rur_bot

Moderatori
  • Content count

    12,260
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About rur_bot

  • Rank
    sentinel

Profile

  • Gender
    Not Telling
  • Klan/Tim:
    Klan RUR

Recent Profile Visitors

13,946 profile views
  1. Paris Saint-Germain Esports je danas objavio da će sa dva nova igrača pojačati svoj League of Legends tim. Frederic “Fraid” Simonet i Matti “WhiteKnight” Sormunen će nastupati za Parižane koji se takmiče u EU LCS Challenger Series. Oba igrača su na rosteru navedena kao top lejneri, i biće konkurenti za poziciju startnom top lejneru Etienne “Steve” Michels-u. Ekipa PSG nije najbolje započela sezonu u EU Challenger Series i trenutno se nalazi na poslednjoj poziciji, sa samo jednim osvojenim bodom iz prethodna 3 meča. Cilj organizacije je da sa pojačanjima povećaju konkurenciju za startnu poziciju u timu, u nadi da će to dati bolje rezultate kako bi izbegli zonu ispadanja. Članak će biti ažuriran kada više detalja bude bilo poznato. Pročitajte na sajtu
  2. Treće kolo Prve Srpske Lige je iza nas, naizgled neuzbudljivo jer su odigrana samo dva meča, ali je na tabeli došlo do velikih promena. Prvi meč odigrao se između ekipa CS-GO.rs i Executors, gde je ekipa CS-GO.rs odnela možda najuverljiviju pobedu u Ligi do sada i sa 3 osvojena poena dospela na prvu poziciju na tabeli, tačno iznad najvećih favorita, ekipe iNation, koja je trenutno sa jednim mečom u zaostatku. de_cache – CS-GO.rs 16:08 Executors de_overpass – CS-GO.rs 16:00 Executors Drugi i poslednji meč bio je između ekipa HEJT i Psychoactive, gde je ekipa Psychoactive obezbedila sebi prva 3 boda u Ligi, pobedama na mapama Cache i Inferno. de_cache – Hejt 03:16 Psychoactive de_inferno – Hejt 10:16 Psychoactive Kada je sledeće, četvrto kolo u pitanju, čeka nas možda najuzbudljiviji meč do sada, između ekipa CS-GO.rs i iNation, opravdano nazivan domaćim CS:GO derbijem. CS-GO.rs, trenutno prva ekipa na tabeli i jedan od najvećih favorita za osvajanje prvog mesta, i iNation, surovi profesionalci, pobednici prve sezone Prve Srpske Lige sa velikom šansom da osvoje i drugu. Kompletan pregled i satnicu sledećeg kola možete videti ovde: Pročitajte na sajtu
  3. Novembra prošle godine Blizzard je na BlizzConu najavio da će pokrenuti specijalni globalni sistem takmičenja za njihov popularni šuter Overwatch – Overwatch League. Osim inicijalnih informacija i fensi reklame koju smo tada videli, o svemu ostalom od tada nije bilo ni traga ni glasa, iako je najavljeno kao da će biti sledeća velika stvar u svetu esporta. Ipak, danas konačno imamo prilike da saznamo više o ovome, zahvaljujući korejskim novinarima, koji su juče dobrano o ovome ispitali Nejta Nanzera, glavnog čoveka u Blizzardu kada je esport u pitanju. Naravno, velika zahvalnost ide i korejskim fanovima koji su na Redditu podelili prevod ovog intervjua na engleski, zahvaljujući kome vam sada i prenosimo ove informacije. Ovo prilikom prenosimo pitanja i odgovore u celosti. U kojoj formi će se Overwatch Liga manifestovati? Nejt Nanzer: Naš ultimativni cilj je da stvorimo globalnu ligu koja će biti nalik tradicionalnim sportovima kao što je fudbal. Zato i imamo plan da implementiramo sistem timova bazniranih na gradovima. Iako je Koreja veoma zrela kada je u pitanju esport, nema previše takmičenja koja su zasnovana na regionima. Zato težimo ka tome da ostvarimo stabilnost timova kroz regionalne sponzore, i čak razmišljamo i o stvarima kao što su timski