање Аризоне

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".