rur_bot

Moderatori
  • Content count

    12,372
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About rur_bot

  • Rank
    sentinel

Profile

  • Gender
    Not Telling
  • Klan/Tim:
    Klan RUR

Recent Profile Visitors

14,021 profile views
  1. Ukoliko ste probali sinoć posle ponoći da upalite Battle.net klijent, mogli ste da primetite da je došao mali patch za isti i nakon pečovanja i restartovanja aplikacije, možda vam je nešto zapalo za oko, iako nije na prvi pogled upadljivo niti je na bilo koji način naglašeno da je došlo do te promene. Naime, od sinoć i zvanično ime Blizzardove legendarne onlajn platforme, Battle.net, odlazi u istoriju, posle preko 20 godina postojanja. Od sinoć se klijent preko koga pokrećemo Blizzardove igre zove jednostavno “Blizzard App”, i umesto prepoznatljive battle.net ikone, sada na njenom mestu stoji Blizzard logo. Ovo ljudima koji već dugo igraju Blizzard naslove verovatno zvuči jako čudno i verujemo da će mnogima teško biti da se odviknu od kultnog imena “Battle.net”. Ovakva odluka je najavljena još septembra prošle godine, ali bez konkretnog datuma, tako da je sinoćna promena došla kao iznenađenje mnogima. Ostaje nejasno koji su Blizzardovi razlozi da se otarasi jednog od njegovih najpoznatijih brendova, ali mnogi smatraju da su u Blizzardu procenili da je od brenda ostalo praktično samo ime i da je mlađoj publici koja nije upoznata sa starijim Blizzard igrama ponekada teško da poveže Blizzard i Bnet u jednu sliku, a pogotovo korisnicima mobilnih telefona, koji takođe igraju jednu od Blizzardovih igara – Hearthstone, a koji svakako nisu tradicionalni gejmeri koji lako prepoznaju Battle.net kao Blizzardov brend. Battle.net je prvi put pokrenut 30. novembra 1996 godine, zajedno sa izlaskom igre Diablo i sve do današnjih dana je služio kao onlajn platforma i servis za igranje svih Blizzardovih igara. Sa izlaskom StarCraft 2 2010. godine, predstavljen je Battle.net 2.0 kakav danas znamo, i koji je od strane mnogih kritikovan zbog lošeg dizajna i zapravo nazadovanja u odnosu na mogućnosti i funkcije originalnog battle.neta. Pročitajte na sajtu
  2. Capcom se danas obratio igračima povodom izmena koje će uslediti u okviru Capcom Fighters Networka. Kako kažu, svesni su da su igrači suočeni sa brojnim nedaćama po pitanju onlajn moda i da zato uz doprinos fanova žele da iz temelja obnove CFN. U tu svrhu Capcom će organizovati beta testiranje na Steamu počevši od 28. marta u 9 uveče po našem vremenu pa do 5. aprila do 8 ujutru po našem vremenu. S obzirom da je u pitanju beta testiranje onlajn infrastrukture, igračima će samo onlajn biti dostupan, ali će se njihovi podaci iz igre prebaciti na beta klijent koji će moći POTPUNO BESPLATNO da se igra. Takođe, igrači će moći da isprobaju promene po pitanju balansa o kojima smo pisali ovde. Dalje možete videti listu poboljšanja kada je CFN u pitanju: Sistem za kažnjavanje Rage Quita Iako su još u decembru dodali ikonice kojima bi se prikazalo da li protivnik prevremeno izlazi iz partije ili ne sada je taj sistem razrađen i česti prestupnici će biti spareni sa sličnim igračima. Vreme Učitavanja Ranked i Casual mečeva Veliki problem igre je u silnom čekanju kojima nas igra izlaže, što je Capcom uvideo i odlučio da koriguje. Zastave u Battle Loungeu Ispravljen je problem u učitavanju zastava Training mode- Čuvanje podešavanja korisnika Podešavanja se sada čuvaju i primenjuju se pri sledećem pristupu modu Matchmaking poboljšanja Smanjeno vreme traženja protivnika kao i mogućnost susreta sa istim protivnikom Fighter Profile podaci Detaljnijije praćenje podataka na profilu Country/ League filter Igrači mogu u pretraživanje igrača uzeti u obzir državu i ligu kojoj pripadaju Dodavanje i blokiranje ljudi na CFNu Na CFNu igrači se mogu dodati i kao prijatelji i blokirati neželjeni sada Interactive timeline Na glavnom CFN meniju možete videti šta vaši prijatelji rade i možete odatle dodavati i blokirati prijatelje, dodavati mečeve u Replay listu, gledati nečiji profil i podešavati šta se na vašem zidu nalazi. Announcer voice Announcer iz igre izvlači vase podatke kao i podatke vašeg protivnika. Izvor: Capcom Unity Pročitajte na sajtu