stadioni u budućnosti. Takođe, u Overwatch ligi neće biti ispadanja, jednom kada tim bude izborio pravo da u njoj učestvuje. Ovo će omogućiti vlasnicima timova da učestvuju u Ligi sa velikom dozom stabilnosti. A kako je stabilnost klučna stvar prilikom izgradnje lige, obezbedićemo sigurne plate za igrače, tako što ćemo deliti profit sa timovima. Da li mislite da će se sistem zasnovan na regionima dobro uklopiti u Južnoj Koreji? Nejt Nanzer:Preterao bih kada bi rekao da sam uveren u to, ali snažno mislim da je Overwatch igra koja je savršena za esport. Svestan sam da su neki korejski fanovi zabrinuti zbog sistema zasnovanog na regionima, ali ovo je presedan ne samo u Koreji, već u čitavom svetu, kada je esport u pitanju. Biće to veliki izazov za Blizzard, i daćemo našu maksimalnu podršku. Mnogi fanovi se pitaju kako će timovi dobijati imena, odnosno da li će se u imenima nalaziti i imena gradova. Ovo je nešto o čemu još nismo odlučili i zavisiće pre svega od lokanih zahteva i želja. Kakav realan model zarade je potreban da bi se održala Overwatch League? Nejt Nanzer:Kvalitetan sadržaj je ključan. Overwatch esport odeljenje se nalazi direktno pod okriljem razvojnog tima Overwatcha, zato što verujemo da u cilju razvoja esport scene, potrebna je velika podrška i brojne promene unutar same igre. Zato ćemo, kada startuje Overwatch League, dodati u igru stvari kao što su direktno gledanje mečeva, lak i brz pristup statistici igrača i gledanje dodatnog sadržaja iz same igre. I upravo ćemo kroz takav kvalitetan sadržaj privući i promovisati globalne i regionalne sponzore, i sa timovima deliti profit od sponzorstva, prodaje karata, prava na emitovanje mečeva i prodaje raznih usputnih dobara i rekvizita. Voleo bih da iskoristim priliku da naglasim da Overwatch League nije tu tek radi promocije igre. Naša krajnja težnja je da izgradimo stabilan esport sistem koji će biti rame uz rame sa tradicionalim esportovima. Blizzard će kontinuirano ulagati u to dok ne postignemo cilj. Overwatch u ovom trenutku ima preko 20 miliona igrača koji su kupili igru, za svega osam meseci od izlaska, tako da verujemo da ima dovaljno potencijala da uspe Pomenuli ste stadione/arene za timove, kakvi su tu planovi? Nejt Nanzer:To će zavisiti od regiona do regiona. Konkretno za Koreju razmatramo puno opcija, zato što je Južna Koreja mesto gde se rodio Esport, i već postoji veliki broj esport arena. Sve to zahteva neke odluke koje će morati da donose vlasnici timova, tako da je teško reći bilo šta u ovom trenutku. Da li planirate da sa timovima delite profit i od prodaje stvari unutar igre (mikrotransakcije, loot boxes)? Nejt Nanzer:Naša procena je da sa trenutom bazom Overwatch igrača, razvijanje esport scene je i te kako profitabilno. Zato ćemo pokušati da zasnujemo model poslovanja baziran na deljenju profita kako smo već pomenuli, od sponzora, prodaje karata, prava na prenos mečeva i fizičkih dobara i rekvizita. Što se tiče profita od in-game prodaje, o tome još nismo odlučili, ali se o tome snažno razmišlja. Postoji mogućnost da organizujemo sezonske prodaje predmeta u igri koji će imati esports tematiku i na neki način biti povezani sa timovima učesnicima Lige, u kom slučaju bi profit od toga bio deljen sa timovima, ali ova opcija je još uvek u razmatranju. Kada smo već kod in-game stvari, da se osvrnem još jednom na esports podršku – planiramo da u budućnsti učinimo health barove iznad igrača znato vidljivijim nego što su oni