Jump to content

LVL45Studio

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

LVL45Studio last won the day on July 17 2015

LVL45Studio had the most liked content!

Reputation

17 Neutral

About LVL45Studio

Recent Profile Visitors

5,071 profile views
  1. Evo je i jedna priča od momaka koji su osnovali studio "Red Moon" i potpuno se posvetili Dota itemima. Govore o svojim iskustvima, pa koga zanima i želi da sazna više informacija o svemu tome, može da pogleda ovde. Izdvojiću i kratak/zanimljiv video iz prethodnog linka gde pričaju kakva su im zaduženja i šta ko radi tokom procesa pravljenja modela.
  2. Šta ćeš, mora i Valve da zaradi koji dinar za koru 'leba:) Inače, taj link što je Dovlaa dao je zanimljiv. Diskusija na Reddit-u od pre jedno godinu dana, gde se tačno oseti napetost u vazduhu vezana za Dota modele. Po mom mišljenju svi su donekle u pravu, kako novi autori, tako i ovi već iskusni. Oni koji se uključuju relativno skoro kao ja, mogu da vide koliko je surova konkurencija trenutno i da postoji ta neka prednost već "poznatih" autora. Tako da stvarno ume da zasmeta kad se utrošeno vreme, znanje i trud ne isplate, dok drugi prolaze glatko. Sa druge strane "poznati" dizajneri su prepoznali priliku i ušli u trku na samom početku, kad je sve bilo prilično novo i nerazvijeno. Dosta su radili na sopstvenoj promociji, imaju već priličan broj urađenih modela i stekli su poverenje kako Valve-a, tako i ostatka zajednice, pošto svi znaju da će njihov rad biti na određenom nivou. Tako da i ovde važi ista stvar kao i svuda, ko uđe u autobus prvi, može da bira gde će da sedi, ostali će ili stajati ili neće ni biti mesta za njih od gužve. Ili možda hoće?
  3. Hvala! Pitanja su uvek dobro došla:) Za većinu stvari mogu da govorim samo iz svoje perspektive, pošto malo ima zvaničnih podataka od Valve-a, tako da me nemojte držati 100% za reč. 1. Recimo da je meni trebalo oko 4-5 meseci. Od skice, preko 3D modela i tekstura, pa sve do konačnih slika za promociju i ubacivanja u Workshop. Vreme izrade zavisi i od toga koliko je heroj komplikovan. Mount/životinja za Abaddona, Lunu ili Miranu je dodatna komplikacija u odnosu na nekog heroja koji "ne jaše"(:P) ništa, kao recimo Sniper ili Dragon Knight. Opet sa druge strane uzmimo Syllabear-a za primer. On će biti još teži za rad, pošto ima model za ulty i model za medveda pored ostalih svojih itema. Naravno da ulogu igra i to koliko je neko upućen u ceo proces rada na Dota modelima, kao i to koliko dobro poznaje sam rad u programima. Da nisam imao prethodno iskustva sa setom za Meepo-a, verujem da bi mi trebalo i mnogo više vremena. Takodje neko ko je još više uigran i poznaje materiju, može sve daleko brže da uradi. Tu bih posebno izdvojio kao prednost timove od par ljudi koji rade na modelima i verujem da vreme za uradjene setove mere u nedeljama, a ne u mesecima. 2. Ovde mogu da kažem samo grubu procenu na osnovu brzog pregleda Steam Workshop-a za Dota2 iteme i brojeva koji tamo stoje. Trenutan broj itema koji su ubačeni u Workshop je 20,101 od toga je 4,341 "accepted" za igru. Tu spadaju i karte/ticketi za razne turnire, kuriri, HUD-s, wardovi i svašta nešto još, ne samo setovi i itemi za heroje. To mu dodje oko 21% stvari koje se ubace u Wokrshop na kraju udje u Store za prodaju. Opet kažem, ovo je krajnje gruba procena trenutnog stanja, moguće je da grešim. Pitanje da li se računaju one prve stvari koje su ubacivane u Dotu i još brdo nekih faktora u koje ja nemam uvida. 3. O zaradi se zna toliko, da tvorac modela dobija 25% od ukupne prodaje, dok ostalih 75% pripada Valve-u. O konkretnim brojkama se ne sme govoriti zbog ugovora, ali se prostom matematikom može doći do neke grube predstave kolika je moguća zarada. Što se drugog dela pitanja tiče. Da, ima ljudi koji su se posvetili potpuno Dota2 itemima i zapravo napustili svoje poslove na kojima su radili prethodno. Sada već postoje neka poznata imena (kako samostalnih autora tako i studija sa par ljudi) Dovlaa je pomenuo Anuxinamoon i Danidem, ja ću navesti još neka imena: LiveWorkshop, DotaCinema, DNADota, RedMoon, DotaFX itd.
  4. Želite li da pravite modele za DOTA2? Bacite pogled na @klanrur da saznate kako. http://t.co/aZpAh9SEpk