  3. Easter Eggs su oduvek bili sastavni deo mnogih igara, a pogotovo Blizzardovih igara, jer je ova kompanija uvek rado volela da krije raznorazne zanimljivosti unutar svojih naslova. Sada nam uskrašanja jaja i to kakava, stižu kao nagrade u StarCraft 2, tokom promotivnog perioda od 17. aprila do 8. maja. Sve što je potrebno je da u ovom periodu odigrate 15 partija StarCrafta 2 u nekom od sledečih modova: co-op misije, protiv AI ili ranked/unranked multiplejer. Kada odigrate ovih 15 partija, ovi ispod avatari će se naći u vašoj kolekciji i moramo reći da izgledaju sjajno! Pročitajte više na sajtu
  4. Proslavljeni defanzivac Barselone i muž pevačice Šakire, Žerard Pike, najavio je juče da pokreće sopstveni esport projekat putem svog Tviter naloga. Još uvek je poznato veoma malo detalja, osim da će izgleda kombinovati tradicionalni fudbal i esport, te da su potrebni ljudi za angažovanje na projektu, da rade na “kreiranju budućnosti fudbala u esportu”, i da su otvorene pozicije za takmičare, kreatore sadržaja, organizatore događaja, i esports marketing stručnjake, kako se navodi na njegovom sajtu. Sve ostalo je zasada misterija, ali jedva čekamo da saznamo šta je Barselonina trojka naumila da uradi za esport. Svakako još jedno veliko priznanje esportu. Join me to create the future of football in eSports! ➡ https://t.co/90U1XQq27p pic.twitter.com/xo2zjn7p1Z — Gerard Piqué (@3gerardpique) March 21, 2017 Pročitajte na sajtu
  5. Australijska CS:GO organizacija Renegades će najverovatnije angažovati jednog od najtalentovanijih CS:GO igrača sa ovih prostora, mladog Srbina Nemanju “nexa” Isakovića. Ovu informaciju prenosi portal Slingshot Esports, prema neimenovanim izvorima “bliskim timu” Renegades. Tim Renegades je već skoro 3 meseca pod trenerskom palicom našeg proslavljenog CS veterana, Aleksandra “kassad” Trifunovića, tako da je kassad sasvim sigurno imao veliki uticaj unutar tima na donošenje ove odluke. Prema pisanju pomenutog portala, dogovor i ugovor su praktično već gotovi i sada se samo čeka odobrenje radne vize za devetnaestogodišnjeg Nemanju, kako bi otputovao u Detroit, gde se nalazi timska kuća ekipe. Nemanja će zameniti Simona “atter” Aterstama, koji je kratko vreme igrao umesto Rickeha, ali koji se očigledno nije dobro uklopio u timu, pa će izgleda ostati bez mesta u rosteru. Verujemo da je kassad dobro izabrao, imajući u vidu njegovo iskustvo i poznavanje domaće scene, a RUR intervju sa kassadom iz oktobra prošle godine možete pogledati ispod: Pročitajte na sajtu
  6. Izgleda da je indijski biznismen Roni Skruvala o kom smo već pisali ranije odlučan da podigne nivo na kojem je eSports u Indiji. Ne odustaje od svoje zamisli da pokrene CS:GO i Dota 2 ligu u Indiji, pod nazivom UCypher League, a sada dodatnu težinu tome dodaje i odluka da se mečevi ove lige prenose dnevno na MTV u Indiji, kao i na Twitchu i YouTube Gaming. Redak je prizor u eSports svetu videti da Twitch i YouTube Gaming sarađuju i prenose identičan sadržaj ali očigledno je da je Indija nedostupni dijamant u eSports svetu, sa ogromnom populacijom i neiskorišćenim tržištem. Sigurno pomaže i činjenica da je Skruvala odlučio da uloži i više od početnih 15 miliona $, pa je tu očigledno komad kolača za svakoga. UCypher League će imati nagradni fond od 76 000$ za CS:GO i Dota 2, odvijaće se dva puta godišnje a u njoj će učestvovati po šest timova za početak. Skruvala odlučno naglašava da ostaje pri starom planu i da neće dozvoliti prodaju timova dok se ne izgradi zdrava okolina za igrače ali i posmatrače, i dok se ne privuče publika. Biznismen je izjavio i da već dugo želi da pokrene ovu ligu ali da su tek skorašnja unapređenja infrastrukture u Indiji to omogućila. Pročitajte na sajtu