sada, kao i novi sistem koji će omogućiti spektatorima da jasnije. Sve je to deo priprema za OW Ligu. Koliko je do sada bilo kontakata sa sa kompanijama i lokalnim vladama po pitanju Overwatch League? Nejt Nanzer:U ovoj fazi, OW League predstavljamo u svim velikim regionima, i u potrazi i kontaktu smo sa potencijalnim vlasnicima timova. Da li je moguće učestvovati u OW League kao mešoviti muško-ženski tim? Nejt Nanzer:Da moguće je, to sve ostaje na vlasnicima timova da odlulče. Što se nas tiče, mi težimo ka potpuno mešovitim timovima – pol, rasa i nacionalnost nisu bitni. Iako je liga bazirana na regionima kada su timovi u pitanju, to ne ograničava timove da imaju igrače različitih nacionalnosti ili sa čak različitih kontinenata. Da li postoji razlog zašto je baš Tracer na zvaničnom logou lige? Nejt Nanzer:Puno smo razmišljali o ovome kada smo pravili logo. Jednostavno, Tracer je jedan od najpoznatijih Overwatch karaktera, pa smo smatrali da će ljudi odmah moći da zaključe da je OW takmičenje, bez i da uopšte čitaju tekst. Zato je i njena poza veoma atletska, kako bi ljudima dala osećaj takmičenja i nadmetanja. Da li postoje neki konkretni datumi i raspored za OW Ligu u budućnosti? Nejt Nanzer:Ove godine sezonu ćemo početi u trećem kvartalu 2017. godine. Tokom ovog perioda, biće puno osnivanja timova i angažovanja igrača, kako bi liga dobila kompaktnu formu. Ipak, tek od 2018. će krenuti Overwatch League u punom izdanju, sa celom sezonom, jasnim rasporedima i ostalim planovima o kojima smo pričali. U početku, Liga će se odigravati na velikim stadionima u glavnim regionima, i sa dovaljno timova i razvijenom infrastrukturom, možete uživati u Overwatch Ligi igranoj na stadionima. Takođe, finalni događaj sezone se neće održati na BlizzConu, kako je tradicija kod Blizzardovih igara, već ćemo svake godine imati drugu lokaciju po gradovima širom sveta. Da li će biti draftovanja igrača pre početka lige? Nejt Nanzer:Neće biti drafta. Veoma nam je važno da vlasnici timova polažu prava na igrač, što je takođe deo stabilnosti lige i timova. Učinićemo sve što je u našoj moći da ne dođe do raspadanja timova unutar OW Lige. Kada smo kod vlasnika timova, kako će oni biti izabrani? Nejt Nanzer:Svako ko želi da investira u OW Ligu i pokaže ozbiljne, dugotrajne planove sa timom je dobrodošao. Naravno, potrebno je da imaju neophodan kapital i konkretne planove za tim. Kako bi ispoštovali privanost kompanija i organizacija koje žele da investiraju u Ligu, nismo u mogućnostu da javno iznesemo kakve su tačno kvalifikacije. Ukoliko je vlasnik odobren preko saradnje sa OW Lige, njegov tim može momentalno da pristupi ligi. Ovo su bila sva važna pitanja sa konferencije, na kraju je rečeno da će više informacija doće vrlo uskoro, preko zvaničnih Blizzard kanala. Originalni prevod korejskih pitanja na engleski možete naći na ovom Reddit threadu. Pročitajte na sajtu
  4. TBS (Turner Broadcast System) je danas najavio da će nakon CS:GO lige prenositi na svom TV kanalu i Street Fighter 5 turnir koji će početi 27. marta. Na turniru će učestvovati 32 takmičara među kojima će se naći 16 najboljih igrača sa prošlogodišnjeg Capcom Pro Toura i 16 koje će Capcom lično pozvati. Sam turnir će započeti preliminarnim rundama kojima će se broj igrača smanjiti sa 32 na 24, a odatle ćemo imati priliku da gledamo 6 igrača svake nedelje kako se nadmeću. Samim tim, imamo spisak prvih 16 igrača na osnovu CPT rezultata iz 2016: TL|NuckleDu EG|Ricki Ortiz