  5. Dota2 ARTBOOK gathered many artists and their work on one place, including me and my own humble submission. http://t.co/Eh2jAlK4VL

  6. Za početak krećemo od onoga što je najbitnije da zna neko ko počinje. KOJI SU PROGRAMI POTREBNI Ja ću navesti one koji su meni najviše koristili dok sam radio na modelu za Abaddona. Naravno postoje mnoge varijacije istih, a one koje ćete izabrati zavisi samo od onoga što vama odgovara. Jedan od primera su recimo 3D Max/Maya/Softimage, tri programa koji rade iste stvari, ali od preferencija modelara/dizajnera zavisi koji će izabrati. Ja recimo koristim i 3D Max i Softimage, jer mi je u prvom lakše da renderujem model i texture, dok mi je na primer Softimage mnogo lakši i intuitivniji što se tiče samog procesa modelovanja. Elem, najbitniji za pravljenje itema za Dotu (a i generalno za samo modelovanje) su 3 programa bez kojih se ne može radit': Photoshop (sredjivanje tekstura i pravljenje slika za promociju) 3D Studio Max (pravljenje lowpoly modela i Rigging modela) ZBrush (pravljenje Highpoly modela) Opcioni, ali takodje veoma korisni: xNormal (mini-program za "bake" tekstura) Mudbox (za bojenje/sredjivaje tekstura direktno na modelu) Marmoset Toolbag 2 (za preview modela i tekstura) After Effects (za sredjivanje gifova i pravljenje video snimaka) Pošto već pričamo o programima/alatima za rad, još jedan alat bez koga će vam rad u većini programa biti mnogo teži (a samim tim i vaš život) je grafička tabla za crtanje! Naravno život postaje još lakši i lepši, ukoliko imate da izdvojite jedno 2000$ (koje ste čuvali za polovnog punta recimo), pa se umesto toga odlučite da kupite ovako nešto. (jednoga dana ću te imati..) Svakako da oni koji se već bave modelovanjem sve ovo već znaju, ali mislim da je bitno da se krene od osnovnih stvari, kako bi postojao dobar temelj na kome će dalje da se gradi priča.
  7. Pozdrav ljudi, Ovde Vladimir (LVL45), dizajner Abaddon Seta - Haze Whisperer, o kome je bilo već reči ovde na Dota2 podforumu. Mislio sam da bi bilo korisno, a možda nekima i zanimljivo, da postoji tema o pravljenju itema za Dotu i najnovijim dešavanjima iz te sfere. O ovome već ima dosta dobrih tutorijala na netu, neki od njih će verovatno i biti spominjani, ali retko koje objašnjenje postoji na srpskom. Ujedno bi ovde nastalo mesto gde bi se pod istim krovom okupili ljudi koji se već bave time ili bi želeli da se upuste u tu avanturu, da se medjusobno pomažu i razmenjuju ideje. Vremenom se možda i formira neka grupa ljudi sa naših prostora koji su zainteresovani za ovu oblast Dote i 3D modelovanja. Ukoliko bude interesovanja, trudiću se da objavljujem materijal kad god budem mogao, pa ćemo da vidimo šta će da ispadne. Slobodno ostavljajte vaše predloge, radove, ideje, workshop iteme/setove koji su se vama svideli (zašto su vam se svideli), pitanja i sve ono što bi moglo da bude vezano za Dota 2 modelovanje.
  8. RT @klanrur: New Post: Uz novi Black Ops 3 dobijate - frižider! Activision je tokom ComicCon sajma objavio… http://t.co/Kno85xSVZT http://t…

  9. "Warcraft movie is now scheduled to open June 10, 2016." #fingerscrossed https://t.co/ho7vDVsfQg

  10. Haze Whisperer Set on new Weekly Workshop list from awesome @DotaCinema Check it out! #dotacinema #abaddon #dota2 https://t.co/wymdi9kTqn

  11. Haze Whisper Set on Weekly Workshop list from awesome @DotaCinema Check it out! #dotacinema #abaddon #dota2workshop https://t.co/wymdi9kTqn

  12. Hvala jos jednom! Evo krenuo sam sad u to sve, pa cemo videti sta ce biti.:)
  13. To bi bilo sjajno! Sutra cu da sastavim neki tekst, pa da ti posaljem.
×
×
  • Create New...