  7. Pre nekoliko dana je internet buknuo izveštajima o tuči u Grčkom LGC, tj grčkoj League of Legends ligi, i odmah su počela nagađanja i preuveličavanje priče kako su u pitanju navijači Olimpijakosa i sportski huligani. Iako zabrinjavajuće, većina ovih vesti je opovrgnuta i sada saznajemo stvarnu realnost priče. Klip ispod sadrži glasovni snimak u kom se čuje mnogo buke koja podseća na nasilnu tuču, dok snimak kasni pa vidimo da tim još uvek igra. Izveštaji su sugerisali da su dva igrača Panatinaikosa prebijena dok je vlasnik tima završio u bolnici, jer su navijači Olimpijakosa upali na stejdž i tukli igrače, kastere i publiku. Sada saznajemo da su svi igrači tima, kasteri i pomenuti vlasnik dobro i da niko nema nikakve ozbiljne povrede a da nasilnici nisu bili pripadnici Olimpijakosove navijačke grupe već su izražene samo sumnje da su u pitanju navijači NEODREĐENOG tima. U sve je uključeno mnogo nagađanja, a policija je kasnije demantovala da je u pitanju sportska navijačka grupa. Verovatno nikada nećemo saznati šta je zaista bilo u pitanju, a izjavu igrača PAO Pun1sher koji demantuje da je u pitanju sportsko nasilje između klubova možete pogledati ispod (počinje od 00:17): Prevod (PAO Pun1sher): Ok Mihajlo, neki grčki huligani verovatno, mi ne znamo koji, iz kog tima, možda su to bili…imamo dva osumnjičena tima…došli su na LAN i tukli nas…udarali nas zaista jako, pogotovo vlasnika, nismo mogli da odreagujemo…bilo je… Mnogo nagađanja a očigledno je da je fokus napadača bio na vlasniku tima i verovatno iz nekog drugog razloga a ne zbog pripadnosti Panatinaikosu. Važno je da se ružne stvari iz sporta ne prelivaju u eSport jer to ni na koji način ne doprinosi njegovom zdravom razvoju i promociji. Bitno je da su svi igrači dobro i da je lavina nagađanja zaustavljena. Pročitajte na sajtu
  8. Ušli smo u poslednju nedelju regularnog dela sezone Fortuna Championship Series lige. U prvom susretu Instinct je igrao svoju igru i nije dao Mistigi puno prostora za bilo kakvu efektivnu strategiju. Sa rezultatom 23 prema 9, i skoro 20.000 golda prednosti, Instinct je pregazio Mistigu u svom prepoznatljivom stilu. Rezultat drugog meča je ipak nešto što niko nije očekivao. Igrači Instincta su se oslonili na svoj individualni talenat i uzeli su veoma rizične heroje, ali takva strategija im se nije isplatila. U 40. minutu, nakon pokušaja Instincta da završi meč, igrači Mistige su odlučili da idu na sve ili ništa i zaleteli se na svoje loše pozicionirane protivnike. Nakon 20 sekundi, cela postava Instincta je pala i Mistiga je uspela da im nanese prvi i jedini poraz u toku regularnog dela sezone. Nastavak večeri je protekao dosta mirnije. U prvom meču RUR je odigrao veoma čistu igru i osigurao sebi pobedu za 28 minuta. Reject je pružio veći otpor tokom drugog meča, ali RUR je ponovo bio mnogo spremniji i uigraniji. Uz par sekundi razlike od prethodne partije, osigurali su sebi rezultat od 2-0 i zadržali šansu da uđu u plej-of. U četvrtak se igraju poslednji mečevi ligaškog dela Fortuna Championship Series, a sve informacije o ligi možete naći na sajtu fortunaesports.com Pročitajte na sajtu
  9. Kao što smo pisali, EVO Japan će ove godine organizovati i Sai kao uvertiru u glavni događaj koji će se desiti predstojeće i najavijene igre za turnir su bile Tekken 7: Fated Retributions i Guilty Gear Xrd REV 2, desiti predstojeće i najavijene igre za turnir su bile Tekken 7: Fated Retributions i Guilty Gear Xrd REV 2, dok se za treću igru čeka EVO u Las Vegasu. Dobili smo potvrdu, doduše, da treća igra definitivno neće biti Street Fighter V. Hameko, predsednik EVO Japana, je rekao kako se Street Fighter V neće biti deo Sai turnira, ali da su pregovori sa Capcomom u toku da se igra eventualno pojavi na glavnom turniru i kako se nada da će cela lista igara biti objavljena ne EVOu u julu. Izvor: Eventhubs Pročitajte na sajtu