GGP|Kazunoko YD|Haitani RZR|Fuudo MOV YD|Yukadon HM|GO1 RB|Luffy RZR|Xian BST|Daigo TP|Phenom Melt|Mister Crimson GW|Eita PG|Philipino Champ Ovo nije prvi put da Street Fighter V ima priliku da bude na televiziji pošto su se već prenosila EVO i Capcom Cup finala na ESPN2 kanalu prošle godine, ali bi ovo mogla biti sjajna prilika za Street Fighter da još dublje upliva u eSports vode i mnogo toga zavisi od uspeha ovog događaja. Do tada možete pogledati zvanični trejler. The next season is coming, and it’s going to be down-right fierce! #ELEAGUESFV pic.twitter.com/coybI9PoBP — ELEAGUE (@EL) February 23, 2017 Pročitajte na sajtu
  5. U toku su mečevi trećeg kola Fortuna Championship Series na Twitch kanalu: https://www.twitch.tv/fortunagamingtv RUR Esports vs Instinct Esports Tokom pik/ban faze smo videli da su obe ekipe odradile domaći zadatak i pripremljene došle na ovaj meč. Na samom početku meča smo videli First blood Milice sa Katarinom, koji je iznenadio Hamzonija lvl2 all in-om. U nastavku smo videli veoma dobru igru oba tima koji su bili izjednačeni u većem delu meča. Zanimljiv shotcall odigrao se nešto pre 30. minuta kada smo videli takozvani base race, kada se RUR Esports odlučio da ispuša top lejn sa svih 5 članova, dok je Sacre ostao sam na bot lejnu sa Camille i uspeo da sruši inhibitor i dve Nexus kule. Umalo smo videli Xpeke potez u režiji Sacrea, koji je ostao “kratak” za nekoliko udaraca. U 33. minutu je ekipa Instinct Esport uspela da uzme Barona, koji im je pomogao da osiguraju prvu pobedu u ovom bo2 duelu. MVP meča: INS Sacre (Camille) KDA 6/3/6 Pročitajte na sajtu
  6. Juče smo u prvom danu mečeva na IEM Katowice videli još jednu slabu predstavu Evropskih timova. ROX Tigers, tim koji se trenutno nalazi na osmoj poziciji u LCK ligi, pobedio je H2k-Gaming, jednu od najboljih evropskih ekipa u BO3 serijama i kvalifikovao se za plej-of turnira iz grupe A. Druga velika nada Evrope, ekipa G2 Esports je izgubila od tima Flash Wolves. Jedini preostali evropski neporaženi tim su Unicorns of Love, koji su odneli pobedu protiv Kongdoo Monster, a već danas u 12:00 ćemo moći da gledamo njihov meč protiv ekipe Flash Wolves. Rezultati Grupa A Pobednička runda 1 ROX Tigers 1-0 M19 ROX je ubedljivo savladao M19, koji nije uspeo da uzme nijedan objektiv. MVP meča bio je mid lejner Son “Mickey” Young-min koji je imao perfektan KDA 4/0/5 sa Ekkom. H2k-Gaming 1-0 Hong-Kong Esports Hong Kong Esports, ekipa koja je na turniru zamenila EDG, pružila je veliki otpor ekipi H2k, koja je svakako bila favorit u ovom meču. H2k je odnela pobedu i prošla dalje u drugu rundu gde ih je sačekao ROX u drugoj rundi grupe A. Pobednička runda 2 ROX Tigers 2-1 H2k-Gaming Bolja kontrola objektiva širom mape je ekipi ROX Tigersa donela pobedu u prvom melu. Gwon “Sangyoon” Sang Yun je dobrom partijom sa Varusom pomogao svom timu da upiše prvu pobedu u ovoj BO3 seriji. U drugom meču je ROX imao veliku prednost iz ranijih faza meča, ali je H2k dobro iskoristio njihove greške, što ih je odvelo u meč 3. Bolji draft i igra tokom celog meča, ekipi ROX Tigers je donela brzu pobedu i plasman u plej-of. H2k će sledećeg protivnika sačekati u gubitničkom breketu Grupe A gde će se sastati protiv pobednika meča između M19 i Hong Kong Esports. Ovako trenutno izgleda breket grupe A: Grupa B Pobednička runda 1 Kongdoo Monster 0-1 Unicorns of Love Unicorns of Love su u većem delu meča bili u kontroli, ali su se pomučili dok ga nisu priveli