Fallout 4

voodoo_

Zadnji, boldovani pasus, prva rečenica je u direktnom sukobu sa drugom.

Inače baš je do jaja što je u Bostonu radnja, već sam pomenuo to!

http://www.youtube.com/watch?v=x-64CaD8GXw

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

• 4 weeks later...

kurva je to stara [:D]

čudno je to za FO, stare igre koje sam gotivio mi vremenom postaju sve teže za igranje zbog grafike (pre neki dan sam upalio system shock 2, koji obožavam, i baš mi je bilo hevi kad sam video one teksture). a sa folautom nemam taj trip, nekako je to to

Bukvalno isti trip sam imao ovih dana, stoji mi SS2 instaliran i ne mogu da se nateram. Mada ima dosta i u tome da se nema vremena ko nekad, pa da sednes ko covek znajuci da sledecih 6 sati nema nista osim igranja.

Bes mi tesko pada.. moracu neki godisnji da uzmem za ove Kikstartere.

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Mene FO2 malo smori kad stignem do San Frana, nekako, valjda se do tada nabudžiš puno i onda to nije više izazov. A moguće je da je to zbog toga što će uskoro kraj. Desilo mi se više puta da stignem na platformu i da ne mogu da završim jer mi je smor... Kad će neko da sedne i napravi ala FO2 igru u smislu gejmasteringa? Kad?!

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

• 1 year later...

najava za fo4 koju radi bethesda i podrzavace i prethodnu generaciju konzola, a samim tim ce pored ocajnog sistema i mehanike i price i atmosfere, tik uz sjebani lore fallouta imati i budjavu grafiku i animaciju

poz

• Upvote (+1) 1

fallout_table.gif

I da :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Da, to mi je isto izgledalo chudno, al' nisam hteo da kenjam previshe. Malo smeshno izgledaju otpozadi kad trche. A i onaj pas kad se zatrchi malo "proklizava" chini mi se, prelazi vece razdaljine nego shto mu koraci sugerishu. Daleko ipak od toga da je uzas, ali kad uporedim sa konkurencijom koja impresionira i nekako smo se navikli da stalno jedni druge nadmashuju u tom pogledu malo mi je chudno da Shitesda ide korak u nazad ili makar stoji u mestu u tom smislu. Uvek im je ta NEXTGEN!1!!1 pricha bila jedan od glavnih aduta.

Edited by Wulfgar

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

spojio sam topike kada ste vec oziveli ovaj iz bliske nam 2012 godine :)

engine je bolji

animaciju  nije bilo tesko uraditi bolje od onoga iz fo3 i nv

teksture su sranjkaste , animacija nekgde ok nege presmesna

osmeh mi je izmamio PA u garazi

i konacno normalan vault jumpsuit   [:0]

dobro je da nisu stavili zlatnog retrivera za dogmeata :| jedino gore od toga je... vucijak :(

kakav je ono man-of-war na raketni pogon :facepalm

gde je ron perlman :(

previse crvene i plave boje wtf

nekakav moderni bljesteci grad koji nije taknut celom apokalipsom, bljak

na plazi nasukana podmornica, superiska

vertibird izgleda kao zaba krastaca :D

cemu steam punk izdrkavanja ala cepelina :( airship se spominje u fallout tacticsu i to je to

opet neki moderan industrijalizovan grad koji asocira cak i na half life 2 sa bljestavim bojama, oh noez, ovaj put prave fallout i za zene

u svakom slucaju oci su zakrvavile, ovo vristi bioshock a ne fallout

znaci ili tu otisli dalje u buducnost, ili su nekako uspeli jos vise da razjebu fallout lore

Edited by G!!!

fallout_table.gif

evo jos detalja iz trejlera :)

• The entire trailer appears to be shot using in-engine assets.
  • The theme music is The Ink SpotsIt's All Over But the Crying
  • The game is set in the Commonwealth, around the former city of Boston. The Paul Revere statue from North End is a dead giveaway.
  • Diamond City, which appears to be built around Fenway Park, appears to be a major location and faction in the game.
  • Other locations in the trailer include Bunker HillScollay Square Olympia Theater, the Memory Den club and the Massachussetts State House.
    • propnomicon of the /r/falloutlore subreddit speculates that the neighbourhood seen in the trailer may be located in Brookline, as the houses resemble prefabricated Lustron houses.
  • A separate mention goes to the USS Constitution, which appears to have wound up in a bank after a rocket-boosted voyage. Thanks to Will van Horn for pointing this out!
  • The inclusion of pre-War sequences indicates a playable tutorial sequence set before the Great War. This may also indicate that the game may be set shortly after the war.
  • The protagonist is an inhabitant of Vault 111 - and appears to be fully voiced. The jumpsuit is much less loose and more form fitting, like the original Fallout jumpsuits.
  • There will be a canine companion.
  • New Vertibird variants appear, including a transport version with an open cargo hold. The player will use it at one point or another in the story.
  • Giant armored zeppelins will appear, allied with whomever operates the new Vertibirds.
  • The T-45d in the garage indicates that power armor customization and/or repairs may be included. Note that the soldier in the Vertibird has mismatched power armor components - arm from the T-45d, but pauldron from the T-51b.
300px-Mr_Pascal_Corrects.png?version=89e
magnify-clip.png
Pascal Heller's corrections & image of the makeshift rifle
  • Of course, there will be new weapons added. Among these, a makeshift rifle, which appears to be based on an AER9, and it seems there's a customizable variant of the AER9 laser rifle.
  • The PIP-Boy 3000 will once again be the UI for the game, though it appears to be a modified model, without the glove and with an additional vacuum tube, among other differences.
  • There is a Mister Handy is pieces within the garage, in the other corner is a Radiation King radio.
  • In the scene where the player character pets his male dog, there is some sort of large vehicle in the background. A train, plane, or monorail perhaps?
  • There appears to be a weather system.

Returns[edit]

• The T-45d power armor definitely returns, together with what looks like the AER9 laser rifle and the pneumatic power fist.
  • Pre-War troops wear T-45d power armor and carry miniguns with ammunition belts.
  • Deathclaws return, alongside protectrons and brahmins. Super mutants, or mutants similar to them, appear in one scene of the trailer. So do feral ghouls.
  • Grognak the Barbarian will appear as well, in the trailer there can clearly see a different comic of the series. Next to the other new material, such as Awesome.

Technical[edit]

• It will be released for PC, PS4, and Xbox One platforms, indicating a development that focused on next-gen platforms.
  • The game is already available for pre-orders.

navodno road map za fo4 i sledeci fallout spin off

RELEASE DATE: BGS has a "Roadmap" already planned out for Fallout 4 and a spinoff. I already was informed about it from the studio when I worked there, and I read it. Basically, the roadmap is this: 
June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer only 
July 2015 - First gameplay trailers 
August 2015 - More information 
October 2015 - PS4/Xbox One/PC release 
November 2015 - First DLC 
December 2015 - Second DLC, as well as PS3/360 version release 
January 2016 - Third DLC 
March 2016 - Forth DLC 
April 2016 - Fifth and Final DLC 
June 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive. 
October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PC

i jos jedna zanimljivost, jedan post sa redita koji je oznacen kao fejk a koji je opet pogodio dosta toga, citavih 11 meseci ranije

https://www.reddit.com/r/Fallout/comments/28v2dn/i_played_fallout_4/

Edited by G!!!

fallout_table.gif