  10. IEM Season XI u Katovicama ove godine je najgledaniji i najposećeniji esport događaj u istoriji esporta, prema zvaničnim brojkama koje su stigle iz ESL, organizatora turnira. Tokom dva vikenda događaja videli smo League of Legends turnir, StarCraft 2 WCS 2017 globalni događaj, HGC 2017 Western Clash šampionat u Heroes of the Storm i CS:GO Major. Čak 173 000 fanova je posetilo uživo Katovice i Spodek Arenu, gde su se turniri održavali, što je povećanje publike od preko 50% procenata u odnosu na IEM Katwovice 2016. Sa druge strane, onlajn preko Twitcha i ostalih striming platformi, IEM Katwovice je uživo gledalo preko 46 miliona jedinstvenih korisnika, oborivši rekord koji je pre toga držao svetski šampionat u League of Legends prošle godine, koji je gledalo 43 miliona ljudi onlajn. Događaj je uživo prenošen na preko 70 različitih medija i na čak 19 svetskih jezika. Ono što je posebno interesantno, 340 000 ljudi je događaj gledalo koristeći eksperimentalni VR prenos. Računa se da su sponzori događaja preko IEM Katovice doprli preko medija i socijalnih mreža do publike koja broji gotovo 255 miliona ljudi, tako da će u budućnosti IEM Katowice biti najbolji reper koliko je unosno sponzorima da ulažu i sponzorišu u esport timove i događaje. Pročitajte na sajtu
  11. IEM Season XI u Katovicama ove godine je najgledaniji i najposećeniji esport događaj u istoriji esporta, prema zvaničnim brojkama koje su stigle iz ESL, organizatora turnira. Tokom dva vikenda događaja videli smo League of Legends turnir, StarCraft 2 WCS 2017 globalni događaj, HGC 2017 Western Clash šampionat u Heroes of the Storm i CS:GO Major. Čak 173 000 fanova je posetilo uživo Katovice i Spodek Arenu, gde su se turniri održavali, što je povećanje publike od preko 50% procenata u odnosu na IEM Katwovice 2016. Sa druge strane, onlajn preko Twitcha i ostalih striming platformi, IEM Katwovice je uživo gledalo preko 46 miliona jedinstvenih korisnika, oborivši rekord koji je pre toga držao svetski šampionat u League of Legends prošle godine, koji je gledalo 43 miliona ljudi onlajn. Događaj je uživo prenošen na preko 70 različitih medija i na čak 19 svetskih jezika. Ono što je posebno interesantno, 340 000 ljudi je događaj gledalo koristeći eksperimentalni VR prenos. Računa se da su sponzori događaja preko IEM Katovice doprli preko medija i socijalnih mreža do publike koja broji gotovo 255 miliona ljudi, tako da će u budućnosti IEM Katowice biti najbolji reper koliko je unosno sponzorima da ulažu i sponzorišu u esport timove i događaje. Pročitajte na sajtu
  12. IEM Season XI u Katovicama ove godine je najgledaniji i najposećeniji esport događaj u istoriji esporta, prema zvaničnim brojkama koje su stigle iz ESL, organizatora turnira. Tokom dva vikenda događaja videli smo League of Legends turnir, StarCraft 2 WCS 2017 globalni događaj, HGC 2017 Western Clash šampionat u Heroes of the Storm i CS:GO Major. Čak 173 000 fanova je posetilo uživo Katovice i Spodek Arenu, gde su se turniri održavali, što je povećanje publike od preko 50% procenata u odnosu na IEM Katwovice 2016. Sa druge strane, onlajn preko Twitcha i ostalih striming platformi, IEM Katwovice je uživo gledalo preko 46 miliona jedinstvenih korisnika, oborivši rekord koji je pre toga držao svetski šampionat u League of Legends prošle godine, koji je gledalo 43 miliona ljudi onlajn. Događaj je uživo prenošen na preko 70 različitih medija i na čak 19 svetskih jezika. Ono što je posebno interesantno, 340 000 ljudi je događaj gledalo koristeći eksperimentalni VR prenos. Računa se da su sponzori događaja preko IEM Katovice doprli preko medija i socijalnih mreža do publike koja broji gotovo 255 miliona ljudi, tako da će u budućnosti IEM Katowice biti najbolji reper koliko je unosno sponzorima da ulažu i sponzorišu u esport timove i događaje. Pročitajte više na sajtu