kraju. Nakon 56 minuta smo konačno videli pobedu prve evropske ekipe protiv korejskog Kongdoo Monster. G2 Esports 0-1 Flash Wolves G2 nastavlja sa trendom loših igara na internacionalnim turnirima. Iako su bili nosioci ovog turnira, G2 je potpuno nadigran od strane Flash Wolvesa, koji su prvoplasirana ekipa u LMS ligi. Meč je završen za nešto manje od 39minuta. Ovako izgleda breket grupe B: Raspored za dan 2: 11:00 – Grupa B – Pobednička runda 2 Unicorns of Love vs Flash Wolves 14:30 – Grupa A – Gubitnička runda 1 M19 vs Hong Kong Esports 18:00 – Grupa B – Gubitnička runda 1 Kongdoo Monster vs G2 Esports Pročitajte na sajtu
  7. Večeras nastavljamo sa mečevima trećeg kola Fortuna Championship Series sa početkom od 20:00 časova. Evo šta nas očekuje: RUR Esports vs Instinct Esports Duel dva velika favorita za osvajanje FCS takmičenja. Ekipa RUR Esports će imati težak zadatak da nadoknadi izgubljene bodove iz prošlog kola, kada zbog tehničkih problema nisu uspeli da odigraju meč, što ih je ostavilo na tri boda deficita u odnosu na Instinct. Sada više nemaju pravo na kiks, ukoliko žele da se bore za titulu. Svoj kvalitet će najbolje dokazati ukoliko pruže dobre partije protiv Instinct Esports, koji su pokazali najviši nivo igre u dosadašnja dva kola i nalaze se na prvom mestu na tabeli sa maksimalnih 6 bodova.. Sigurno nas očekuju odlični mečevi, ne propustite! ASUS RoG Elite vs Mistiga Crew ASUS RoG Elite je nakon dve izgubljene partije od Instinct Esports u prvoj nedelji takmičenja povratio samopouzdanje i prošle nedelje u drugom kolu savladao ekipu Team Reject. Sa skorom 2-2, oni trenutno dele petu poziciju sa timovima RUR Esports i Mistiga Crew. Sa druge strane, ekipu Mistiga Crew smo imali priliku da gledamo samo u mečevima prvog kola, kada su izgubili obe partije od ekipe EON Gaming. U prošlom kolu su imali sreće i zaradili poklon bodove od ekipe RUR Esports, ali će večeras imati priliku da pokažu svoj kvalitet u duelu protiv iskusne ekipe kao što je ASUS RoG Elite (bivši Elite Squad). Preostale mečeve trećeg kola Fortuna Championship Series ćete moći da pratite uživo večeras od 20:00 časova na Twitch kanalu: https://www.twitch.tv/fortunagamingtv Pročitajte na sajtu
  8. Glavni direktor LoL ekipe Team Liquid, Steve Arhancet, objavio je na svom Fejsbuku da će tim pokušati da iskoristi pauzu za vreme trajanja IEM Katowice turnira kako bi testirali nove igrače i rotirali pozicije između postojećih igrača. Po internetu već kruže glasine da će se Pigled rotirati na mid lejn, dok bi se Link ili Goldenglue oprobali na poziciji AD kerija, u nadi da će im takva rotacija doneti bolje rezultate. Pored novosti o testiranju novih igrača i zameni pozicija u timu, menadžeri tima Arhancet i Michael Artess prokomentarisali su i izostanak Austin “Link” Shina iz prethodnih mečeva: “Testirali smo Linka tokom skrimova i na osnovu statistike iz tih mečeva došli do zaključka da je Goldenglue bio bolji izbor za tim“. Team Liquid se trenutno nalazi na poslednjoj poziciji u NA LCS ligi sa skorom 2-8. Očekujemo da tim do kraja nedelje objavi svoj konačni roster, nakon što su izvršena sva testiranja i ispitane sve opcije. Pročitajte na sajtu
  9. Iako se sistem sa 10 banova već uveliko koristi na profesionalnoj sceni, dugo nije bilo govora o tome kada će biti primenjen i na ostatak LoL zajednice. Aktuelni League of Legends peč je verzija 7.3, ali Riot već razmišlja o budućnosti. Andrei “Meddler” van Roon, Riotov glavni champion dizajner , najavio je implementaciju sistema sa 10 banova koja će uslediti odmah nakon promena odbrambenih itema i tenk championa, u pečevima 7.9 ili 7.10. Meddler je objasnio da sistem sa 10 banova, koji se trenutno koristi na profesionalnoj sceni, još uvek nije primenjiv na javnim serverima zbog negativnih implikacija koje može imati na meč. Obzirom da je LoL zajednica Riotu više puta jasno stavljala do znanja da želi manje vremena da provodi u odabiru championa, pitanje je kako će se Riot pristupiti ovom problemu. Jedno od najboljih rešenja koje se pojavilo na Redditu predlaže da Riot omogući istovremeni ban svim igračima u trajanju od jednog minuta. Iako bi se na ovaj način izgubio redosled banovanja, primena ovakvog sistema bi skratila vreme provedeno u odabiru championa do četiri minuta. Primena dvofaznog sistema banovanja bi sigurno bila najbolja opcija za Ranked Team, ali obzirom da redosled i nije od prevelikog značaja u solokju mečevima, Riot bi trebao ozbiljno da razmisli o ovom predlogu. Naravno, ukoliko bi igrači pokušali da banuju istog championa više puta, ta opcija bi bila onemogućena nakon što je prvi igrač zaključao svoj izbor. Iako bi primena ovakvog sistema svakako imala svoje mane, možda bi ta kompenzacija bila vredna 3 ili 4 minuta ušteđenog vremena koje bi igrači proveli tokom pojedinačnog banovanja championa. Kada se na to dodaju zakasneli banovi/odabiri championa, zbog kojih bi ceo proces morao da se ponavlja, jasno nam je zašto niko ne želi da Riot dodatno produžava pick/ban fazu. Da li vi imate predlog kako bi bilo najbolje primeniti sistem sa 10 banova na javne servere? Pročitajte na sajtu
  10. Danas su odigrani prvi mečevi četvrtfinala prve sezone GSL 2017. Bili su to sukobi ljudi protiv vanzemaljaca, Terran protiv Protossa: INnoVation protiv Statsa, i TY protiv soO – Terran protiv Zerga. Nešto ranije danas smo pisali o totalnoj dominacijij Terrana u Koreji, i svi su očekivali da će se ona nastaviti. I u oba meča je delovalo tako. TY je relativno lako poveo sa 2-0 protiv Zerg igrača, proverenim ranim harasmentom, ali su onda došle partije gde je sOO uspeo stabilnije da uđe u mid-late deo i dobije 3 partije zaredom, i tako na iznenađenje publike, izbaci favorizovanog TY iz daljeg takmičenja, obezbedivši sebi mesto u polufinalu. Sledeći meč je bio podjednako uzbudljiv, Stats je vanserijski dobar Protoss igrač, ali ga je trema ili prosto nadmoć INnoVation stavila u situaciju da gubi 2-0. Onda se dešava čudo, baš kao i u prvom četvrtfinalu. INnoVation, koga mnogi smatraju čovekom robotom, zbog njegove savršene egzekucije taktika, je počeo da gubi konce, igra bez jasne ideje i gubi mapu za mapom. U poslednjoj borbi pri rezultatu 2-2 pokušao je da napadom na treću bazu uspori makro igru Statsa, ali se Protoss nije dao zbuniti i iskoristio je upravo taj trenutak za frontalni napad na glavnicu Innovationove armije, fokusirajući brzo Liberatore i ostavljajući Innovationa sa desetkovanon vojskom, nakon čega mu je ostalo samo da izađe iz partije, i završi svoju prvu GSL sezonu u 2017. godini. Svoje protivnike u polufinalu sOO i Stats će saznati u petak na subotu ujutru po našem vremenu, kada se igraju preostala dva meča četvrtfinala, sOs protiv herO i Ryung protiv Marua. Mečeve možete gledati na zvaničnom GSL Twitch kanalu – www.twitch.tv/gsl, gde će vam domaćini kao i uvek biti legendarni kasterski duo – Tasteless i Artosis. Pročitajte više na sajtu