  13. Produkcijska kuća PGL upravo je najavila novi Counter-Strike: Global Offensive Major u njihovoj organizacji, sa sjajnim nagradnim fondom od milion dolara, što je izgleda postao standard za Major turnire, pošto su i poslednja 3 CS:GO majora imala istu cifru. On će se održati tokom nedelju dana u julu ove godine u TAURON Areni u poljskom gradu Krakovu, stavljajući Poljsku još jednom u centar evropske esport scene, nakon sada već uveliko tradicionalnog IEM Katowice u produkciji kuće ESL. Grupna faza Krakow Majora će se održati za od 16. do 19. jula, dok će se glavni događaj odigrati vikend kasnije, od 21. do 23. jula. Kvalifikacije za svaki od regiona će najpre biti onlajn, a zatim će se održati uživo sa najboljim ekipama iz otvorenih kvalifikacija, po rasporedu koji možete videti ispod: Pročitajte na sajtu
  14. Kineska esport organizacija Newbee je dovela novog džanglera za svoj League of Legends sastav. U pitanju je mladi kineski novajlija, Nine, koji će ulogu džanglera u ekipi deliti sa Swiftom. Swift poslednjih nedelja trpi velike kritike zbog svoje igre u LPL, te loše sinergije koju ima sa mid lejnerom ekipe Coolm, dok kada igra drugi mid lejner, Coco, Swiftove partije nisu toliko loše, tako da je dovođenje Ninea kao nove opcije rezultat traženja bolje sinergije dok igra Cool, koji je sam po sebi odličan mid lejner, ali očigledno nema igračke hemije kod njega i Swifta. Ostaje nejasno da li će Nine odmah krenuti da igra u LPL, ili će neko vreme biti na klupi, ali je poznato da je prošle godine Swift pretio da će napustiti ekipu ako Newbee ikada dovede neku zamenu za džanglera, tako da nam ostaje da vidimo kako će stvari da se razviju. Newbee svoj sledeći meč u LPL igra već ove subote, protiv LGD Gaming. Pročitajte na sajtu
  15. World Cyber Arena je godišnji esport događaj u Kini osnovan 2014. godine i koji je brzo stekao veliku, ali i pomešanu reputaciju. Sa jedne strane, turnir je veoma brzo postao svetski poznat zbog ogromnih nagradnih fondova i poziva za najveće svetske takmičare (recimo Hearthstone je 2014. godine imao ~190 000 dolara nagradni fond, tek nešto manje od BlizzCon svetskog šampionata), dok je sa druge strane brzo počeo i da ga bije negativan glas, zbog loše i neprofesionalne produkcije, te veoma čudnih izbora formata takmičenja, ali i glasina da se nagrade isplaćuju veoma sporo. Ipak, turnir je nastavio da funkcioniše relativno uspešno svih ovih godina, pa ćemo ove godine gledati i četvrto izdanje WCA 2017. Međutim, ovoga puta izgleda neće biti Blizzard igara, iako su one praktično obeležile celo takmičenje, sa Hearthstone i Warcraft III turnirima u početku, a kasnije i dodatkom StarCraft 2. Razlog tome je što organizatori nisu do sada dobili esports licencu od Blizzarda, iako su je, kako kažu, tražili na vreme. Jedan od WCA predstavnika, Frenk Zang, je za Gosugamers rekao da su oni na vreme predali svu obimnu dokumentaciju i poštovali sve protokole, ali da im je licenca ipak odbijena pre par dana, a da nemaju vremena za čekanje odgovora Blizzarda povodom žalbe, jer moraju 23, marta da održe konferenciju za novinare i najave zvanično WCA 2017. Ipak, jutros su osvanule nove informacije i izgleda da je Blizzard spreman da nastavi razgovore oko dobijanja licence, zato što su mnogi kineski fanovi ljudi zbog ovakvog razvoja događaja, ali je i dalje neizvesno da li će se igrati Blizzard igre ove godine na WCA. Nastavićemo da pratimo razvoj situacije. Pročitajte više na sajtu