  11. Na zvaničnom League of Legends Twitter kanalu juče je osvanula mala tizer slika koja nagoveštava da uskoro možemo da očekujemo novi Zyra skin – Void Zyra. Da se radi o Void skinu poprilično je izvesno na osnovu boja koje su korišćene (poput onih za Void Fizz iz 2014. godine), pa nam se čini da će Zyra sa novim skinom ličiti na Kerrigan više nego ikada. Ukoliko se ispostavi da je zaista Zyra skin, ovo će biti do sada tek peti skin koji je ovaj champion dobio. Dva su stigla uz samog heroja kada je izašao – Classic i Wildfire, jedan je dobila kada ju je SKT T1 izabrao za jedan od pobedničkih skinova povodom njihove titule prvaka sveta, i jedan je dobila 2013. godine – Haunted Zyra. Ne znamo ni kolika će biti cena skina, da li standardnih 975 RP ili više. Pomenuti Void Fizz iz 2014. godine je tada koštao 1350 RP. U svakom slučaju, spremite se za grind ili spremite vaše novčanike! Rise, my darlings. pic.twitter.com/WkSEtUEiZv — League of Legends (@LeagueOfLegends) February 21, 2017 Pročitajte na sajtu
  12. CS:GO sastav tima EnVyUs juče je dobio novo pojačanje u vidu dojučerašnjeg igrača G2 Esports, Adila “ScreaM” Benrlitoma. Ovaj dvadesetdvogodišnji Belgijanac marokanaskog porekla ima veoma šarenoliku sedmogodišnju CS karijeru iza sebe, sa velikim brojem timova i transfera, tako da je pravo čudo da je čitavih godinu dana proveo u timu g2 esports, ali je tim ipak napustio početkom februara, kada mu je istekao ugovor. Imao je veoma uspešnu godinu u g2, sa gomilom titula i finala sa premijer i major turnira, gde se svakako izdvaja titula na Esports Championship Series, vredna 250 000 dolara. Nakon što je pre par nedelja napustio tim, praktično do juče je bilo nejasno čije će boje nositi u ovoj godini, a izgleda da su se oko njega borili EnVyUs i FaZe Clan, koji je za 500 000 dolara kupio našeg Nikolu “NiKo” Kovača, tako da im para za dobru ponudu sigurno nije manjkalo. Ipak, ScreaM je na kraju završio u redovima Team EnVyUs, od danas i zvanično, a sve je to bio deo jedne mnogo veće razmene koja se nakon ELEAGUE Major desila na francuskoj CS:GO sceni, kada je nastao francuski super tim Pročitajte na sajtu
  13. Slučajnost ili je pak u pitanju zaista neizbalansiranost, ali čini se da Terran igrači ovih dana apsolutno rasturaju StarCraft ladder i svu konkurenciju ostalih rasa, bar kada je Grand Master ladder Južne Koreje u pitanju. Dovaljan je jedan pogled na top 15 Grand Master igrača, i biće vam jasno o čemu pričamo. Iako se StarCraft 2 pro zajednica istini za volju stalno žali kako je ovo ili ono prejako i treba ga nerfovati, ne može se osporiti činjenica da trenutno Terran igrači ubedljivo dominiraju na najjačoj StarCraft sceni u svetu – Južnoj Koreji. Trenutno sve glavne titule drže Terran igrači. Terran Byun je šampion sveta i GSL prvak, Terran Innovation je osvojio IEM Gyeonggi, TY je u finalu protiv takođe Terrana Marua osvojio 200 000 dolara vrednu titulu na StarCraft 2 turniru u okviru WESG… dominacija Terrana je očigledna, i pored nerfa Liberatora i “ubijanja” Tenkivac strategije. Ono u čemu se gotovo svi slažu jeste da snaga Terrana, posebno protiv Zerg igrača, leži u neverovatnoj snazi Reapera koji su u mogućnosti da veoma efikasno i konstantno pritiskaju ranu ekonomiju Zergova, ne dozvoljavajući im da imaju ni trunku mira. Ovu je strategiju posebno dobro razvio svetski prvak ByuN, čiji je Reaper mikro doveden do savršenstva. U nedavnom duelu protiv Byula, koga je ByuN dobio 4-0, videla se sva snaga Reapera u pravim rukama, što Byunove svakako jesu. Na kraju, posle 4 teška poraza, Byulu je ostalo da samo napiše razočarani i konkretni tvit o stanju njegove rase: zerg trash — 한지원 (@Sc2_ByuL) February 21, 2017 Pročitajte više na sajtu
  14. Već danima čitava Overwatch zajednica pokušava da provali ko će to zapravo biti novi Overwatch heroj, 24. po redu, a čini se da se Blizzard veoma uspešno igra sa maštom fanova igre, stalno ih šaljući na ovu ili onu stranu. Nakon što su neko vreme svi bili ubeđeni da će to biti Doomfist, pa preko priče o misterioznom Grčkom karakteru, sada smo došli do male afričke devojčice iz Overwatch grada Numbani. Ime ove pametne cure je Efi Oladele, ona ima svega 11 godina, a već je vrhunski stručnjak za robotiku i veštačku inteligenciju. Organizacija Adawe Foundation joj je odala priznanje titulom “Ovekovečnog genija”. O Efi smo prvi put saznali noćas preko teksta na zvaničnom Overwatch sajtu. U tekstu se radi o fiktivnom intervjuu koji ova devojčica daje za emisiju “Spotlight on Numbani”, koja se emituje na kanalu Atlas News. Kratki intervju deluje kao da je pun raznoranih skrivenih poruka i hintova, koje ostaju na igračima da protumače kako žele. Da li će mala Efi biti novi tech-based heroj, iako ima svega 11 godina? Ili će možda novi heroj biti neka njena kreacija koju nagoveštava u razgovoru? Intervju na Overwatch stranici gde se po prvi put susrećemo sa Efi možete pronaći na ovom linku. Pročitajte na sajtu
  15. Pre nekoliko dana na Twitch kanalu Momochia smo imali priliku da ispratimo onlajn egzibicioni meč između petnaest najboljih igrača Japana i Koreje. Japan tradicionalno važi za najveću silu u svim tabačinama kojima se zapravo bave, ali su im izmakli najveći trofeji u vidu EVO i Capcom Cup turnira što je mnoge nateralo da preispitaju njihovo mesto na samome vrhu što se Street Fighter scene tiče. Sa druge strane, Koreja je prvenstveno u svetu fajtera poznata po svojim King of Fighters i Tekken igračima, ali su za vreme Street Fightera 4 iz Koreje pronikli elitni igrači kao što su to Poongko i aktuelni EVO šampion Infiltration, kao i nova garda mladih, ali izrazito nadarenih igrača za Street Fighter 5. Zahvaljujući dobroj konekciji između dve zemlje, moglo se neometano pratiti tri sata Street Fightera najvišeg nivoa. Ukoliko ne želite da saznate rezultat meča, preskočite sledeći pasus. SPOILERS Japan je prvi uspeo da se odvoji serijom Reiketsua od tri pobede do rezultata 6-3 nakon čeka je Koreja uspevala da održi rezultatski priključak, ali ne i da preokrene stvari u svoju korist. Situacija je delovala prilično loše već pri rezultatu 13-10 jer je Koreja izgubila svog najpoznatijeg predstavnika Poongkoa. Koreja je morala da se osloni na XYZZY-a i Verlorena, sjajne, ali nedovoljno dokazane igrače u naletu same klase Japana tj. Haitanija, Nemoa, Itazana i Momočija. XYZZY je uspeo da savlada Haitani, ali je Nemo uspeo da dovede Japan na meč od pobede. U tom momentu je u sjajnoj seriji Verloren izneo pobedu protiv Japana konačnim rezultatom 15-14 savladavši na kraju Momochia koji je i organizovao događaj. SPOILERS END Naravno, ima i onih koji će preispitivati legitimitet meča zbog onlajn sredine i zaista, ne treba uzimati ovaj meč kao crkveno slovo po pitanju ko je bolji, ali ovakvi mečevi mogu samo doprineti uzbuđenju koje Street Fighter nosi sa sobom i mi se nadamo još ovakvim izdanjima u budućnosti, a do tada, ako imate vremena, možete odgledati set u celosti. Pročitajte na sajtu